eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niebylec › Świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Niebylec: Świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 270182 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niebylec , Niebylec 170, 38-114 Niebylec, woj. podkarpackie, tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98, faks 17 277 34 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niebylec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016. W zakres zamówienia wchodzi: a) odśnieżanie dróg, b) zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć w/w usługi zgodnie ze zleceniem Zamawiającego w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia w czasie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady śniegu, występowanie śliskości) - przy pomocy sprzętu pozostającego w jego dyspozycji i przy użyciu materiałów do likwidacji śliskości na drogach zapewnionych przez Zamawiającego. Materiał do usuwania śliskości na drogach zapewniony będzie przez Zamawiającego i udostępniony wykonawcy w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach składowania na terenie gminy Niebylec, a wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku ww. materiału do rozrzutnika używanego przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Sprzęt używany przez wykonawcę do świadczenia usług w ramach zamówienia powinien być odpowiednio przygotowany, tj. w szczególności nośniki pługów odśnieżnych powinny mieć zamontowane płyty czołowe. Ponadto wykonawca powinien posiadać wyposażenie dodatkowe, tj. łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty, a także połączenie pługa z nośnikami umożliwiające regulację wysokości ostrza lemiesza nad powierzchnią jezdni. Pojazdy samochodowe używane do odśnieżania, posypywania dróg odpowiednim materiałem uszorstniającym lub ciągniki rolnicze używane do wykonywania prac w ramach odśnieżania powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z warunkami wynikającymi z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305). Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego czasowego świadczenia w/w usług (wykonawca zobowiązany jest do stosowania przerywanego czasu pracy oraz podstawienia do pracy odpowiedniego sprzętu nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania zawiadomienia). W przypadku awarii, wykonawca zobowiązany jest podmienić uszkodzony sprzęt na sprawny, o równorzędnych parametrach technicznych, w ciągu 2 godzin od momentu wystąpienia awarii. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić odpowiednią dokumentację usług, tj. zapisy czasookresu wykonanych usług w kartach drogowych. Ilość i rodzaj usług w kartach drogowych podlegać będzie potwierdzeniu przez wyznaczone osoby z ramienia Zamawiającego. Z chwilą rozpoczęcia prac przy zimowym utrzymaniu dróg wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia operatorom sprzętu całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Zadanie nr 1 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Baryczka, 2) Zadanie nr 2 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Baryczka - Połomia, 3) Zadanie nr 3 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Blizianka - Gwoźnica Dolna - Konieczkowa, 4) Zadanie nr 4 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Gwoźnica Górna, 5) Zadanie nr 5 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Gwoźnica Górna - Konieczkowa, 6) Zadanie nr 6 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Jawornik, 7) Zadanie nr 7 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Konieczkowa, 8) Zadanie nr 8 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Lutcza, 9) Zadanie nr 9 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Małówka - Niebylec - Gwoździanka, 10) Zadanie nr 10 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Połomia - obszar I, 11) Zadanie nr 11 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Połomia - obszar II. Szczegółowe zestawienie poszczególnych zadań znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże dysponowanie urządzeniami technicznymi niezbędnymi dla prawidłowej realizacji usług, w tym w szczególności: a) co najmniej 1 nośnikiem pługów odśnieżnych, tj. ciągnikiem rolniczym lub innym lekkim pojazdem, którego układ napędowy zapewnia długotrwałą pracę w niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika; b) co najmniej 1 rozsypywarką (zamiennie piaskarką, solarką lub rozrzutnikiem rolniczym wapna i nawozów) dozującą i rozsypującą materiał;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niebylec.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niebylec, 38-114 Niebylec 170, pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Niebylec, 38-114 Niebylec 170, pok. nr 9 - Kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.