eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zamówienie uzupełniające -remont pomieszczeń II i III piętra (klatka 2-3) z wymianą instalacji elektrycznej, wykonanie zadaszeń nad 4 wejściami do budynku, wykonanie instalacji odgromowej obiektu, termomodernizacja łącznika budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz z wykonaniem trwałego oddzielenia łącznika od części nieużytkowej obiektu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Warszawa: Zamówienie uzupełniające -remont pomieszczeń II i III piętra (klatka 2-3) z wymianą instalacji elektrycznej, wykonanie zadaszeń nad 4 wejściami do budynku, wykonanie instalacji odgromowej obiektu, termomodernizacja łącznika budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz z wykonaniem trwałego oddzielenia łącznika od części nieużytkowej obiektu.
Numer ogłoszenia: 269402 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy, Plac Czerwca 1976 roku 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4786000, faks 0-22 4786011 , strona internetowa www.ursus.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające -remont pomieszczeń II i III piętra (klatka 2-3) z wymianą instalacji elektrycznej, wykonanie zadaszeń nad 4 wejściami do budynku, wykonanie instalacji odgromowej obiektu, termomodernizacja łącznika budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz z wykonaniem trwałego oddzielenia łącznika od części nieużytkowej obiektu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy: remontu pomieszczeń II i III piętra (klatka 2-3) z wymianą instalacji elektrycznej, wykonanie zadaszeń nad 4 wejściami do budynku, wykonanie instalacji odgromowej obiektu, termomodernizacja łącznika budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz z wykonaniem trwałego oddzielenia łącznika od części nieużytkowej obiektu. Symbol klasyfikacyjny wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne I. Opis ogólny przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zamówienie uzupełniające - remont pomieszczeń II i III piętra (klatka 2-3) z wymianą instalacji elektrycznej, wykonanie zadaszeń nad 4 wejściami do budynku, wykonanie instalacji odgromowej obiektu, termomodernizacja łącznika budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz z wykonaniem trwałego oddzielenia łącznika od części nieużytkowej obiektu. Roboty realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja i modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Ursus. 2. Zakres prac obejmuje: 1. Termomodernizację i zmianę wyglądu ścian zewnętrznych łącznika; 2. Kompleksowy remont pomieszczeń i korytarza III piętra pomiędzy 2 i 3 klatką schodową: wymiana instalacji elektrycznej i niskoprądowej oraz roboty budowlane takie jak szpachlowanie malowanie i wymiana wykładzin podłogowych wraz z wymianą drzwi, z sufitem podwieszanym w korytarzu. 3. Kompleksowy remont pomieszczeń II piętra przy 1 klatce schodowej : wymiana instalacji elektrycznej i niskoprądowej oraz roboty budowlane takie jak szpachlowanie malowanie i wymiana posadzek wraz z wymianą drzwi, wyposażeniem pomieszczeń. 4. Trwałe oddzielenie łącznika od części nieużytkowej obiektu; 5. Wykonaniem instalacji odgromowej obiektu. 6. Wykonaniem zadaszeń nad czterema wejściami do budynku. 7.W ramach prac: remontowo - budowlanych do wykonania są również następujące czynności: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; - zorganizowaniu zaplecza budowy, w tym części magazynowej, które powinno być usytuowane na terenie placu budowy, zgodnie z projektem organizacji placu budowy; - przyjęciu przez wykonawcę pełnej odpowiedzialności za materiały, narzędzia i urządzenia znajdujące się na budowie, oraz za bezpieczeństwo osób znajdujących się na terenie budowy; - przedłożenia aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej; - roboty porządkowo - czystościowe po zakończeniu robót zarówno przedmiotowego obiektu jak i terenu budowy wraz z zapleczem. 8.Wykonanie zamówienia obejmuje również: - opracowanie w czterech egzemplarzach i przekazanie po zakończeniu robót Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, protokołami pomiarów i prób szczelności instalacji; 3. Lokalizacja inwestycji : ul. Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 02 - 495 Warszawa II.Uwagi końcowe: 1. Do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały posiadające aprobaty i atesty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu z aprobatą lub odpowiednią normą, o której mowa w ustawie o normalizacji. Dla materiałów, dla których zgodnie z obowiązującym prawem nie są wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowną aprobatą lub odpowiednią polską normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji technicznej ITB dopuszczającej stosowanie ww. materiałów w budownictwie lub w przypadku jej braku - ostatniej uzyskanej przez wykonawcę aprobaty technicznej ITB. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. W przypadku braku ww. dokumentów nie będzie możliwy odbiór prac i rozliczenie. 2. W ryczałtowej cenie ofertowej wykonania prac w ramach przedmiotowego zadania musi być zawarty całkowity koszt i realizacji prac ogólnobudowlanych z uwzględnieniem wszystkich elementów cenotwórczych oraz podatek VAT. Elementy cenotwórcze to miedzy innymi: - wszystkie koszty związane z organizacją, ochroną i oznakowaniem miejsca budowy, zaplecza budowy i ich otoczenia; - Wszelkie koszty wynikające z innych umownych obowiązków Wykonawcy; - Wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją odpadów po robotach budowlanych; - Kwoty wynagrodzeń przewidzianych dla pracowników i podwykonawców; - Koszt polisy lub zawarcia umowy ubezpieczeniowej; - Kozt badań jakości materiałów, robót i prób odbiorowych przewidzianych w opisie; - Koszt wykonania dokumentacji powykonawczej; - wszystkie inne ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonaniem robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy oraz przepisami technicznymi i prawnymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.30.00-6, 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Postępowanie Rozbudowy i przebudowy parteru budynku Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy wraz z dobudową zewnętrznego dźwigu osobowego i budową podjazdu dla niepełnosprawnych (pochylnia) oraz remontem pomieszczeń III piętra, wydzieleniem dymowym I klatki schodowej a także w zakresie termomodernizacji całego obiektu. Zamówienie uzupełniające - remont pomieszczeń II i III piętra (klatka 2-3) z wymianą instalacji elektrycznej, wykonanie zadaszeń nad 4 wejściami do budynku, wykonanie instalacji odgromowej obiektu, termomodernizacja łącznika budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz z wykonaniem trwałego oddzielenia łącznika od części nieużytkowej obiektu. prowadzone było w trybie art. 39 Ustawy Prawo zamówień publicznych i zarejestrowane pod nr UD-XI-ZZP.271.15.WIR.2013 Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 26.06.2013 r. przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości 35% w stosunku do wartości zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 829 268,29 zł netto, co stanowi 22,84% zamówienia podstawowego. Jednocześnie przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy są spełnione; 1. udzielenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy: Firmie REMBUD Sp. z o.o., 06-300 Przasnysz, ul. Szosa Ciechanowska 6 G - przesłanka spełniona, 2. zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego - przesłanka spełniona, 3. zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - przesłanka spełniona, 4. zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego - przesłanka spełniona, 5. zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - przesłanka spełniona.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • REMBUD Sp. z o.o. ul.Szosa Ciechanowska 8G, 06-300 Przasnysz, ul.Szosa Ciechanowska 8G, 06-300 Przasnysz, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.