eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania wraz z wymaganymi licencjami.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania wraz z wymaganymi licencjami.
Numer ogłoszenia: 268628 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185200 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Katowice, ul. Warszawska 42, 40-008 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598859, faks 032 2598859.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz oprogramowania wraz z wymaganymi licencjami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Specyfikacja sprzętu). 2.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu wraz z oprogramowaniem o parametrach lepszych od wymagań minimalnych wymienionych w w/w załączniku oraz aby zaoferowany sprzęt posiadał deklaracje zgodności CE, wystawione przez ich producenta oparte na odpowiednio obowiązujących w dniu składania oferty normach. 3.Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania sprzętu określonego w przedmiocie zamówienia lub równoważnego o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 4.Sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 5.W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 6.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 42 w Katowicach, bez pobrania z tego tytułu dodatkowych opłat. 7.Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany. 8.Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem stanowiących przedmiot zamówienia zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym wg zał. nr 5a i 5b do SIWZ. Podpisany przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 9.Wykonawca wystawi osobne faktury VAT dokładnie wg poszczególnych części (pakietów) przetargu. 10.Wykonawca udzieli gwarancji nie mniejszej niż określona przez Zamawiającego w zał. nr 4 do SIWZ (Specyfikacja sprzętu). 11.Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję na przedmiot umowy. 12.Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne były realizowane przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Serwis gwarancyjny zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki oraz do usunięcia wady w terminie 3 dni roboczych od momentu ich zgłoszenia. 13.W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie części lub sprzętu (dysku, płyty główna itp.) w celu wykonania naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca przetransportuje na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia. 14.W przypadku konieczności oddania sprzętu lub części (dysk, pł. główna itp.) do naprawy lub gdy naprawa jest dłuższa niż 3 dni robocze Wykonawca powinien wypożyczyć sprzęt zastępczy, o parametrach co najmniej równych uszkodzonemu, umożliwiający pracę w czasie naprawy. Sprzęt zastępczy powinien być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie. 15.W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na fabrycznie nowy o równoważnych, bądź lepszych parametrach. 16.Wykonawca wraz z dostawą dostarczy do każdego oprogramowania co najmniej jeden nośnik instalacyjny. 17.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie samodzielnie tzn. bez udziału podwykonawców. 18.Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 19.Wszelkie instrukcje użytkowania, broszury instalacyjne, gwarancje winny być dostarczone w języku polskim. 20.Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie do utylizacji starego, zużytego sprzętu komputerowego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, lecz nie później niż w okresie do 6 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51789.80 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROGRESS Sp. z o.o. Systemy Komputerowe, Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38.642,30
  • Oferta z najniższą ceną: 38.642,30 oferta z najwyższą ceną: 44.870,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sun TAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4.888,00
  • Oferta z najniższą ceną: 4.888,00 oferta z najwyższą ceną: 6.044,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IKARIA, ul. Cieszyńska 14/32, 93-554 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8.259,50
  • Oferta z najniższą ceną: 8.259,50 oferta z najwyższą ceną: 11.555,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.