eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. ŚWIERCZEWSKIEGO 42 W LEŚNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ORGANIZACJĘ I FUNKCJONOWANIE ŻŁOBKA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-12

Leśna: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. ŚWIERCZEWSKIEGO 42 W LEŚNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ORGANIZACJĘ I FUNKCJONOWANIE ŻŁOBKA
Numer ogłoszenia: 269088 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. ŚWIERCZEWSKIEGO 42 W LEŚNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ORGANIZACJĘ I FUNKCJONOWANIE ŻŁOBKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont oraz przebudowa budynku zlokalizowanego przy ul. Świerczewskiego 42 w Leśnej, na działce nr 837/2- obręb Leśna. Budynek jest ujęty w spisie zabytków Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków. Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest remont oraz przebudowa budynku zlokalizowanego przy ul. Świerczewskiego 42 w Leśnej, na działce nr 837/2- obręb Leśna- etap II: roboty w zakresie przewidzianym w projekcie poza pracami wykonanymi w I etapie- *ozn. przekreśleniem / z wyłączeniem: remontu pom. komunikacji oraz przebudowy i remontu klatki schodowej, likwidacji lamperii z PCV /, który to zakres prac został objęty odrębnym postępowaniem zgodnie z art. 6a ustawy Pzp. PLANOWANY ZAKRES ROBÓT PARTER SALE ŻŁOBKA POSADZKI Istniejącą wykładzinę należy wymienić na wykładzinę homogeniczną akustyczną typu Optimise 50 z wywinięciem na cokół (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem). Po zerwaniu starej wykładziny należy sprawdzić stan techniczny podłoża z desek i płyt drewnopochodnych, w razie konieczności podłoże należy wymienić lub uzupełnić. Podłoże powinno odpowiadać wymaganiom technicznym stawianym przez producenta wykładzin. Podłogę w wydzielonej łazience należy wykonać z płyt OSB3 o grubości zalecanej przez producenta płyt przy danym rozstawie legarów. Płyty należy przykleić do podłoża. ŚCIANY I SUFITY Ze ścian na salach należy usunąć lamperie z tworzywa, uzupełnić tynki, wykonać gładzie. Wszystkie tynki w salach należy sprawdzić, w miejscach gdzie są głuche należy je odbić i uzupełnić. Ściany i sufity należy oczyścić, poszpachlować, zagruntować i pomalować farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. W celu wydzielenia toalety dla dzieci żłobkowych należy wykonać przebicie w ścianie konstrukcyjnej wraz z przesklepieniem otworu kształtownikami stalowymi i podmurowaniem słupkami z cegły pełnej zgodnie z rysunkami. Łazienkę należy wydzielić ścianami gr. 10cm z płyt gki na stelażu stalowym 75mm z wypełnieniem wełną mineralną grubości 7,5cm. WENTYLACJA W każdej sali należy wykonać po 2 przewody wentylacyjne o200 z rur izolowanych typu Sonoduct, każdy kanał wentylacyjny wyposażony w wentylator kanałowy o wydatku nie mniejszym niż 240m3/h zlokalizowany na strychu (np. Dospel WB200). Włącznik wentylatorów w sali. Wlot wentylacji w suficie zakończony anemostatem, wylot wentylacji ponad dachem przez systemowe kominki wentylacyjne izolowane typu Wirplast Normal K54 dn150 w kolorze pokrycia. Dopuszcza się zabudowanie na dachu lekkiego komina zbiorczego ze sklejki wodoodpornej z wykończeniem z płytek klinkierowych na wzór istniejących kominów ceglanych. Wylot boczny na przestrzał. Wyloty zamaskowane kratkami ze stali nierdzewnej. Wyloty z komina należy wyprowadzić ponad dach na wysokość nie mniejszą niż 1,0m. Obróbka czapy kominowej z blachy w kolorze płytek. Na piętrze przewody należy zabudować w szachtach płytami gkb na stelażu stalowym z izolacją z wełny mineralnej 5cm i pomalować na kolor ścian. Przewody wentylacyjne pomieszczeń należy wykonać zgodnie z rysunkami i wymogami przepisów. W górnej części ram we wszystkich oknach pcv należy zamontować nawietrzaki okienne