eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących i kopiujących, akcesoriów komputerowych oraz elementów sieci komputerowej dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących i kopiujących, akcesoriów komputerowych oraz elementów sieci komputerowej dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 268740 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie , ul. Cybernetyki 19B, 02-677 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 207 95 10, faks 022 207 95 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.kskarbowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących i kopiujących, akcesoriów komputerowych oraz elementów sieci komputerowej dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z sześciu części: Część I dotyczy zamówienia na sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem biurowym. Część II dotyczy zamówienia na wyposażenie komputerowe i oprogramowanie użytkowe. Część III obejmuje specjalistyczne wyposażenie komputerowe. Część IV dotyczy urządzeń drukujących i kopiujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Część V dotyczy wyposażenia serwerów i macierzy dyskowych. Część VI obejmuje elementy wyposażenia sieciowego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.70.00-0, 30.23.72.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.12.14.30-6, 30.21.32.00-7, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.46.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.21.30-4, 30.12.51.10-5, 32.42.20.00-7, 30.23.41.00-9, 32.41.31.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium dla Części I Zamówienia w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych), dla Części II Zamówienia 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), dla Części III Zamówienia 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych), dla Części IV Zamówienia w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych), dla Części V Zamówienia 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych), dla Części VI zamówienia 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp. Wadium musi być wpłacone dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał realizację co najmniej trzy zamówienia tego samego rodzaju, co przedmiot zamówienia, każde o wartości minimum: dla przedmiotu zamówienia określonego w Części I - 500 000, 00 PLN, dla przedmiotu zamówienia określonego w Części II - 60 000,00 PLN , dla przedmiotu zamówienia określonego w Części III - 3 000,00 PLN, dla przedmiotu zamówienia określonego w Części IV - 120 000,00 PLN, dla przedmiotu zamówienia określonego w Części V - 50 000,00 PLN, dla przedmiotu zamówienia określonego w Części VI - 100 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Przedłużenie okresu gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.kskarbowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Cybernetyki 19b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Cybernetyki 19b, pok. 003.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook 15,6 - 150 szt. , Zestaw PC All In One 85 szt. , Zestaw PC do testowania środowiska wirtualnego i programistycznego 2 szt. , Tablet dwufunkcyjny 10,1- 6 szt. , Tablet 10 - 4 szt. , Ebook Reader - 14szt. , Pakiet programów biurowych 1 - 99 szt. , Pakiet programów biurowych 2 - 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.70.00-0, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia komputerowego i oprogramowania użytkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD 27 - 1 szt. , Mysz bezprzewodowa optyczna z nadajnikiem radiowym - 68 szt. , Mysz przewodowa USB - 15 szt. , Klawiatura bezprzewodowa bluetooth slim - 15 szt. , Klawiatura przewodowa USB - 4 szt. , Klawiatura numeryczna USB - 7 szt. , Skaner mobilny ze stacją dokującą i pamięcią 32 GB - 5 szt. , Hub USB 3.0, 4-portowy z zasilaczem - 5 szt. , Stacja dokująca dwudyskowa - 5 szt. , Stacja, replikator portów (stacja dokująca) - 4 szt. , Nagrywarka zewnętrzna BLU-RAY USB 2.0 M-DISC - 3 szt. , Płyty do nagrywania DVD M-DISC z nieorganiczną powłoką (opakowanie 20 szt.) - 3 szt. , Płyty do nagrywania BLUE-RAY M-DISC z nieorganiczną powłoką (opakowanie 15 szt.) - 3 szt. , Przenośne urządzenie nagrywające HDMI - 4 szt. , Bezprzewodowy router, standard AC 450Mb/s (2,4 GHz) 1300 Mb/s (5 GHz) - 2 szt. , Przełącznik niezarządzalny biurkowy 8 portów Gbit - 5 szt. , Dysk twardy 3,5 wewnętrzny 4 TB - 8 szt. , Dysk twardy 3,5 wewnętrzny 2 TB - 10 szt. , Dysk twardy 2,5 wewnętrzny SSD 2 TB - 12 szt. , Dysk SSD 512 GB mSATA600 - 2 szt. , Dysk twardy 2,5 zewnętrzny 4 TB USB 3.0 - 15 szt. , Dysk twardy 2,5 zewnętrzny 2 TB USB 3.0 - 35 szt. , Pamięć flash typu Pendrive 128 GB USB 3.0 - 15 szt. , Pamięć flash typu Pendrive 32 GB USB 3.0 - 148 szt. , Karta pamięci micro SD klasy SDXC 128 GB - 10 szt. , Karta pamięci micro SD klasy SDXC 64 GB - 10 szt. , Program typu OCR - 3 szt. , Oprogramowanie do nagrywania płyt DVD i BD - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.46.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa specjalistycznego wyposażenia komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bloker do zabezpieczania nośników ATA,SATA USB 3.0 - 1 szt. , Bloker do zabezpieczania nośników USB , USB 3.0 - 1 szt. , Hard Drive Adapter Kit do blokerów - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń drukujących i kopiujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne A4 laserowe kolor - 3 szt. , Urządzenie wielofunkcyjne A4 monochromatyczne laserowe - 15 szt. , Drukarka laserowa sieciowa A4 z dupleksem - 28 szt. , Drukarka atramentowa przenośna z baterią - 15 szt. , Pełnowymiarowy zestaw tonerów fabrycznie nowy do oferowanego w kolorowego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego A4 - 9 szt. , Pełnowymiarowy toner fabrycznie nowy do oferowanego monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego A4 - 45 szt. , Pełnowymiarowy toner fabrycznie nowe do oferowanej drukarki laserowej z dupleksem - 84 szt. , Pełnowymiarowy atrament fabrycznie nowy do oferowanej przenośnej drukarki atramentowej - 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.21.30-4, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia serwerów i macierzy dyskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor E5-2630 do serwera Dell R720 z wyposażeniem - 6 szt. , Pamięć RAM do serwera Dell R720 - 16 GB RDIMM 1600MHz LV ECC - 16 szt. , Dysk twardy 2,5 wewnętrzny SSD SATA MLC 480 GB do serwera Dell R720 - 4 szt. , Dysk twardy 2,5 wewnętrzny SSD SAS 200 GB MLC do macierzy dyskowych Dell - 4 szt. , Karta sieciowa 4 porty RJ45 1G Quad Port do serwera R720 - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00-7, 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa elementów wyposażenia sieciowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SWITCH - przełącznik sieciowy zarządzalny 48G+ 2 SFP+. - 10 szt. , Switch sieciowy do warstwy corowej - 48 portów 1G, 16 portów 10G SFP+. - 1 szt. , SWITCH - przełącznik sieciowy zarządzalny 48G + 4 SFP. - 20 szt. , 10G SFP+ LC SR Transceiver - 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 32.42.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużenie okresu wsparcia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.