eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzczonów › Odbudowa drogi gminnej Nr 107294 L od km 1+105 do km 2+100 w miejscowości Antoniówka, zniszczonej w wyniku powodzi w 2012 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Krzczonów: Odbudowa drogi gminnej Nr 107294 L od km 1+105 do km 2+100 w miejscowości Antoniówka, zniszczonej w wyniku powodzi w 2012 r
Numer ogłoszenia: 270206 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzczonów , ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów, woj. lubelskie, tel. 081 566 40 51, faks 081 566 40 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej Nr 107294 L od km 1+105 do km 2+100 w miejscowości Antoniówka, zniszczonej w wyniku powodzi w 2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Odbudowa drogi gminnej Nr 107294 L od km 1+105 do km 2+100 w miejscowości Antoniówka, zniszczonej w wyniku powodzi w 2012 r. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 23 31 20-6 o następującym zakresie robót: - roboty pomiarowe przy robotach drogowych liniowych i ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,995 km, - karczowanie krzaków i poszycia- 0,253 ha - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na uzupełnienie poboczy (grunt Wykonawcy) - 492,68 m3, - Usunięcie warstwy ziemi przy krawędzi jezdni równiarką - 835,00 m2 - Profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca 683,00 m2 , - Warstwa profilująco-wzmacniająca z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 434,20 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 4.342,00 m2 , - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm warstwa dolna o uziarnieniu 31,5 - 63 mm - 683,00 m2 , - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm warstwa górna o uziarnieniu 0- 31,5 mm - 683,00 m2 , - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych 5.025,00 m2 , - Skropienie podbudowy z materiału kamiennego emulsją asfaltową w ilości 0,9 kg/m2 - 5.025,00 m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej (warstwy wiążącej) emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 - 5.210,63 m2, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC-16W, warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm - 5.210,63m2, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4cm - 5.111,13 m2, Wykopy i przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi - 17,29 m3, - Mechaniczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych - 5,71 m3, - Część przelotowa prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych żelbetowych jednootworowych z rur o średnicy 60 cm na ławie z kruszywa łamanego gr. 40 cm -7,00 m, - Obudowa betonowa wlotów i wylotów przepustów rurowych żelbetowych z rur o średnicy 60 cm - 2 szt - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe o średnicy 40 cm na ławie żwirowej/tłuczniowej gr. 20 cm - 90,00 m - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe o średnicy 40 cm na ławie żwirowej/tłuczniowej lecz zakończenia kołnierzowe - 39,60 m - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe o średnicy 60 cm na ławie żwirowej/tłuczniowej gr. 20 cm - 5,00 m - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe o średnicy 60 cm na ławie żwirowej/tłuczniowej lecz zakończenia kołnierzowe - 2,60 m - Warstwy odsączające wykonywane i zagęszczane mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm na zjazdach - 359,84 m2, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego uziarnieniu 0- 31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm na zjazdach - 359,84 m2, - Plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy, skarp i dna wykopów grunt kat.III - 1.651,00 m2, - Obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 1.651,00 m2, - Umocnienie poboczy kruszywem łamanym lub destruktem z nawierzchni bitumicznej , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 180,00 m2, - Ustawienie słupków z rur stalowych o średnicy 70 mm do znaków drogowych - 2 szt, - Przymocowanie tarczy znaków drogowych A-4 - 2 szt , A-12a - 1 szt, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - dokumentacja projektowa, przedmiar robót ,SIWZ i wzór umowy - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy pzp. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. 2014.1804) 3. Dokument, o którym mowa musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 4.W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej, należy wpłacić go przelewem na rachunek Urzędu Gminy Krzczonów w RBS Bychawa O/Krzczonów Nr 74 8685 0001 0011 4185 2000 0030. W tytule przelewu należy wpisać: wadium na Odbudowę drogi gminnej Nr 107294 L od km 1+105 do km 2+100 w miejscowości Antoniówka, zniszczonej w wyniku powodzi w 2012 r. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w oddzielnej kopercie (oryginał) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą . Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium odbędzie się w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy pzp 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp , pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej jedną robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia polegającą na budowie, przebudowie, lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej (nie dotyczy remontów cząstkowych dróg). o wartości nie mniejszej niż - 600.000,00 brutto w ramach jednego zamówienia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje , że dysponuje przynajmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał nr 2 do SIWZ) oraz wykazu osób/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z oświadczeniem potwierdzającym posiadanie uprawnień (zał nr 6 do SIWZ) Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku, wykazu osób/osoby oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w SIWZ. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót: 1) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę f) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. 2) Fakty, o których mowa w pkt. 1 muszą mieć istotny wpływ na termin realizacji oraz być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót w formie aneksu do umowy. Ocena okoliczności mających istotny wpływ na przedłużenie terminu realizacji zamówienia należy wyłącznie do zamawiającego. 2. Zmiany zakresu rzeczowego/ wynagrodzenia umownego: a) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych zamówień nie objętych dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zakresu podstawowego, mogą one być wykonane na podstawie odrębnego zamówienia zleconego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.5). Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych lub zastosowania innych materiałów - o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji przetargowej Zakres robót dodatkowych /zamiennych zostanie ustalony i zatwierdzony przez Zamawiającego w protokole konieczności, a ich wartość zostanie ustalona w oparciu o ceny jednostkowe , jakie Wykonawca określił w kosztorysie ofertowym. Uznanie robót jako dodatkowe/zamienne należy wyłącznie do zamawiającego. b) w przypadku zmniejszenia zakresu robót, będącego wynikiem zmian lub błędów w stosunku do dokumentacji projektowej będzie wyliczone w oparciu o kosztorys powykonawczy, c) ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (stawka VAT stosowana będzie w wysokości obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego), 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, b) zmiana osób pełniących funkcję kierownika budowy pod warunkiem posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: drogowej, oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego c) zmiana osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień. d) zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem. 4. Zmiana polegająca na zmniejszeniu zakresu rzeczowego, wynikająca z błędów w dokumentacji projektowej nie wymaga zachowania formy pisemnej (aneksu do umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7, 23110 Krzczonów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7, 23110 Krzczonów (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.