w kolorze białym higrosterowalne automatyczne typu Aereco EMM wraz z okapem akustycznym. STOLARKA DZRZWIOWA Drzwi wskazane na rysunkach należy wymienić zgodnie z zestawieniem stolarki.Z pozostałych drzwi (skrzydeł i ościeżnic) należy usunąć farbę olejną i polakierować lakobejcą. ŁAZIENKA DZIECI ŻŁOBKOWYCH ŚCIANY I SUFIT Ściany i sufit należy zagruntować i pomalować farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. Do wysokości min. 2,0m należy wykonać okładziny ścian z płytek ceramicznych Paradyż Vivida w formacie 30x60cm w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. Wygrodzenie kabiny należy wykonać z laminatu HPL grubości min. 10mm. POSADZKA Posadzkę należy wykonać z płytek ceramicznych Paradyż Vivido w formacie 33x33cm na odpowiednio przygotowanym stabilnym podłożu. Izolację wykonać z folii w płynie, podłoże zagruntować środkiem do zwiększania przyczepności np. Quick Mix QG. Płytki należy układać na kleju wysokoelastycznym np. Ceresit CM 17 z warstwą siatki z włókna szklanego. STOLARKA DRZWIOWA Drzwi do łazienki należy wykonać zgodnie z zestawieniem stolarki. WENTYLACJA Należy wykonać przewód wentylacyjny o200 z rur izolowanych typu Sonoduct, wyposażony w wentylator kanałowy o wydatku nie mniejszym niż 240m3/h zlokalizowany na strychu (np. Dospel WB200). Włącznik wentylatorów w pomieszczeniu. Wlot wentylacji w suficie zakończony anemostatem, wylot wentylacji ponad dachem przez systemowe kominki wentylacyjne izolowane typu Wirplast Normal K54 dn150 w kolorze pokrycia. Dopuszcza się zabudowanie na dachu lekkiego komina ze sklejki wodoodpornej z wykończeniem z płytek klinkierowych na wzór istniejących kominów ceglanych. Wylot boczny na przestrzał. Wyloty zamaskowane kratkami ze stali nierdzewnej. Wyloty z komina należy wyprowadzić ponad dach na wysokość nie mniejszą niż 1,0m. Obróbka czapy kominowej z blachy w kolorze płytek. Na piętrze przewody należy zabudować w szachtach płytami gkb na stelażu stalowym z izolacją z wełny mineralnej 5cm i pomalować na kolor ścian. Przewody wentylacyjne pomieszczeń należy wykonać zgodnie z rysunkami i wymogami przepisów. WERANDA POSADZKA Należy zdemontować balustradę, rozebrać część wspornikową stropu i w miejscu otworu wykonać strop żelbetowy z betonu C25/30 grubości 12cm zbrojony prętami ze stali żebrowanej #12 RB500W. Na całości stropu wykonać warstwę wyrównującą z zaprawy samopoziomującej. Na przygotowanym podłożu odpowiadającym wymaganiom technicznym stawianym przez producenta wykładzin należy ułożyć wykładzinę homogeniczną akustyczną typu Optimise 50 z wywinięciem na cokoły (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem). ŚCIANY I SUFIT Ściany osłonowe werandy nad oknami należy rozebrać do podciągów stalowo-ceramicznych. Kolumny należy oczyścić i odrestaurować. Stalowe elementy podciągów należy oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie. Wszystkie tynki ze ścian i sufitów należy odbić, oczyścić spoiny, ściany należy odgrzybić np. środkiem Izomur, wykonać nowe tynki cementowo-wapienne, na elementach stalowych tynki na siatce. Ściany i sufit należy zagruntować i pomalować farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. STOLARKA OKIENNA Stare okna należy zdemontować, wykonać nowe okna pcv z parapetami wewnętrznymi zgodnie z zestawieniem stolarki. STOLARKA DRZWIOWA Drzwi zewnętrzne wymienić zgodnie z zestawieniem stolarki. TARAS NAD WERANDĄ Płytki i podłoże na tarasie należy skuć i wykonać nową posadzkę cementową z zaprawy wodoszczelnej. Na zagruntowanej posadzce ułożyć pokrycie z papy podkładowej np. Izobit Gold 25 250 S5 SBS i nawierzchniowej Izobit Gold 25 250 S56 SBS wraz z obróbkami ściany i okapu. SZATNIA/WÓZKOWNIA POSADZKI Istniejącą wykładzinę należy wymienić na wykładzinę homogeniczną akustyczną typu Optimise 50 z wywinięciem na cokół (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem). Po zerwaniu starej wykładziny należy sprawdzić stan techniczny podłoża z desek i płyt drewnopochodnych, w razie konieczności podłoże należy wymienić lub uzupełnić. Podłoże powinno odpowiadać wymaganiom technicznym stawianym przez producenta wykładzin. ŚCIANY I SUFITY Ze ścian należy usunąć lamperie z tworzywa, uzupełnić tynki. Wszystkie tynki należy sprawdzić, w miejscach gdzie są głuche należy je odbić i uzupełnić. Ściany i sufity należy oczyścić, poszpachlować, zagruntować i pomalować farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. WENTYLACJA Należy wykonać przewód wentylacyjny o200 z rur izolowanych typu Sonoduct, wyposażony w wentylator kanałowy o wydatku nie mniejszym niż 240m3/h zlokalizowany na strychu (np. Dospel WB200). Włącznik wentylatorów w pomieszczeniu. Wlot wentylacji w suficie zakończony anemostatem, wylot wentylacji ponad dachem przez systemowe kominki wentylacyjne izolowane typu Wirplast Normal K54 dn150 w kolorze pokrycia. Dopuszcza się zabudowanie na dachu lekkiego komina ze sklejki wodoodpornej z wykończeniem z płytek klinkierowych na wzór istniejących kominów ceglanych. Wylot boczny na przestrzał. Wyloty zamaskowane kratkami ze stali nierdzewnej. Wyloty z komina należy wyprowadzić ponad dach na wysokość nie mniejszą niż 1,0m. Obróbka czapy kominowej z blachy w kolorze płytek. Na piętrze przewody należy zabudować w szachtach płytami gkb na stelażu stalowym z izolacją z wełny mineralnej 5cm i pomalować na kolor ścian. W górnej części ram we wszystkich oknach pcv należy zamontować nawietrzaki okienne w kolorze białym higrosterowalne automatyczne typu Aereco EMM wraz z okapem akustycznym. STOLARKA DZRZWIOWA Z drzwi do pomieszczenia (skrzydeł i ościeżnic) należy usunąć farbę olejną i polakierować lakobejcą. KORYTARZ INSTALACJE SANITARNE Należy zamontować szafę porządkową podłączoną do kanalizacji sanitarnej i wody. Szafa o wymiarach 50x50x200cm wykonana ze stali nierdzewnej wyposażona w zlew nisko zawieszony, baterię z wyciąganą wylewką. ISTNIEJĄCA ŁAZIENKA ŚCIANY I SUFIT Wygrodzenie kabiny dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach należy wykonać z laminatu HPL grubości min. 10mm w kolorze pomarańczowym z drzwiami o szerokości 0,90m, wysokość kabiny 2,0m. Należy zdemontować przepierzenia wskazane na rysunku i wykonać nowe 2szt. z laminatu HPL 10mm w kolorze pomarańczowym. URZĄDZENIA SANITARNE Przy urządzeniach dla osób niepełnosprawnych należy zamontować poręcz kątową Pro Bisk 80cm oraz poręcz SWB Sanitario 60cm uchylną. WENTYLACJA Należy wykonać przewód wentylacyjny o200 z rur izolowanych typu Sonoduct, wyposażony w wentylator kanałowy o wydatku nie mniejszym niż 240m3/h zlokalizowany na strychu (np. Dospel WB200). Włącznik wentylatorów w pomieszczeniu. Wlot wentylacji w suficie zakończony anemostatem, wylot wentylacji ponad dachem przez systemowe kominki wentylacyjne izolowane typu Wirplast Normal K54 dn150 w kolorze pokrycia. Dopuszcza się zabudowanie na dachu lekkiego komina ze sklejki wodoodpornej z wykończeniem z płytek klinkierowych na wzór istniejących kominów ceglanych. Wylot boczny na przestrzał. Wyloty zamaskowane kratkami ze stali nierdzewnej. Wyloty z komina należy wyprowadzić ponad dach na wysokość nie mniejszą niż 1,0m. Obróbka czapy kominowej z blachy w kolorze płytek. Na piętrze przewody należy zabudować w szachtach płytami gkb na stelażu stalowym z izolacją z wełny mineralnej 5cm i pomalować na kolor ścian. Przewody wentylacyjne należy wykonać zgodnie z rysunkami i wymogami przepisów. PODDASZE POMIESZCZENIE DLA PRACOWNIKÓW ŻŁOBKA POSADZKI Istniejącą wykładzinę należy wymienić na wykładzinę homogeniczną typu LG Durable z wywinięciem na cokół (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem). Po zerwaniu starej wykładziny