Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-12
Radom: Remont budynku nr 48 - Szatnia na terenie Jednostki Wojskowej 4938 w m. Radom
Numer ogłoszenia: 269190 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 6511500, faks 48 6511300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 48 - Szatnia na terenie Jednostki Wojskowej 4938 w m. Radom.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku nr 48 - Szatnia na terenie Jednostki Wojskowej 4938 w m. Radom I. Roboty rozbiórkowe:- rozbiórka pokrycia z papy asfaltowej;- rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;- rozbiórka części deskowania więźby dachowej;- demontaż stolarki drzwiowej i okiennej;- wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i okiennych;- wykucie z muru podokienników z lastryko;- rozbiórka opaski betonowej;- rozebranie wykładzin ściennych z płytek ceramicznych;- odbicie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych;- rozebranie posadzki cementowej;- demontaż kratek wentylacyjnych;- demontaż części instalacji elektrycznej: przewodów, osprzętu oraz opraw oświetleniowych;- demontaż urządzeń, armatury sanitarnej oraz podejść wodociągowo - kanalizacyjnych; II. Roboty ogólnobudowlane:- wymiana części deskowania więźby dachowej; - pokrycie połaci dachowej papą termozgrzewalną podkładową i nawierzchniową;- wykonanie nowych obróbek blacharskich;- montaż rynien i rur spustowych;- montaż stolarki okiennej PCV oraz nowych podokienników;- montaż ościeżnic drzwiowych;- uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III cementowo - wapiennych na ścianach i kominach;- uzupełnienie tynków zewnętrznych wapiennych nakrapianych;- posmarowanie czapek kominów masą asfaltową Izolbet;- malowanie elewacji farbą silikonową;- wykonanie nowej opaski z obrzeży betonowych oraz kostki brukowej;- wykonanie nowych tynków wewnętrznych kat. III cementowo- wapiennych;- uzupełnieni posadzki cementowej oraz wykonanie warstw wyrównawczych;- licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych;- wykonanie posadzek z kamieni sztucznych oraz tworzyw sztucznych;- przygotowanie ścian i sufitów do malowania farbami emulsyjnymi: szpachlowanie i gruntowanie;- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów;- malowanie olejne ościeżnic stalowych;- montaż i regulacja stolarki drzwiowej wewnętrznej; - obsadzenie kratek wentylacyjnych; III. Roboty elektryczne:- montaż przewodów elektrycznych, listew instalacyjnych z PCV oraz puszek;- montaż opraw oświetleniowych, przełączników oraz gniazd;- wykonanie pomiarów elektrycznych nowej instalacji; IV. Roboty sanitarne:- wykonanie nowych podejść instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej;- sprawdzenie szczelności instalacji wodociągowej;- montaż nowych urządzeń i armatury sanitarnej; V. Prace porządkowe:- uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie gruzu i ziemi;- plantowanie terenu przyległego do obrzeży betonowych opaski. Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarze robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 707,16 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 5).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 5).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 5).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2.Kosztorys ofertowy w formie skróconej z uwzględnieniem cen jednostkowych netto (z narzutami ) dla każdej pozycji kosztorysowej opracowany na podstawie przedmiotu robót -załącznik nr 1. 3.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 4; 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust. l ustawy -Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938; ul. Sadków 9 26-603 Radom - pokój nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938; ul. Sadków 9, 26-603 Radom -pokój nr 242 Kancelaria Jawna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompaktowego spektrometru rentgenowskiego XRF wraz z osprzętem
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompaktowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD wraz z osprzętem.
- Budowa oświetlenia ulicy Zakopiańskiej w Radomiu
- " Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z analizatorem back-up z wyposażeniem, kompletem odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań hematologicznych"
- Kompleksowa modernizacja głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Remont pomieszczeń Wydziału Patrolowo Interwencyjnego KMP Radom ul. Młodzianowska"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/050/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót budowlanych: "Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach" "Izolacja przeciwwilgociowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach"
- Budowa Centrum Fizjoterapii przy Gminnym Ośrodku Zdrowia w Gogolinie
- Budowa pomieszczenia magazynowego przy sali kulturalno-rekreacyjnej w Starej Obrze
- Budowa kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Norberta Barlickiego 3 w Bielsku-Białej - roboty bud.-remontowe wewnętrzne lokali mieszkalnych, użytkowych oraz części wspólnych wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.