eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona fizyczna, monitorowanie zagrożeń, konserwacja systemów alarmowych oraz wykonywanie doraźnej ochrony fizycznej w kompleksie budynków w Spółce Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o. o. w m. Nowy Dwór Mazowiecki przy ul. Paderewskiego 6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-12

Warszawa: Ochrona fizyczna, monitorowanie zagrożeń, konserwacja systemów alarmowych oraz wykonywanie doraźnej ochrony fizycznej w kompleksie budynków w Spółce Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o. o. w m. Nowy Dwór Mazowiecki przy ul. Paderewskiego 6
Numer ogłoszenia: 269228 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. , ul. Tytusa Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna, monitorowanie zagrożeń, konserwacja systemów alarmowych oraz wykonywanie doraźnej ochrony fizycznej w kompleksie budynków w Spółce Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o. o. w m. Nowy Dwór Mazowiecki przy ul. Paderewskiego 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej terenów, obiektów, urządzeń, osób, mienia porządku na terenie chronionym, monitorowanie zagrożeń, konserwację systemów alarmowych oraz wykonywanie doraźnej ochrony fizycznej w kompleksie budynków w Spółce Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o. o. w m. Nowy Dwór Mazowiecki przy ul. Paderewskiego 6, a w szczególności: 1) Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ochrony terenów, obiektów, urządzeń, osób, mienia, porządku na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego w szczególności: a. Wykonywanie usługi ochrony osób, obiektów i mienia całodobowo we wszystkie dni tygodnia w miesiącu, w budynku administracyjnym Spółki Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o. o. w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 6. Usługa realizowana przez jednoosobowy posterunek stały przez pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, oraz ostrzegacze napadowe. Obowiązki określono w załączniku nr 3 do umowy, które zostaną szczegółowo opracowane z chwilą podpisania umowy z Wykonawcą. b. Monitorowanie zagrożeń w obiektach Zakładów Remontowo Budowlanych WAM Sp. z o. o. w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 6, w tym: - włamania - od załączenia o godz. 18.00 do wyłączenia systemu alarmowego o godz. 6.00; - napadu - całodobowo; - pożaru - całodobowo; wraz z interwencją własnej grupy interwencyjnej (patrol 2 - osobowy pracowników kwalifikowanych). Grupa interwencyjna realizuje zadania interweniowania tylko w sytuacjach naruszenia systemu ochrony w czasie 15 minut od zaistnienia zagrożenia. Ponadto w przypadku ogłoszenia stanu nadzwyczajnego Wykonawca wydzieli własną grupę interwencyjną celem zabezpieczenia ewakuacji dokumentacji niejawnej z kancelarii tajnej Zamawiającego. 2) Konserwacja wszystkich zainstalowanych systemów alarmowych, telewizji obserwacyjnej i kontroli dostępu (w tym pomieszczeń pionu ochrony ) w ochranianych obiektach Spółki. Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3) Doraźna ochrona fizyczna wszystkich monitorowanych budynków w kompleksie przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim, w przypadku awarii systemu alarmowego lub ogłoszenia stanu nadzwyczajnego. Dokumentacja techniczna zainstalowanych systemów alarmowych w pomieszczeniach pionu ochrony posiada klauzulę POUFNE, natomiast dokumentacja pozostałych zainstalowanych systemów alarmowych na terenie obiektu Zakładów Remontowo Budowlanych WAM Sp. z o. o. w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 6 jest jawna i jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego po złożeniu pisemnej prośby do Kierownika Jednostki Organizacyjnej ZRB WAM Sp. z o. o. - Wiceprezesa Spółki oraz przedstawieniu kserokopii ważnego poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, oraz aktualnego zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych osób przewidzianych do zapoznania się z w/w dokumentacją. Wgląd do tych dokumentacji jest możliwy po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnej ZRB WAM Sp. z o. o.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w zakresie nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: - posiada ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III stopnia potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE - zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228); - posiada ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) realizowanych w formie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej lub doraźnej, - polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, b) zabezpieczenia technicznego. UWAGA: Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, warunki w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, muszą spełniać oddzielnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na wykonywaniu usługi w zakresie ochrony fizycznej, monitoringu zagrożeń, konserwacji systemów alarmowych oraz wykonywaniu doraźnej ochrony fizycznej o co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne usługi tj. usługi określone (powyżej) w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej jedną osobą organizacyjną i kierującą zespołami pracowników bezpośredniej ochrony, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; b) co najmniej trzema osobami (3) - pracownikami ochrony fizycznej - przewidzianych do realizacji przedmiotowego zadania oraz posiadające ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; c) co najmniej jedną osobą (1)- konserwatorem systemów alarmowych przewidzianego do realizacji przedmiotowego zadania oraz posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz posiadającą uprawnienia (świadectwo) do instalowania i konserwacji systemów alarmowych w klasie SA3 - SA-4 oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wraz z legitymacją kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; d) Grupą Interwencyjną - w przypadku awarii systemu alarmowego lub ogłoszenia stanu nadzwyczajnego - czas dotarcia nie dłuższy niż 15 minut oraz składającą się z osób posiadających ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne usługi tj. usługi określone (powyżej) w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich usługach, w tym o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo lub inny dokument umocowania prawnego w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu umowy poprzez dostosowanie ilości godzin i obsady stanowisk ochrony stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinevia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o. o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6 - pokój nr 318.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2014 godzina 09:45, miejsce: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o. o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.