eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania p.n.Rozbudowa ogólnodostępnej infrastruktury sportowej przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania p.n.: Rozbudowa ogólnodostępnej infrastruktury sportowej przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie.
Numer ogłoszenia: 26845 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania p.n.: Rozbudowa ogólnodostępnej infrastruktury sportowej przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: Rozbudowa ogólnodostępnej infrastruktury sportowej przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie, w zakresie: 1)Wykonania placu zabaw dla dzieci młodszych, 2)Wykonania placu zabaw dla dzieci starszych, 3)Wykonania placu rekreacyjnego dla dorosłych FITNESS: 2.Przedmiot umowy obejmuje roboty objęte decyzją pozwolenia na budowę nr 181/2009 z dn. 16.04.2009r. i dotyczące: a)Dostawy i montażu na placu zabaw dzieci młodszych 13 szt. urządzeń zabawowych o konstrukcji metalowej pokrytej wykładziną poliuretanową. Wszystkie wypełnienia, daszki, siedziska, bariery itp. wykonane z tworzywa kolorowego HDPE. Zastosowane śruby i łączniki w urządzeniach zabawowych powinny być zamaskowane poprzez zaślepki, maskownice. Zamontowania na terenie placu zabaw betonowych sześciokątnych koszy na śmieci o pojemności 40 litrów w ilości 4 szt. Zamontowania na terenie placu zabaw ławek o długości 2 m w ilości 16 szt. o konstrukcji stalowej z kątownika min. 45 mm zabezpieczonej antykorozyjnie farbą chlorokauczukową z siedziskami wykonanymi z 3 desek drewnianych świerkowych o gr. minimum 4 cm i szer. 14 cm i z oparciami wykonanymi z 2 desek drewnianych świerkowych o grubości minimum 4 cm i szerokości 14 cm. Deski polakierowane. Zamontowania stołów o konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, blat z drewna lub tworzywa. Stoły i ławki należy osadzić trwale w gruncie przez zabetonowanie nóżek w betonie. Zamawiający wskaże miejsce ich montażu. Zamontowania 2 tablic z regulaminem korzystania z placu zabaw na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy 76 mm, zamontowanych trwale w gruncie. Tablice należy zabezpieczyć folią - laminat UV. b)Dostawy i montażu na placu zabaw dzieci starszych 16 szt. urządzeń zabawowych o konstrukcji metalowej pokrytej wykładziną poliuretanową. Wszystkie wypełnienia, daszki, bariery, siedziska itp. wykonane z kolorowego tworzywa HDPE. Zastosowane śruby i łączniki w urządzeniach zabawowych powinny być zamaskowane poprzez zaślepki, maskownice. Zamontowania na terenie placu zabaw betonowych sześciokątnych koszy na śmieci o pojemności 40 litrów w ilości 4 szt. Zamontowania na terenie placu zabaw 12 szt. ławek (bez oparcia) o długości 2 m, o konstrukcji stalowej z kątownika min 45mm zabezpieczonej antykorozyjnie farbą chlorokauczukową z siedziskami wykonanymi z 3 desek drewnianych świerkowych o gr. minimum 4 cm i szer. 14 cm. Deski polakierowane. Ławki należy osadzić trwale w gruncie przez zabetonowanie nóżek w betonie. Zamawiający wskaże miejsce ich montażu. Zamontowania 2 tablic z regulaminem korzystania z placu zabaw, na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy 76 mm, zamontowanych trwale w gruncie. Tablice należy zabezpieczyć folią - laminat UV. c)Dostawy i montażu na placu FITNESS 18 szt. urządzeń wykonanych ze stali i z elementów z tworzywa HDPE. Całość konstrukcji stalowej zabezpieczona antykorozyjnie i malowana farbą wierzchniego krycia. Każde urządzenie oznakowane instrukcją korzystania z niego. Wszelkie mechanizmy maja zapewnić bezobsługowość i być odporne na warunki atmosferyczne. Zamontowania na terenie placu zabaw betonowych sześciokątnych koszy na śmieci o pojemności 40 litrów w ilości 2 szt. Zamontowania na terenie placu 12 szt. ławek (bez oparcia) o długości 2 m, o konstrukcji stalowej z kątownika min. 45mm zabezpieczonej antykorozyjnie farbą chlorokauczukową z siedziskami wykonanymi z 3 desek drewnianych świerkowych o gr. minimum 4 cm i szer. 14 cm. Deski polakierowane. Ławki należy osadzić trwale w gruncie przez zabetonowanie nóżek w betonie. Zamawiający wskaże miejsce montażu. Zamontowania 2 tablic z regulaminem korzystania z placu FITNESS, na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy 76 mm, zamontowanych trwale w gruncie. Tablice należy zabezpieczyć folią - laminat UV. d)Wykonania nawierzchni poliuretanowej z płytek grubości 40mm wraz z podbudową na placu zabaw dzieci młodszych i placu FITNESS oraz wykonania na placu zabaw dzieci starszych, w obrębie urządzeń, nawierzchni sypkiej z piasku drobnoziarnistego grubości min. 30cm. Właściwości amortyzujące nawierzchni powinny spełniać warunki normy PN-EN 1177. Pozostała część nawierzchni placu zabaw o nawierzchni trawiastej. e)Wykonania drenażu dla potrzeb odwodnienia placu zabaw dzieci młodszych i placu rekreacyjnego FITNESS. f)Budowy stalowego systemowego ogrodzenia placów zabaw dla dzieci młodszych i dla dzieci starszych. Ogrodzenie o wysokości 100cm z dwiema