Włoszczowa: Budowa obiektu Biblioteki Publicznej we Włoszczowie - roboty wykończeniowe i wyposażenie obiektu
Numer ogłoszenia: 270074 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włoszczowa , ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942669 w. 104, faks 041 3942339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wloszczowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektu Biblioteki Publicznej we Włoszczowie - roboty wykończeniowe i wyposażenie obiektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe oraz dostawa i montaż wyposażenia w celu realizacji projektu pn. Budowa obiektu Biblioteki Publicznej we Włoszczowie - roboty wykończeniowe i wyposażenie obiektu. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na 3 części : Część I - Roboty budowlano- montażowe Część II - Dostawa i montaż wyposażenia mebli , regałów, gablot krzeseł , wykonanie oraz instalacja napisu Część III - Dostawa , montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną, dwie lub wszystkie części. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić, iż w związku z podziałem przedmiotu zamówienia na części w przypadku gdy poszczególne części będą wykonywane przez różnych wykonawców w tym samym czasie, będzie zobowiązany do współdziałania w zakresie korzystania z placu budowy na warunkach określonych w porozumieniu zawartym miedzy wykonawcami. Porozumienie będzie sporządzone przed zawarciem umowy na udzielenie zamówienia publicznego po opracowaniu harmonogramu robót przez poszczególnych wykonawców. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Zakres przedmiotowy Części I zamówienia obejmuje : Roboty wykończeniowe w zakresie wykładzin ceramicznych ściennych i podłogowych w ilości 700m2 wykończonych cokolikami tego samego rodzaju i koloru, wykładzin PCV i dywanowych w ilości 385m2 wykończonych listwami PCV dobranymi kolorystycznie do wykładzin, zewnętrznych posadzek granitowych stopni schodowych podstopnic oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych i murków przyległych o grubości okładziny.2cm. w ilości ogólnej 70 m2 , posadzek zewnętrznych stopni schodowych z gresu mrozoodpornego w ilości 34,02 m2. Roboty w zakresie ślusarki - wykonanie i montaż poręczy i balustrad schodowych ze stali nierdzewnej typu 304 wewnątrz i na zewnątrz budynku. Szczegółowy zakres robót do wykonania, określają załączniki: 1.projekt budowlany (załączniki Nr 1do SIWZ), 2.projekt wykonawczy (załączniki Nr 2 do SIWZ), 3.rysunki zamienne schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych (załączniki Nr 3 do SIWZ), 4.rysunki balustrad (załączniki Nr 4 do SIWZ), 5.projekt kolorystyki wnętrz (załączniki Nr 5 do SIWZ), 6.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót /STWIOR/ (załączniki Nr 6 do SIWZ), 7.wizualizacje (załączniki Nr 7 do SIWZ), 8.przekroje łazienki (załączniki Nr 8 do SIWZ), zamieszczone wraz z materiałami przetargowymi na stronie internetowej Zamawiającego. Wykonawca składający ofertę na część nr. 1 zamówienia wpisuje w formularzu ofertowym cenę za wykonanie tej części zamówienia w pkt. 2 formularza oferty dla robót budowlanych i załącza do oferty kosztorys ofertowy na realizację tej części zamówienia. Zakres przedmiotowy Części II zamówienia obejmuje : Dostawę i montaż wyposażenia - meble, gabloty, regały, krzesła, tapicerka, rolety oraz wykonanie napisu przestrzennego na budynku - zgodnie z opisem w załączniku nr 10 do SIWZ Zestawienie wyposażenia - meble, regały, gabloty, krzesła oraz w załączniku nr 9 do SIWZ Napis przestrzenny na budynku. Wykonawca składający ofertę na część 2 zamówienia podaje w formularzu oferty w pk. 2 cenę za realizację danej części zamówienia i załącza do oferty zestawienie oferowanego sprzętu z podaniem cen jednostkowych poszczególnych elementów. Zakres przedmiotowy Część III zamówienia obejmuje : Dostawę i instalację i uruchomienie sprzętu elektronicznego - zgodnie z opisem w załączniku nr 11 do SIWZ Zestawienie wyposażenia - sprzęt elektroniczny. Wykonawca składający ofertę na część 3 zamówienia podaje w formularzu oferty w pk.2 cenę za realizację danej części zamówienia i załącza do oferty zestawienie oferowanego sprzętu z podaniem cen jednostkowych poszczególnych elementów. Jeżeli, w opisie przedmiotu zamówienia dla Części I , II i III Zamawiający wskazuje dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów, których wymaga Zamawiający do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach zastosowanie innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia z tym zastrzeżeniem, iż oferowane materiały wyroby i urządzenia będą posiadały parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia (materiały, wyroby, urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia ma obowiązek wykazać równoważność produktów oferowanych. W tym celu Wykonawca dla : a)Części I w kosztorysie ofertowym b)Części II w wykazie wyposażenia c)Części III w wykazie sprzętu elektronicznego jest zobowiązany wskazać jakie konkretnie materiały, wyroby lub urządzenia oferuje z opisem ich cech technicznych i jakościowych ze szczegółowością nie mniejszą niż zawarta w opisie przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.10.