Kielce: Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego
z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy
Numer ogłoszenia: 270261 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod wg CPV: 79710000-4 - usługi ochroniarskie, 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy. Na terenie chronionego obiektu znajdują się urządzenia mające na celu przeciwdziałanie włamaniom i kradzieży mienia w tym: - system powiadamiania o napadzie i włamaniu (system zainstalowany jest wewnątrz budynku magazynu) - system telewizji przemysłowej (w tym kamery monitorujące otoczenie magazynu, zainstalowane na zewnątrz budynku). UWAGA! Ochraniany obiekt obejmuje zarówno budynek magazynu jak i plac wokół budynku w obrębie posesji (wraz z mieniem) 2. Przedmiot zamówienia będzie obejmował: 2.1 całodobowy monitoring (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a także w dni świąteczne i wolne od pracy) systemu alarmowego tj. m.in. : - monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego, które będzie polegało na przyjmowaniu sygnałów za pośrednictwem linii telefonicznej i/lub GSM i/lub nadajnika radiowego oraz podejmowaniu właściwych procedur odpowiadających danym sygnałom; w tym przekazywanie właściwych informacji właściwym osobom i/lub służbom wskazanym przez Zamawiającego. - odbieranie i rejestrowanie sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego - reagowanie na przyjęte sygnały o: uzbrojeniu i rozbrojeniu, włamaniu, napadzie, sabotażu , usterce - rejestrowanie wszystkich informacji przekazywanych odbiorcom wskazanym przez Zamawiającego - udostępnianie na żądanie Zamawiającemu informacji o sygnałach w formie wydruku 2.2. uruchomienie grupy interwencyjnej do obiektu: W skład realizacji czynności wchodzi m.in.: - odbieranie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałych zdarzeniach - wysyłanie grupy interwencyjnej do chronionego obiektu (po otrzymaniu stosownego sygnału od obsługi stacji monitorującej) - bezpośrednie działania grupy na terenie ochranianego obiektu - przeciwdziałanie próbom kradzieży na terenie ochranianego obiektu - ujmowanie sprawców przestępstw na chronionym obiekcie oraz przekazywanie ich policji - działanie w kierunku zapewnienia przestrzegania porządku publicznego - zabezpieczenie obiektu do czasu przyjazdu policji, właściciela, lub wskazanej przez niego osoby (w przypadku włamania) - zainstalowanie na własny koszt nadajnika radiowego na czas trwania niniejszej umowy. Nadajnik przez cały czas trwania niniejszej umowy pozostaje własnością Wykonawcy. - podejmowanie interwencji na chronionym obiekcie przez grupę interwencyjna po uzyskaniu sygnału z lokalnego systemu alarmowego : - w godzinach od 07.00 do 21.00 w czasie nie dłuższym niż 15 min. - w godzinach od 21.00 do 07.00 w czasie nie dłuższym niż 10 min. - w czasie nie dłuższym niż 15 minut od stwierdzenia zdarzenia Wykonawca powiadamia niezależnie: - Zamawiającego o stwierdzonym podczas interwencji włamaniu, kradzieży lub zniszczeniu mienia bądź próbie włamania lub kradzieży albo też w przypadku uzasadnionej interwencji po otrzymaniu sygnału o napadzie odpowiednie służby w przypadku zaistnienia zdarzeń wymagających powiadomienia tych służb. 2.3. kwartalne przeglądy i konserwacja systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu oraz systemu TV przemysłowej na chronionym obiekcie w zakresie odpowiadającym charakterystyce systemu i rodzajowi urządzeń na w/w obiekcie: Zakres przeglądów i konserwacji powinien obejmować między innymi: - sprawdzanie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń - sprawdzanie poprawności działania czujek i urządzeń uruchamianych ręcznie, - sprawdzanie poprawności działania kamer, dzielników i rejestratorów obrazu, - sprawdzanie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne - sprawdzanie centrali i jej obsługi, - sprawdzanie poprawności działania urządzeń transmisji alarmu współpracujących z alarmowym centrum odbiorczym - sprawdzanie poprawności działania każdego akustycznego i optyczno - akustycznego sygnalizatora alarmowego - sprawdzanie czy system alarmowy jest w stanie całkowitej gotowości do pracy , zgodnie z wymogami instalacji obsługi technicznej i eksploatacji - w przypadku konieczności wymiany części podlegających zużyciu w trakcie normalnej eksploatacji urządzeń do monitoringu - wymiana tych części przez Wykonawcę po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego i akceptacji ceny tych części zaproponowanej przez Wykonawcę. oraz wszelkie inne prace konserwacyjne i czynności konieczne do zapewnienia pełnej sprawności systemu alarmowego oraz systemu TV przemysłowej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - warunkami Zamawiającego - obowiązującymi przepisami 4. Termin wykonania zamówienia 01 styczeń 2014 r. - 31 grudzień 2014 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. ? 1.2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 1.5. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika (wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 1.6. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 3 rozdz. VII SIWZ, czyli w sytuacji kiedy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, załącza do oferty: 1.6.1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał 1.6.2. dokumenty, o których mowa w par. 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231) - Jeżeli zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 1.6.1 w swojej treści wyczerpuje wszelkie przesłanki, o których mowa w par. 1, ust. 6, pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania dokumentów, o którym mowa w pkt. 1.6.2. 1.7. Stosownie do art. 26 ust. 2d ustawy, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców osobno.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT 2. Wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy Biesak w Kielcach
- Likwidacja wyniesionych skrzyżowań z regulacją studzienek na drodze wojewódzkiej nr 973 w m. Busko - Zdrój
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Pińczowie o masie całkowitej powyżej 3,5 tony
- Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu świętokrzyskiego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu pn. "Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro" z ŚWK OHP w Kielcach"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług ochrony osób i mienia na potrzeby imprez i innych projektów organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu
- Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19 oraz Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości w Sosnowcu przy ul. Piłsudskiego 2
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2
- Świadczenie usług ochrony
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.