należy sprawdzić stan techniczny podłoża z desek i płyt drewnopochodnych, w razie konieczności podłoże należy wymienić lub uzupełnić. Podłoże powinno odpowiadać wymaganiom technicznym stawianym przez producenta wykładzin. Posadzkę wydzielonej łazienki należy wykonać z płytek ceramicznych Paradyż Vivido w formacie 33x33cm na odpowiednio przygotowanym stabilnym podłożu. Podłogę w wydzielonej łazience należy wykonać z płyt OSB3 o grubości zalecanej przez producenta płyt przy danym rozstawie legarów. Płyty należy przykleić do podłoża. Izolację wykonać z folii w płynie, podłoże zagruntować środkiem do zwiększania przyczepności np. Quick Mix QG. Płytki należy układać na kleju wysokoelastycznym np. Ceresit CM 17 z warstwą siatki z włókna szklanego. ŚCIANY I SUFITY Ze ścian należy usunąć lamperie z farby olejnej, uzupełnić tynki. Wszystkie tynki należy sprawdzić, w miejscach gdzie są głuche należy je odbić i uzupełnić. Na ścianach ułożyć gładź gipsową. Ze stropu i skosów należy zdemontować podsufitkę drewnianą otynkowaną, wykonać izolację z wełny mineralnej gr. 20cm pomiędzy krokwiami, ułożyć paroizolację - folia PE. Strop i skosy obudować w systemie np. Rigips 4.70.06 Fire-line Plus typ DF gr. 2x15mm z wypełnieniem wełną mineralną do klasy REI60. Belki, słupy i miecze drewniane obudować w systemie np. Rigips 6.30.24 Rigimetr Fire-line Plus DF 4x12,5mm do klasy R120. Ściany i sufity należy zagruntować i pomalować farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. Łazienkę należy wydzielić ścianami gr. 10cm z płyt gki na stelażu stalowym 75mm z wypełnieniem wełną mineralną grubości 7,5cm. Należy wykonać okładziny ścian z płytek ceramicznych Paradyż Vivida w formacie 30x60cm w kolorze uzgodnionym z Inwestorem na pełną wysokość ścian. STOLARKA OKIENNA Istniejące okna drewniane i parapet należy oczyścić ze starej farby, poszpachlować, zakonserwować i pomalować. Uzupełnić okitowanie i szklenie okien. STOLARKA DRZWIOWA Z drzwi do pomieszczenia (skrzydła i ościeżnicy) należy usunąć farbę olejną i polakierować lakobejcą. Projektowane drzwi zgodnie z zestawieniem. WENTYLACJA W toalecie należy wykonać przewód wentylacyjny o160 z rur izolowanych typu Sonoduct, wyposażony w wentylator łazienkowy Dospel Play Classic o125WC z wyłącznikiem czasowym, zamocowany do ściany lub sufitu. Wylot wentylacji ponad dachem przez systemowe kominki wentylacyjne izolowane typu Wirplast Normal K54 dn150 w kolorze pokrycia. Dopuszcza się podłączenie do komina zbiorczego. KORYTARZ POSADZKI Istniejącą wykładzinę należy wymienić na wykładzinę homogeniczną typu LG Durable z wywinięciem na cokół (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem). Po zerwaniu starej wykładziny należy sprawdzić stan techniczny podłoża z desek i płyt drewnopochodnych, w razie konieczności podłoże należy wymienić lub uzupełnić. Podłoże powinno odpowiadać wymaganiom technicznym stawianym przez producenta wykładzin. ŚCIANY I SUFITY Ze ścian należy usunąć lamperie z farby olejnej, uzupełnić tynki. Wszystkie tynki należy sprawdzić, w miejscach gdzie są głuche należy je odbić i uzupełnić. Ściany i sufity należy oczyścić, poszpachlować, zagruntować i pomalować farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. Na stropie od góry ułożyć paroizolację - folia PE i wykonać izolację z wełny mineralnej gr. 20cm pomiędzy krokwiami. STOLARKA OKIENNA Należy wymienić dwa wyłazy dachowe na korytarzu na wyłazy typu OptiLook Optilight WGI szklone z kołnierzem uszczelniającym do pokryć płaskich. STOLARKA DRZWIOWA Jeden otwór drzwiowy należy zabudować do klasy REI60, pozostałe 3 drzwi wymienić na drzwi w klasie EI30 zgodnie z zestawieniem. WSZYSTKIE KONDYGNACJE DŹWIG TOWAROWY Projektuje się dźwig towarowy do przewożenia posiłków z kuchni na parter i piętro budynku oraz zwożenia brudnych naczyń z parteru