Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 269508 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Szczecinie , ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803600, 4803751, faks 091 4803656.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wwwszczecin.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Szczecinie. Przedmiot zamówienia obejmuje części: 1) Część nr 1 - dostawa urządzeń sieciowych- Switche 2) Część nr 2 - dostawa kabli krosowych 3) Część nr 3 - dostawa sprzętu do zasilania awaryjnego 4) Część nr 4 - dostawa sprzętu komputerowego: komputerów przenośnych z zainstalowanym oprogramowaniem, stacji roboczych, monitorów i tabletów 5) Część nr 5 - dostawa drukarek laserowych 6) Część nr 6 - dostawa podzespołów do rozbudowy serwera HP 7) Część nr 7 - dostawa podzespołów do rozbudowy serwera Dell. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki 1a-1i do SIWZ - formularz specyfikacji technicznej. 8) Część nr 8 - dostawa taśm do streamera 9) Część nr 9 - dostawa akcesoriów komputerowych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.42.10.00-0, 30.23.70.00-9, 31.68.25.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.61.10-6, 30.23.30.00-1, 30.23.40.00-8, 30.23.47.00-5, 30.23.70.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2, Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2, Szczecin - kancelaria pok. 028 parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń sieciowych- Switche.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzeń sieciowych- Switche, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kabli krosowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kabli krosowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu do zasilania awaryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu do zasilania awaryjnego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 31.68.25.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów przenośnych z zainstalowanym oprogramowaniem, stacji roboczych, monitorów i tabletów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego: komputerów przenośnych z zainstalowanym oprogramowaniem, stacji roboczych, monitorów i tabletów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drukarek laserowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1 e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa podzespołów do rozbudowy serwera HP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa podzespołów do rozbudowy serwera HP, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1 f do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-6, 30.23.30.00-1, 30.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa podzespołów do rozbudowy serwera Dell.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa podzespołów do rozbudowy serwera Dell, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1 g do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa taśm do streamera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa taśm do streamera, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1 h do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.47.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa akcesoriów komputerowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1 i do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany - 20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie
- Rozbudowa pamięci RAM w serwerach
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.