eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Strzyżów: Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów
Numer ogłoszenia: 26854 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów: Pakiet 1 - Ryby, Pakiet 2 - Mięso drobiowe głęboko mrożone, Pakiet 3 - Warzywa mrożone, Pakiet 4 - Przyprawy oraz produkty pozostałe, Pakiet 5 - Warzywa i owoce, Pakiet 6 - Ziemniaki, Pakiet 7 - Jajka kurze, w asortymencie i ilości określonych w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.31.10.00-2, 15.33.11.70-9, 15.87.12.70-7, 03.22.00.00-9, 15.89.00.00-3, 15.89.40.00-1, 03.21.21.00-1, 03.22.11.11-7, 03.14.25.00-3, 15.11.20.00-6, 15.85.11.00-9, 15.24.12.00-1, 15.22.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 2, tj. oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907, z póżn. zm.) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 2, tj. oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907, z póżn. zm.) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 2, tj. oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907, z póżn. zm.) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 2, tj. oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907, z póżn. zm.) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 2, tj. oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907, z póżn. zm.) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ogólny oferty, Formularz cenowy - zał. nr 1, Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 4 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru - zał. nr 6, Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - zał. nr 7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3 projektu umowy załączonego do SIWZ, a nadto gdy: 1. nastąpią przekształcenia własnościowe, 2. nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, 3. nastąpią zmiany adresu, 4. zmianie ulega numer katalogowy lub wielkość opakowań, przy czym cena musi być proporcjonalna do ceny podanej w ofercie, 5. następuje konieczność poprawienia pomyłek, 6. Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 3, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Wykonawcy w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się wielkość przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu, 7. wprowadza się zamienniki o właściwościach takich samych lub lepszych (w razie zakończenia produkcji, wstrzymania, wycofania produkcji) - cena nie wyższa niż w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-100 Strzyżów ul. Dąbrowskiego 10, Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 12:40, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ryby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filet śledziowy w sosie pomidorowym - puszka min. a 170 g - szt 900, 2. Ryby mrożone - Mintaj bez glazury SHP- kg 150, 3. Ryby mrożone - Miruna bez glazury SHP - kg 300, 4. Filet z makreli w oleju puszka min a 170 g - szt 900.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.12.00-1, 15.22.00.00-6, 15.24.15.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso drobiowe głęboko mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurczaki mrożone - kg 150, 2. Filet z kurczaka mrożony min. 0,2 kg - kg 210, 3. Noga z kurczaka mrożona- kg 600, 4. Wątróbka z drobiu mrożona - kg 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bukiet jarzyn 7 składnikowy mrożonka - kg 300, 2. Fasolka szparagowa - kg 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyprawy oraz produkty pozostałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chrzan tarty słoik 0,27 kg - szt. 15; 2. Cukier puder 0,5 kg - szt. 6; 3. Cukier waniliowy a 32 g - szt. 15; 4. Ćwikła z chrzanem 0,27 l słoik - szt. 60; 5. Dżem niskosłodzony 0,27kg - szt. 180; 6. Groszek konserwowy 400 g - szt. 30; 7. Herbata granulowana a 100 g - kg 30; 8. Kasza jęczmienna wiejska 0,5kg - kg 45; 9. Kasza manna - kg 150; 10. Kawa zbożowa 0,5 kg - kg 15; 11. Koncentrat buraczany 0,33 ml - szt. 15; 12. Koncentrat pomidorowy 30% 0,165 kg - szt. 300; 13. Majonez 0,26 kg - szt. 90; 14. Margaryna zwykła kostka 0,25 kg - kg 30; 15. Mąka poznańska - kg 360; 16. Mąka ziemniaczana - kg 15; 17. Miód wielokwiatowy 25g - szt 1350; 18. Musztarda a 180 ml, 175 g - szt. 15; 19. Ocet 0,5l - szt. 90; 20. Olej 1l - litr 90; 21. Pasztet z drobiu 155 g. - szt. 750; 22. Płatki owsiane - kg 90; 23. Ryż - kg 150; 24. Sałatka warzywna słoik 900g. - szt. 15; 25. Sałatka z czerwonej kapusty słoik 900 g - szt. 15; 26. Sól - kg 135; 27. Syrop z cytryny (słodka zaprawa) op. a 0,5l - szt. 180; 28. Kisiel na 0,5l wody - szt. 15; 29. Budyń na 0,5l mleka - szt. 15; 30. Cukier - kg 450; 31. Pietruszka susz. a 10g - op. 45; 32.Koper susz. a 10g - op. 30; 33. Makaron nitki cienkie, min. 2 jajeczny - kg 180, 34. Makaron świderki, min. 2 jajeczny - kg 300 35. Czosnek granulowany a 20 g - op. 15; 36. Kminek a 20g. - op. 15; 37. Kwasek cytrynowy a 20g. - op. 45; 38. Liść laurowy a 6g - op. 15; 39. Majeranek a 10 g - op. 6; 40. Papryka słodka a 20 g - op. 30; 41. Pieprz mielony czarny a 20g - op. 45; 42. Przyprawa Kucharek lub odpowiednik - kg 15; 43. Przyprawa do potraw w płynie - litr 210; 42. Przyprawa do gulaszu a 20g - op. 90; 45. Ziele angielskie a 12 g - op. 15; 46. Sos pieczeniowy jasny - op. 15; 47. Przyprawa do kurczaka a 20 g - op. 15; 48. Cynamon a 20 g - op. 15; 49. Kostka rosołowa drobiowa a 12 szt - op. 30; 50. Przyprawa do karkówki 20 g - op. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.10-1, 15.83.10.00-2, 15.33.22.96-5, 15.86.30.00-5, 15.61.33.00-1, 15.33.14.27-6, 15.43.11.00-9, 15.61.21.00-2, 03.14.21.00-9, 15.87.11.00-5, 15.41.11.00-3, 15.13.13.10-1, 03.21.13.00-6, 15.87.24.00-5, 15.80.00.00-8, 15.87.00.00-7, 15.87.12.70-7, 15.89.30.00-4, 15.85.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cebula - kg 90; 2. Groch Jaś - kg 45; 3. Jabłka - kg 210; 4. Kapusta biała - kg 150; 5. Kapusta kiszona op. a 1 kg - kg 60; 6. Kapusta pekińska - szt. 45; 7. Marchew duża lub średnia - kg 750; 8. Ogórki kiszone op. a 0,4 kg - kg 30; 9. Ogórki konserwowe, op. a 1 litr - szt. 15; 10. Papryka świeża - kg 3; 11. Pieczarki - kg 45; 12. Pomidory świeże - kg 15; 13. Selery - kg 240; 14. Koper świeży - szt. 180; 15. Buraki ćwikłowe - kg 900.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.13-1, 03.22.12.20-4, 03.22.23.21-9, 03.22.14.10-3, 15.33.11.42-4, 03.22.11.12-4, 15.33.10.00-7, 03.22.12.30-7, 03.22.12.60-6, 03.22.12.40-0, 03.22.11.10-0, 03.22.13.00-9, 03.22.11.11-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ziemniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ziemniaki jadalne, do obierania w maszynie, równe - kg 4500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jajka kurze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jajka kurze średnie min 53 g - szt 3600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.