i piętra do zmywalni. Winda typu BKG 100.45/1 o udźwigu maksymalnym 100kg i szerokości kabiny 60cm, głębokości 80cm, wysokości użytkowej 120cm + wydzielenie 10cm (łącznie 130cm). Kabina przedzielona w poziomie szczelnym wygrodzeniem systemowym o grubości 10cm. W dolnej części windy będą przewożone posiłki z kuchni na oddziały przedszkola, powrót naczyń z oddziałów do zmywalni będzie się odbywał górną częścią windy. Załadowanie i rozładowanie dźwigu w piwnicy przeciwlegle - z kuchni i do zmywalni, na parterze i piętrze dwustronne (3 przystanki 6 dojść kabina przelotowa na wprost). Na najniższym przystanku drzwi gilotynowe o wymiarach 600x600 rozmieszczone odpowiednio do wysokości przedziału kabiny na część czystą i brudną. Na przystankach parter i piętro drzwi gilotynowe o wymiarach 600x1300mm, 4 szt. po 2 na przystankach. Ściany kabiny, podłoga, wydzielenie poziome, drzwi przystankowe wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej. W piwnicy obudowa szybu i drzwi dźwigu towarowego w klasie odporności ogniowej EI60. Maszynownia windy będzie zlokalizowana nad szybem. Pod szybem windowym nie będą się znajdowały żadne pomieszczenia, dlatego projektuje się dźwig bez chwytaczy. Konstrukcja posadowiona na płycie fundamentowej zgodnie z rysunkami. Po montażu kompletnego urządzenia należy wykonać dokumentację techniczno-rejestracyjną i zapewnić odbiór UDT. SZYB DŹWIGU TOWAROWEGO Przestrzeń na konstrukcję szybu i minimalny otwór w stropie: szerokość 920 mm, głębokość 980mm, nadszybie 3300mm, brak podszybia. Zgodnie z wytycznymi producenta dźwigu szyb windowy nie przenosi obciążeń od dźwigu, dźwig jest samonośny i nie jest kotwiony do ścian szybu, jedynie do stropów międzykondygnacyjnych. Ściany szybu projektuje się z murowane z bloków wapienno-piaskowych gr. 12cm otynkowane. Dodatkowo należy wymurować słupki o wymiarach 24x24cm. W celu przejścia szybu przez kondygnacje należy wykonać otwór w sklepieniu ceglanym nad piwnicą oraz w stropie stalowo-ceramicznym nad parterem. Przed wykonaniem otworów stropy należy podstemplować, w razie konieczności wykonać wymiany lud dodatkowe podparcie. Należy wykonać wentylację grawitacyjną szybu z rur izolowanych o160 typu Sonoduct, wylot wentylacji ponad dachem przez systemowe kominki wentylacyjne izolowane typu Wirplast Normal K54 dn150 w kolorze pokrycia. Przewody wentylacyjne należy wykonać zgodnie z rysunkami i wymogami przepisów. Szyb należy wykonać wg EN81-3 pkt 5.2.1. i 5.6.4. Należy wykonać spadek w kierunku odwrotnym do szybu przed progiem aby zapobiec ewentualnemu wlewaniu się wody do szybu. Wentylację dymową szybu należy wykonać wg krajowych przepisów budowlanych. Ściany szybu powinny być wykonane po przeprowadzeniu montażu dźwigu. W przypadku wykonania szybu przed montażem dźwigu ściany szybu muszą zachować pion i poziom. Maksymalne dopuszczalne odchylenie od pionu osi środkowej może wynosić + 20mm. Instalacja świetlna i siłowa prowadząca do maszynowni winna odpowiadać przepisom krajowym, jednakże winny one spełniać następujące wymagania: - przewód zasilający 5 x 1,5mm, zabezpieczenie max 3 x 10 A inercyjny. - przewód oświetleniowy 3 x 1,5mm, zabezpieczenie max 1 x 16 A inercyjny. - przewód oświetleniowy 3 x 1,5mm, zabezpieczenie max 1 x 16 A inercyjny do gniazdka w podszybiu instalowanego przez stronę budowlaną. Przy znacznych długościach instalacji (przewodów) dobrać odpowiedni przekrój. Należy zapewnić swobodny dostęp do maszynowni. Drabinki są dozwolone w przypadku gdy próg drzwi maszynowni znajduje się na wysokości nie większej niż 2,7 m ponad podłogą na poziomie wejścia. Przed podstawą drabinki musi być wolna przestrzeń o promieniu 1,5 m. (EN81-3, zał..J) Oświetlenie dojść do szybu wg EN81-3 pkt.7.6.1. Do montażu lub wymiany ciężkich elementów wymagane są urządzenia podnośne. W określonych