Wołów: Budowa obiektów rekreacji i sportu na dz. nr 7 AM-27 w Wołowie - zagospodarowanie placu w rejonie ulic: Ścinawska, Pułaskiego, Floriańska w Wołowie
Numer ogłoszenia: 269732 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie , Rynek 34, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 319 13 05, faks 71 319 13 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektów rekreacji i sportu na dz. nr 7 AM-27 w Wołowie - zagospodarowanie placu w rejonie ulic: Ścinawska, Pułaskiego, Floriańska w Wołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty rozbiórkowe, drenaż boiska piłki nożnej, budowa ciągów komunikacyjnych - chodniki i place pow. 2118 m2 z kostki betonowej 6 cm, budowa boisk do siatkówki i koszykówki - nawierzchnia z poliuretanu pow. 650,06 m2, budowa placu do gimnastyki/ fitness - nawierzchnia z poliuretanu pow. 163,10 m2 wraz z urządzeniami tj. orbitrek, wyciąg górny, drabinka podciąg, ławka prostownik, twister, prasa nożna. budowa placu zabaw - nawierzchnia z poliuretanu pow. 266,46m2 wraz z urządzeniami tj. urządzenie typu kółko - krzyżyk, kiwak, zestaw sprawnościowy ze zjeżdżalnią, słupki sprawnościowe, huśtawka bocianie gniazdo : lub równoważne, a także tablice regulaminowe. budowa budynku użyteczności publicznej (toalety) o kubaturze 136 m3, powierzchni użytkowej 23,2 m2. Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, dach kryty dachówką karpiówką. Budynek wraz z niezbędnymi przyłączami tj. wodne, kanalizacyjne wraz z przepompownią, energetyczne. Budynek będzie posiadał instalacje elektryczną, zimnej i ciepłej wody (podgrzewanie elektryczne). Wyposażenie łazienek - lustra - 2 szt., pojemniki na papier toaletowy - 2 szt., dozowniki na mydło w płynie - 2 szt., haczyki na ubranie - 4 szt., pojemniki na ręczniki papierowe - 2 szt., kosze na zużyte ręczniki papierowe - 2 szt., poręcze umywalkowe dla niepełnosprawnych - 4 szt., poręcz uchylne z uchwytem na papier - 2 szt., poręcze kątowe - 2 szt., poręcz uchylna - 2 szt. budowa parkingu - 331,82 m2 (24 miejsca postojowe + 2 dla niepełnosprawnych) dostawa i montaż wyposażenia boisk tj. bramki piłkarskie (montaż na istniejącej nawierzchni trawiastej), chorągiewki narożne, siatki wraz ze słupkami do piłki siatkowej, stojaki na kosze do koszykówki, budowa rampy dla niepełnosprawnych z oporęczowaniem 35,15 m2 budowa schodów terenowych (schody żelbetowe, stopnie betonowe, pochwyty ze stali kwasoodpornej na wspornikach) nasadzenia zieleni - sadzenie krzewów - 35 szt., wykonanie trawników dywanowych - 2.590 m2 dostawa i montaż mebli do skate parku - qarter pipe, funbox, bank ramp, manual box 2, poręcz prosta. budowa fontanny - prostokątna niecka podziemna przykryta płytami granitowymi zlicowanymi z poziomem utwardzenia. Płyty osadzone na ruszcie. W niecce fontanny zainstalowano 12 rozmieszczonych centralnie pod płytami agregatów fontannowych typu VN1 z dyszą K10-12 T i lampą UWS LED Propeline 320. dostawa i montaż elementów małej architektury tj. 24 szt. ławki (parkowej, żeliwno - drewnianej) 6 szt. koszy na śmieci (stalowy, ocynkowany, malowany proszkowo), 10 szt. stojaków na rowery (ramowe, ocynkowane, malowane proszkowo). Wykonanie przyłącza wody - 22,7 m wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej - 10,4 m wykonanie kanalizacji deszczowej - grawitacyjno - ciśnieniowej - 174,9 m wykonanie elektrycznej WLZ - 101 m wykonanie oświetlenia zewnętrznego.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6) Prawa zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30 000,00 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 3. Wadium będzie wymagane od Wykonawców zaproszonych do składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie) minimum: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał prace polegające na budowie sieci wodno - kanalizacyjnej, budowie nawierzchni z kostki betonowej (nie mniej 2000 m2) oraz nawierzchni poliuretanowej (nie mniej niż 1000m2). W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców. Oferent załączy wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób - co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającej doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży sanitarnej do pełnienia funkcji kierownika robót, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej do pełnienia funkcji kierownika robót,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł (słownie jeden milion złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Do dalszego udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych 5 wykonawców, spełniających w najwyższym stopniu wymagania określone przez zamawiającego. Ocenie poddane będą wyłącznie zadania spełniające wymogi postawione przez Zamawiającego. Jeśli warunki udziału w postępowaniu będzie spełniało więcej niż 5 wykonawców, Zamawiający sporządzi listę rankingową. Podstawą określenia kolejności na liście rankingowej będzie sumaryczna ilość wykonanych powierzchni z kostki betonowej oraz nawierzchni poliuretanowej potwierdzonych stosownymi dokumentami (poświadczenia, referencje z wyszczególnieniem m. in. wartości wykonanych robót, zakresu robót Odbiorcy, terminu realizacji ). Do składania ofert Zamawiający zaprosi Wykonawców z miejsc 1 - 5 listy rankingowej.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Dopuszczalne zmiany i warunki dokonywania zmian zostaną szczegółowo opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie udostępnia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa budynku gospodarczego na kancelarię leśnictwa Garwół wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dz. nr 459, AM-1, obręb Garwół, gmina Wołów
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzcince
- PRZEBUDOWA STADIONU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. SPORTOWEJ W BIAŁOWIEŻY - ETAP I
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 w Szczytnie
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Krzysztoforzycach
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Dębowcu- Filia z oddziałami przedszkolnymi w Simoradzu
- Modernizacja boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Szkół w Czerśli i Zalesiu
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.