furtkami, dla każdego placu, o szerokości min.100cm z samozamykaczami. Słupki stalowe 60x40x2 ocynkowane ogniowo i malowane proszkowe zakończone kapturkami z tworzywa. Słupki należy montować w fundamencie betonowym z betonu klasy C 16/20 na głębokości min. 80 cm. Przęsła panelowe 2W o oczkach 50 x200. Druty pionowe gr 4mm wzmocnione poziomymi gr 5mm. Przęsła malowane proszkowo. Wysokość montażu przęseł 5cm nad poziomem zniwelowanego terenu. Przęsła długości 250 cm. Przęsła należy montować przy użyciu łączników w kolorze ogrodzenia na ocynkowane śruby i nakrętki zrywalne. Krótsze segmenty można wykonać przy narożnikach i bramach. Długość przęsła nie modułowego i jego miejsce należy ustalić z Zamawiającym. g)Wykonania terenów zielonych w obrębie powstałych placów zabaw i placu FITNESS między innymi poprzez niwelację terenu, usypanie skarp, zagrabienie i obsianie trawą. (świeży obsiew należy delikatnie zagrabić a następnie zawałować), Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw i placu FITNESS powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176-2009. 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt wykonawczy - plac zabaw dla dzieci młodszych i starszych oraz plac fitnesss, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt 1,2,3 zobowiązuje się do: 1)przejęcia terenu budowy i jego zabezpieczenia, 2)należytego utrzymania terenu budowy, 3)organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 4)zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 5)niezwłocznego wyczyszczenia nawierzchni ulic, ciągów pieszych w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń, 6)uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym odtworzenie terenów zielonych, 7)wywozu materiału z rozbiórki oraz nadmiaru ziemi na składowisko odpadów w Bielawie ( odległość 6km) i poniesienia kosztów ich składowania, 8)obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 9)poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z uzgodnień i opinii stanowiących integralną część projektu budowlanego, 10)wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze ogólną specyfikacją techniczną oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składaniu zawiadomienia o zakończeniu budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie, 11)wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 12)przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenia, że będzie prowadził ewidencję wytwarzanych odpadów i będzie gospodarował nimi zgodnie z ustawą o odpadach D.U z 2013 poz. 21 z póź. zm., 13)dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 14)zgłaszania na bieżąco do odbioru wszystkich robót podlegających zakryciu, 15)przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika branżowego w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy wraz z zaświadczeniem o wpisie do Izby Samorządu Zawodowego, 16)uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać w załączniku nr 4 do SIWZ roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dowody dotyczące wykonania min. 2 robót o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda z robót w zakresie budowy, przebudowy, remontu placów zabaw lub siłowni zewnętrznych o nawierzchni elastycznej wraz z montażem urządzeń zabawowych określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - OKRES GWARANCJI - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)W zakresie terminu i wynagrodzenia: a)w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych bądź wykonania zamówień dodatkowych warunkujących wykonanie zamówienia podstawowego, by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, b)z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2)W przypadku wystąpienia robót zamiennych dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminu wykonania, wynagrodzenia w sytuacji gdy wystąpi: a)podniesienie bezpieczeństwa, b)materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub konieczności zastąpienia innymi, c)w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, d)w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa mająca wpływ na opisany przedmiot zamówienia, e)błąd projektowy z winy projektanta lub nie i konieczność wykonania robót w inny sposób niż przewidziany w projekcie. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu lub wynagrodzenia Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego i uzyskać jego zgodę. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmianę terminu wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. 3. W przypadku wystąpienia z wnioskiem Wykonawcy w sprawie zlecenia części robót w ramach podwykonawstwa, gdy nie były one określone w Jego ofercie, w tym zakresie wymagana jest zgoda Zamawiającego zgodnie z zapisami projektu umowy. Wprowadzenie podwykonawcy nie ma wpływu na zmianę terminu i wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/#Z2V0Q29udGVudHMoOTYyOSwxLDAp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.