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.42.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 30.21.30.00-5, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 32.32.24.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. w wysokości po 3 000,00 zł. dla każdej z części zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I przez to rozumie się, wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Dla Części II przez to rozumie się, wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż 80 000,00zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dla Części III przez to rozumie się, wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż 80 000,00zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metoda spełnia nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I przez to rozumienie się dysponowanie osobą kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I przez to rozumie się posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 80 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dla Części II przez to rozumie się posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 80 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dla Części III przez to rozumie się posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 80 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metoda spełnia nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy dla części I , wykaz dostaw dla części II i części III
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy po jej zawarciu jest dopuszczalne jedynie w przypadkach wskazanych w jej treści.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eobip.wloszczowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa pokój nr 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa pokój nr 17 -sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlano- montażowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy Części I zamówienia obejmuje : Roboty wykończeniowe w zakresie wykładzin ceramicznych ściennych i podłogowych w ilości 700m2 wykończonych cokolikami tego samego rodzaju i koloru, wykładzin PCV i dywanowych w ilości 385m2 wykończonych listwami PCV dobranymi kolorystycznie do wykładzin, zewnętrznych posadzek granitowych stopni schodowych podstopnic oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych i murków przyległych o grubości okładziny.2cm. w ilości ogólnej 70 m2 , posadzek zewnętrznych stopni schodowych z gresu mrozoodpornego w ilości 34,02 m2. Roboty w zakresie ślusarki - wykonanie i montaż poręczy i balustrad schodowych ze stali nierdzewnej typu 304 wewnątrz i na zewnątrz budynku. Szczegółowy zakres robót do wykonania, określają załączniki: 1. projekt budowlany (załączniki Nr 1do SIWZ), 2. projekt wykonawczy (załączniki Nr 2 do SIWZ), 3. rysunki zamienne schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych (załączniki Nr 3 do SIWZ), 4. rysunki balustrad (załączniki Nr 4 do SIWZ), 5. projekt kolorystyki wnętrz (załączniki Nr 5 do SIWZ), 6. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót /STWIOR/ (załączniki Nr 6 do SIWZ), 7. wizualizacje (załączniki Nr 7 do SIWZ), 8. Przekroje łazienki (załączniki Nr 8 do SIWZ), zamieszczone wraz z materiałami przetargowymi na stronie internetowej Zamawiającego. Wykonawca składający ofertę na część nr. 1 zamówienia wpisuje w formularzu ofertowym cenę za wykonanie tej części zamówienia w pkt. 2 formularza oferty dla robót budowlanych i załącza do oferty kosztorys ofertowy na realizację tej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.23.00-7, 45.33.10.00-6, 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia mebli, regałów, gablot, krzeseł, wykonanie oraz instalacja napisu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy Części II zamówienia obejmuje : Dostawę i montaż wyposażenia - meble, gabloty, regały, krzesła, tapicerka, rolety oraz wykonanie napisu przestrzennego na budynku - zgodnie z opisem w załączniku nr 10 do SIWZ Zestawienie wyposażenia - meble, regały, gabloty, krzesła oraz w załączniku nr 9 do SIWZ. Napis przestrzenny na budynku. Wykonawca składający ofertę na część 2 zamówienia podaje w formularzu oferty w pk. 2 cenę za realizację danej części zamówienia i załącza do oferty zestawienie oferowanego sprzętu z podaniem cen jednostkowych poszczególnych elementów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy Część III zamówienia obejmuje: Dostawę i instalację i uruchomienie sprzętu elektronicznego - zgodnie z opisem w załączniku nr 11 do SIWZ Zestawienie wyposażenia - sprzęt elektroniczny. Wykonawca składający ofertę na część 3 zamówienia podaje w formularzu oferty w pk.2 cenę za realizację danej części zamówienia i załącza do oferty zestawienie oferowanego sprzętu z podaniem cen jednostkowych poszczególnych elementów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 32.32.46.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 20
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.