eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa placu zabaw przy placu Pereca we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-13

Wrocław: Przebudowa placu zabaw przy placu Pereca we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 270526 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124481 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa placu zabaw przy placu Pereca we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, pomiarów, prac ziemnych: korytowanie, wywiezienie gruzu, rozplanowanie ziemi i ukształtowanie górek, 2)zakup i montaż urządzeń: - w strefie zabaw dzieci młodszych: zestawu do zabawy w piasku o wymiarach 2,9 x 3,3m i wysokości 2,4m z drewna akacjowego, dwóch huśtawek na sprężynie ręcznie rzeźbionych, z drewna akacjowego, w kształcie Kaczki i Bobra, huśtawki wahadłowej podwójnej o konstrukcji z drewna akacjowego, z dwoma siedziskami prostymi i zjeżdżalni ze stali nierdzewnej o wymiarach 4,0x5,0m i wysokości 1,9m, - w strefie zabaw dzieci starszych: zestawu zabawowego -Domek hobbita z drewna akacjowego, z kładką, mostkiem, drabinką wejściową, liną do wspinania i drabinką sznurową oraz tunelem ze stali nierdzewnej, huśtawki na sprężynie ręcznie rzeźbionej, z drewna akacjowego, w kształcie Żaby, zestawu trzech trampolin terenowych o wymiarach fi 1,5m, zestawu zabawowego do balansowania o wymiarach 8,6x1,8m i wysokości 0,4m w postaci kombinacji platform w kształcie grzybków i potrójnych lin elastycznych różnej długości, - w strefie zabaw sprawnościowych: zestawu zabawowego wspinaczkowego o wymiarach 20,2x9,8m i wysokości 2,5m, z drewna akacjowego, złożonego z pali i siatek do wspinania, belki do balansowania, sznura z uchwytami do balansowania, labiryntu i trawersu do wspinania oraz dziurawej kładki, kombinacji huśtawkowej - dwuczęściowej o wymiarach 7,6x1,2m i wysokości 2,5m w postaci huśtawek z drewna akacjowego - z dwoma siedziskami zwykłymi i jednym siedziskiem Bocianie gniazdo - kosz wyłożony siecią, - wyposażenia terenu: ławek drewnianych, płotka drewnianego o wysokości 1m i szerokości przęsła 2m, koszy na śmieci o pojemności 40l i drewnianej tablicy regulaminu. Urządzenia zabawowe mają posiadać certyfikat/poświadczenia o zgodności z normami PN-EN 1176: 2009. 3)wykonanie nawierzchni piaszczystej bezpiecznej, z piachu rzecznego płukanego, ograniczonej krawężnikami betonowymi i w wybranych miejscach z okorowanych, oszlifowanych i lazurowanych pni akacjowych, 4)wykonanie nawierzchni z tworzyw sztucznych składającej się z dwóch warstw, dolnej amortyzującej wykonanej z różnokształtnego granulatu SBR o frakcji 2-6mm na bazie różnych kauczuków wymieszanych z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego grubości 5 cm oraz górnej właściwej wykonanej z różnokształtnego, kolorowego granulatu EPDM Virgin z produkcji pierwotnej o frakcji 1-3,5mm, pochodzącego z mieszanki na bazie kauczuków typu EPDM, barwionego w różnokolorowych masach pod wysokim ciśnieniem, wymieszanego z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego o grubości 1 cm. Całkowita grubość nawierzchni z tworzywa wynosi 6cm i powinna posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177:2009. Nie dopuszcza się granulatu EPDM barwionego powierzchniowo, jak i malowania wierzchniej warstwy farbami. Ograniczonej krawężnikami betonowymi, 5)wykonanie nawierzchni żwirowej mineralnej w obrębie ciągów spacerowych, ograniczonych krawężnikami betonowymi, 6)budowa schodów terenowych, 7)wykonanie prac w zieleni: - wycinka krzewów, - sadzenie drzew, - wykonanie trawników dywanowych z siewu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac związanych z przebudową placu zabaw przy Placu Pereca we Wrocławiu, zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Margaretę Jarczewską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą MARGARETA JARCZEWSKA VERTIGO z siedzibą przy ul. Jackowskiego 33, 51-661 Wrocław, zwaną dalej: projektantem, obejmująca: projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty/poświadczenia zgodności z normami PN-EN 1176:2009 oferowanych urządzeń, tj. zestawów zabawowych, huśtawek na sprężynie, huśtawek, trampolin, oraz karty katalogowe koszy na śmieci i tablicy regulaminu, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. 6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 7.Do obowiązku Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)wykonanie przedmiotu zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 3)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem, 5)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 6)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 7)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 8)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty. 9)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 10)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 11)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 12)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie prac pod ich nadzorem, 13)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 14)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 15)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 16)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 17)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy, 18)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 19)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 20)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 21)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 22)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 23)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz warunkami zabudowy i pozwoleniem na budowę, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, - protokoły badań i sprawdzeń, 24)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 25)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 26)udzielenie Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 8.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata należytego wynagrodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Park-M Poland Sp. z o. o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487804,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 659586,26

  • Oferta z najniższą ceną: 659586,26 / Oferta z najwyższą ceną: 771000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.