eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Jabłonowo Pomorskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Jabłonowo Pomorskie: Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Jabłonowo Pomorskie
Numer ogłoszenia: 270364 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215048 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 69 76 800, faks 56 79 001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Jabłonowo Pomorskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Droga gminna Konojady Ośr. Edukacji, odc. dł. 0,436 km - dr. gm. nr 1815C - dr. Konojady OE, dz. nr 118 o-Konojady -dr nr G 0144C. Na drodze zaprojektowano wykonanie robót modernizacyjnych w skład których wchodzą : - wykonanie nawierzchni jezdni jako bitumicznej cienkowarstwowej na pow. 1871,8 m2+73,1 m2 nawierzchni na zjazdach - 9 szt, - pozostawiono bez zmian geometrię jezdni o nawierzchni brukowej z warstwą wyrównawczą z mieszanki kruszywa naturalnego, łamanego i żużla o szer. ok. 3,5 m w km 0+000-0+292 i szerokością korony drogi wynoszącą 6,0-7,0 m z niezmienioną lokalizacją zjazdów po obydwu stronach jezdni, - przewidziano poszerzenie jezdni do szer. 5,0m w strefie skrzyżowań i rozjazdów z wykonaniem podbudowy zasadniczej na poszerzeniu z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm - przewidziano wykonanie pełnej konstrukcji jezdni - nawierzchnia + podbudowa w km 0+292-0+389 poszerzenie jezdni do szer. 5,0m z wykonaniem podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm Spadki podłużne drogi - wynoszą od 0,5 - 4,5%. Jezdnia po przebudowie, na całej długości, będzie posiadała nawierzchnię asfaltową cienkowarstwową o szer. 3,5 m, o spadku daszkowym i jednostronnym - 2,5% oraz szerokość 5,0m w strefach dojazdów do skrzyżowań i rozjazdu. Odwodnienie jezdni - powierzchniowe za pomocą spływu do krawędzi jezdni z infiltracją w grunt pobocza oraz do istniejących odbiorników wód deszczowych. Przewidziano roboty nawierzchniowe : - wykonanie nawierzchni asfaltowej cienkowarstwowej ,w formie dywanika z mieszanki mineralnoasfaltowej wykonanej w technologii trójwarstwowego powierzchniowego utrwalenia podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie emulsją asfaltową i grysami o frakcji : w-wa 1- grys 8-16 mm, w-wa 2- grys 6,3-12,8 mm, w-wa 3- grys 5-8 mm, z zamknięciem warstwą powierzchniowego utrwalenia - w formie tzw. regeneracji , grysem kamiennym f. 2-5mm i emulsją asfaltową - na pow. 1871,8 m2: - wykonanie wzmocnienia podbudowy z kruszywa łamanego ,na pow. 2089,8 m2 , w-wa górna podbudowy -wzmacniająca o gr. 7cm, układana mechanicznie jednowarstwowo w technologii nadbudowanie w-wy wyrównawczo - wzmacniającej podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego lub mieszanki kruszyw : naturalnego -34% i kruszywa łamanego - 66% f. 0-31,5 mm , - przeprofilowanie i zagęszczenie podłoża oraz poszerzenie podbudowy do szer. określonej na rysunkach PBW wraz z wykonaniem warstw podbudowy wyrównawczej o gr. określonej na przekrojach normalnych - pogrubienie średnio o 3 cm na całej szer. istniejącej jezdni - 4,0m związane z korektą spadków poprzecznych. -wykonanie koryta o gł. 20 cm, warstwy odcinającej o gr. 5 cm-z piasku drobnego, dolnej w-wy podbudowy o gr. 15 cm, z kruszywa łamanego f. 0-31,5mm , stabilizowanego mechanicznie , na powierzchniach nie posiadających warstw konstrukcyjnych nawierzchni tj. poszerzeniu jezdni, zjazdach oraz jezdni w km 0+292-0+389. oraz regulację urządzeń obcych w obszarze jezdni-studni kanalizacyjnych i oznakowanie skrzyżowania z drogą powiatową znakami pionowymi .Całość kruszywa użytego do warstw podbudowy może być o identycznych parametrach tj. może składać się z mieszanki kruszywa łamanego lub mieszanki kruszyw : naturalnego -34% i kruszywa łamanego -66% f. 0-31,5 mm . 