eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Konserwacja bieżąca urządzeń melioracji podstawowych1. Lewy wał rzeki Wisły w Bobrku w km 0+000 - 3+700 w msc. Bobrek, gm. Chełmek, pow. oświęcimski. 2. Lewy wał rzeki Wisły w Gromcu w km 3+700 - 6+000 w msc. Gromiec, gm. Libiąż, pow. chrzanowski. 3. Lewy wał rzeki Wisły w Mętkowie w km 10+340 - 13+840 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski. 4. Lewy wał pot. Chechło w Mętkowie w km 0+000 - 0+700 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Oświęcim: Konserwacja bieżąca urządzeń melioracji podstawowych: 1. Lewy wał rzeki Wisły w Bobrku w km 0+000 - 3+700 w msc. Bobrek, gm. Chełmek, pow. oświęcimski. 2. Lewy wał rzeki Wisły w Gromcu w km 3+700 - 6+000 w msc. Gromiec, gm. Libiąż, pow. chrzanowski. 3. Lewy wał rzeki Wisły w Mętkowie w km 10+340 - 13+840 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski. 4. Lewy wał pot. Chechło w Mętkowie w km 0+000 - 0+700 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski.
Numer ogłoszenia: 269478 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja bieżąca urządzeń melioracji podstawowych: 1. Lewy wał rzeki Wisły w Bobrku w km 0+000 - 3+700 w msc. Bobrek, gm. Chełmek, pow. oświęcimski. 2. Lewy wał rzeki Wisły w Gromcu w km 3+700 - 6+000 w msc. Gromiec, gm. Libiąż, pow. chrzanowski. 3. Lewy wał rzeki Wisły w Mętkowie w km 10+340 - 13+840 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski. 4. Lewy wał pot. Chechło w Mętkowie w km 0+000 - 0+700 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych polegających na poprawie obsiewu i wyrównania skarp korony obwałowań wraz z przejazdami i zjazdami wałowymi wykonanych z zastosowaniem skały płonnej na następujących obiektach: 1. Lewy wał rzeki Wisły w Bobrku w km 0+000 - 3+700 w msc. Bobrek, gm. Chełmek, pow. oświęcimski. 2. Lewy wał rzeki Wisły w Gromcu w km 3+700 - 6+000 w msc. Gromiec, gm. Libiąż, pow. chrzanowski. 3. Lewy wał rzeki Wisły w Mętkowie w km 10+340 - 13+840 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski. 4. Lewy wał pot. Chechło w Mętkowie w km 0+000 - 0+700 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski. Przedmiotowe obwałowania są administrowane przez Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu i zgodnie z art. 71 ust. 1 pkt. 5) ustawy Prawo wodne stanowią urządzenia melioracji wodnych podstawowych. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1). Lewy wał rzeki Wisły w Bobrku w km 0+000 - 3+700 w msc. Bobrek, gm. Chełmek, pow. oświęcimski: - wyrównanie korony wału (zerwanie przerostów traw), - wyrównanie kolein w koronie (nawierzchnia z kamienia tłuczonego, kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne), - ręczny wysiew nawozów mineralnych na skarpach wałów o nachyleniu ponad 1:2, - ręczny wysiew kredy nawozowej na skarpach wałów o nachyleniu ponad 1:2, - lokalny obsiew skarp mieszanką traw o składzie: życica trwała 13%, kostrzewa czerwona 20%, kostrzewa trzcinowa 20 % wiechlina łąkowa 10 % lucerna 7 % koniczyna biała 15 % tymotka łąkowa 5 % kupkówka pospolita 10 % 2). Lewy wał rzeki Wisły w Gromcu w km 3+700 - 6+000 w msc. Gromiec, gm. Libiąż, pow. chrzanowski: - ręczny wysiew nawozów mineralnych na skarpach wałów o nachyleniu ponad 1:2, - ręczny wysiew kredy nawozowej na skarpach wałów o nachyleniu ponad 1:2, - lokalny obsiew skarp mieszanką traw o składzie: życica trwała 13%, kostrzewa czerwona 20%, kostrzewa trzcinowa 20 % wiechlina łąkowa 10 % lucerna 7 % koniczyna biała 15 % tymotka łąkowa 5 % kupkówka pospolita 10 % 3). Lewy wał rzeki Wisły w Mętkowie w km 10+340 - 13+840 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski: - ręczny wysiew nawozów mineralnych na skarpach wałów o nachyleniu ponad 1:2, - ręczny wysiew kredy nawozowej na skarpach wałów o nachyleniu ponad 1:2, - lokalny obsiew skarp mieszanką traw o składzie: życica trwała 13%, kostrzewa czerwona 20%, kostrzewa trzcinowa 20 % wiechlina łąkowa 10 % lucerna 7 % koniczyna biała 15 % tymotka łąkowa 5 % kupkówka pospolita 10 % 4). Lewy wał pot. Chechło w Mętkowie w km 0+000 - 0+700 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski: - ręczny wysiew nawozów mineralnych na skarpach wałów o nachyleniu ponad 1:2, - ręczny wysiew kredy nawozowej na skarpach wałów o nachyleniu ponad 1:2, - lokalny obsiew skarp mieszanką traw o składzie: życica trwała 13%, kostrzewa czerwona 20%, kostrzewa trzcinowa 20 % wiechlina łąkowa 10 % lucerna 7 % koniczyna biała 15 % tymotka łąkowa 5 % kupkówka pospolita 10 % Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do siwz: przedmiar robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie: warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1 usługę (z załączeniem dowodów, że usługa ta została wykonana należycie). Wartość usługi nie może być mniejsza niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w zakresie rekultywacji na obiektach budowlanych wykonanych z zastosowaniem skały płonnej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć: 1). pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w ust. 9 i ust. 12 Rozdziału X siwz, 2). zaakceptowany (zaparafowany na każdej stronie) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7. 4). wypełniony druk Przedmiar robót, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty stanowiący załącznik nr 9 do siwz (do oferty należy załączyć kosztorys uproszczony wypełniony zgodnie z drukiem Przedmiar robót, bez dodawania żadnych dodatkowych pozycji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Warunki płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona, e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, g) zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, h) zmiany terminu wykonania Umowy z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a). konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego, b). zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu, na którym jest wykonywana umowa spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu, tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej, a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy Oświęcim, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim tel.33-844-72-30, fax. 33-843-19-41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy Oświęcim, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.