sytuacjach w kabinie należy zamontować odpowiednie urządzenie by uniknąć przesunięcia się przewożonego towaru na ścianę szybu. Podczas prac konserwacyjnych w podszybiu należy zamontować ogranicznik wg EN81-3 pkt.5.6.4.2 na wys. 1,8 m od dna szybu. Podczas prac konserwacyjnych w szybie należy na dachu kabiny umieścić urządzenie zakleszczające wg EN81-3 pkt.9.7.4. Przed progiem drzwi konserwacyjnych należy zachować, wg EN81-3 pkt.6.3.2. wolną przestrzeń (powierzchnię) o wymiarach 700mm x 600mm. Zabrania się umieszczania w szybie i maszynowni instalacji niezwiązanych z dźwigiem. PLATFORMA SCHODOWA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W celu zapewnienia dostępu do kondygnacji budynku osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach projektuje się platformę schodową z parteru na 1. Piętro typu Vimec V65. Platforma z krzywoliniowym torem jazdy 4x90 stopni, w tym dolny parking za zakrętem 2x90 stopni. Długość toru jazdy wynosi około 8m. Wymiary platformy 830 mm x 700 mm, Kolor platformy biały (RAL 9018). Sterowanie ruchem platformy elektroniczne, składanie podestu platformy automatyczne, ramiona zabezpieczające automatyczne, niezależne. Najazd na platformę boczny (równolegle do toru jazdy, 2 rampki najazdowe). Sterowanie: z platformy sterownikiem na elastycznym przewodzie + 2 kasety wezwań. Udźwig platformy 250kg. Urządzenie należy podłączyć do gotowego przyłącza, wykonanego w 1-ym etapie inwestycji. Po montażu kompletnego urządzenia należy wykonać dokumentację techniczno-rejestracyjną i zapewnić odbiór UDT. KORYTARZE INSTALACJA PRZECIWPOŻAROWA Na korytarzach wszystkich kondygnacji należy wykonać hydranty DN25 z wężem półsztywnym zgodnie z projektem branżowym. WSZYSTKIE POMIESZCZENIA OZNAKOWANIE DRÓG EWAKUACYJNYCH Drogi ewakuacyjne w całym budynku należy oznakować znakami fotoluminescencyjnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. AWARYJNE OŚWIETLENIE EWAKUACYJNE - nie dotyczy pom. -1/2, -1/1, 0/8, 0/9, 0/10, 1/1, 1/2. Na drogach ewakuacyjnych należy wykonać awaryjne oświetlenie ewakuacyjne zgodnie z projektem branżowym i obowiązującymi przepisami. W w/w pom. oświetlenie wykonane w 1-ym etapie inwestycji. Sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z tego obiektu przez osoby niepełnosprawne Dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach zostanie zapewniony poprzez pochylnię wykonaną na zgłoszenie. Wewnątrz budynku zostanie zainstalowana platforma schodowa zapewniająca dostęp dla niepełnosprawnych z parteru na 1. piętro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja Projektowa Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.43.21.16 - 45.43.21.16 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie prac polegających na budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie budynku o wartości nie mniejszej jak 250.000,00 zł brutto oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o treści załącznika nr 5 do siwz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, zestawienie rzeczowo-finansowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1.1. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 1.2. konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 1.3. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 1.4. konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 1.5. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 1.6. zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 1.7. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.umlesna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej, ul. Świerczewskiego 11B, I piętro pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej, ul.Rynek 19, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH - konkurs MALUCH - edycja 2014- moduł I.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.