2. Droga gminna nr G 0113C Płowężek , odc. dł. 0,440 km - dr. nr G 0112C - dr. nr G 0113C dz. nr 57 o-Adamowo , zaprojektowano wykonanie robót modernizacyjnych w skład których wchodzą : - wykonanie nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej na pow. 2193,6 m2: - pozostawiono bez zmian geometrię i szerokość jezdni o nawierzchni ulepszonej - z wykonaną wcześniej podbudową z kruszywa łamanego i bruku o szer. ok. 5,0 m i szerokością korony drogi wynoszącą 7,0m z niezmienioną lokalizacją zjazdów po obydwu stronach jezdni. Spadki podłużne drogi - wynoszą od 0,5 - 4,5%. Jezdnia po przebudowie, na całej długości, będzie posiadała nawierzchnię asfaltową cienkowarstwową o szer. 4,5 m, o spadku daszkowym 2,5% na odcinkach prostych i łukach poziomych o promieniu większym od 70m . Odwodnienie jezdni - powierzchniowe za pomocą spływu do krawędzi jezdni z infiltracją w grunt pobocza oraz do istniejących odbiorników wód deszczowych. Przewidziano roboty nawierzchniowe polegające na - wykonaniu nawierzchni asfaltowej cienkowarstwowej o szer. 4,5m ,w formie dywanika z mieszanki mineralno-asfaltowej wykonanej w technologii trójwarstwowego powierzchniowego utrwalenia podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie emulsją asfaltową i grysami o frakcji : w-wa 1- grys 8-16 mm, w-wa 2- grys 6,3-12,8 mm, w-wa 3- grys 5-8 mm, z zamknięciem warstwą powierzchniowego utrwalenia - w formie tzw. regeneracji grysem kamiennym f. 2-5mm i emulsją asfaltową na pow. 2314,6 m2. - po uprzednim wykonaniu wzmocnienia podbudowy z kruszywa łamanego , na szer. 5,0 m na pow. 2413,6 m2 , w-wa górna -wzmacniająca o gr. 7cm, układana mechanicznie jednowarstwowo w technologii nadbudowanie w-wy wyrównawczo-wzmacniającej podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego lub mieszanki kruszyw : naturalnego -34% i kruszywa łamanego- 66% f. 0-31,5 mm , - po przeprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża - podbudowy z kruszywa łamanego na szer. 6,0 m. - wbudowaniu korytek ściekowych wzdłuż krawędzi jezdni ,u podnóża skarpy w istniejącym terenie na dł. 160 mb. 3. Droga gminna osiedlowa- Płowęż OMW -dz. nr 216 , odc. dł. 0,247 km zaprojektowano robót modernizacyjnych w skład których wchodzą : - wykonanie nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej na pow. 1003,5 m2: - pozostawiono bez zmian geometrię i szerokość jezdni o nawierzchni ulepszonej-z wykonaną wcześniej podbudową z kruszywa łamanego żwiru i bruku o szer. ok. 4,0 m i szerokością korony drogi wynoszącą 5,0m z niezmienioną lokalizacją zjazdów po obydwu stronach jezdni. Spadki podłużne drogi - wynoszą od 0,5 - 4,5%. Jezdnia po przebudowie, na całej długości, będzie posiadała nawierzchnię asfaltową cienkowarstwową o szer. 4,0m , obramowaną jednostronnie krawężnikiem betonowym staroużytecznym, o spadku jednostronnym 2,5% na -odcinek na prostej . Odwodnienie jezdni - powierzchniowe za pomocą spływu do krawędzi jezdni - nieobramowanej i infiltracja w pobocze. Przewidziano roboty nawierzchniowe polegające na : - przebudowie istniejącego obramowania jezdni od strony zabudowy osiedlowej - demontaż istniejącego krawężnika - na dł. 242mb i ponowne jego wbudowanie zgodnie z projektowanymi rozwiązaniami sytuacyjno-wysokościowymi , ewentualnie brakujący krawężnik staroużyteczny dostarczy na plac budowy zamawiający, - wykonaniu nawierzchni asfaltowej cienkowarstwowej o szer. 4,0m ,w formie dywanika z mieszanki mineralno-asfaltowej wykonanej w technologii trójwarstwowego powierzchniowego utrwalenia podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie emulsją asfaltową i grysami o frakcji : w-wa 1- grys 8-16 mm, w-wa 2- grys 6,3-12,8 mm, w-wa 3- grys 5-8 mm, z zamknięciem warstwą powierzchniowego utrwalenia - w formie tzw. regeneracji grysem kamiennym f. 2-5mm i emulsją asfaltową - na pow. 1003,5 m2 - po uprzednim wykonaniu wzmocnienia podbudowy z kruszywa łamanego , na szer. 4,15 m , w-wa górna - wzmacniająca o gr. 7cm - w tym wliczono warstwę podbudowy o gr. 6 cm zwiększona grubościowo o 1 cm z powodu konieczności wykonania uzupełnienia wyboi o gł. ok. 6cm na 10% powierzchni , układana mechanicznie jednowarstwowo w technologii nadbudowanie w-wy wyrównawczo-wzmacniającej podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego lub mieszanki kruszyw : naturalnego -34% i kruszywa łamanego 66% f. 0-31,5 mm - na pow. 1040,5 m2 - po przeprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża - podbudowy z kruszywa łamanego na szer. 4,25 m. 4. Odcinek drogi gm. nr G 0162C o dł. 0,702 km kat D w m. Lembarg dz. 510 zaprojektowano: - pozostawiono niezmieniony sposób włączenia do dr. wojewódzkiej - jako przejazd istniejącą płaszczyzną zjazdu o naw. bitumicznej - pozostawiono niezmienione spadki podłużne jezdni z nieznaczną korektą płynności niwelety podłużnej - spadki wynoszą od 0,5 - 4,5%, - konieczność wykorzystania istniejącej nawierzchni ulepszonej - żwirowo-żużlowej jako podbudowy wymusiła zachowanie istniejących spadków podłużnych, - pozostawiono bez zmian istniejący przebieg trasy drogi w planie z korektą geometrię jezdni w zakresie szerokości nawierzchni jezdni , przyjmując za podstawową szerokość - jezdnia o szer. 3,5m - przewidziano - zaprojektowano wykonanie utwardzonych poboczy o szer. 2*0,25m wzdłuż jezdni o szer. 3,5m , - przewidziano - zaprojektowano za poboczem utwardzonym wykonanie poboczy gruntowych o szer. 2*0,5m Niweletę osi jezdni zaprojektowano jako wpisaną w istniejący teren w celu wykorzystania istniejącej nawierzchni jako podłoża nie wymagającego korytowania. Ze względu na podwyższenie niwelety nawierzchni od 7 cm do 15 cm ,w stosunku do stanu istniejącego, na poboczu wystąpią nasypy o wys. około 0,1 m . Grunt potrzebny na podwyższenie poboczy i poszerzenie korony do projektowanej szerokości będzie uzyskany z pasa drogowego w wyniku prowadzonych robót ziemnych związanych z wykonywaniem profilowania poboczy i pieszojezdni. Stan projektowany -konstrukcja nawierzchni drogi oraz technologia robót . Zaprojektowano następującą konstrukcję korony dr. z określeniem technologii jej wykonania: - dokonać profilowania mechanicznego z zagęszczeniem podłoża, na powierzchni istniejącej nawierzchni nieulepszonej z kruszyw różnego rodzaju - na szer. około 3,5 m-4,0m - wykonać warstwę wzmacniająco-profilową podbudowy w obszarze pieszojezdni , na szer. 4,0m wraz z podbudową zasadniczą w miejscach gdzie nie występuje żadna podbudowa lub nawierzchnia. - na pozostałej części korony tj. na szerokości 50 cm -ukształtować pobocza gruntowe. - wykonać nawierzchnię pieszojezdni o szer. 3,5m ,w formie dywanika bitumicznego cienkowarstwowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane Sp. z o.o, ul. Długa 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 456153,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 423665,87

  • Oferta z najniższą ceną: 423665,87 / Oferta z najwyższą ceną: 423665,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.