eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Brzeg: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016
Numer ogłoszenia: 268398 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpbrzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. Realizowane będą na terenie gmin: miasto Brzeg, gmina Skarbimierz Gmina Lubsza, Gmina Olszanka, Gmina i Miasto Grodków, Miasto i Gmina Lewin Brzeski polegające na zwalczaniu śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżaniu dróg oraz załadunku i pryzmowaniu materiału. Usługi będą realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo-transportowych : - nośniki wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -kontrolującego - 5 szt - piaskarko-solarki - 5 szt , w tym 2 szt nowe, - pługi średnie, ciężkie - 7 szt , w tym 4 pługi dociskowe hydrauliczne, - nośniki do pługów wyposażone w urządzenia systemu monitorująco- kontrolującego - 2 szt - ładowarka do odśnieżania - 1 szt - równiarka samojezdna do odśnieżania - 1 szt. 1.Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy 2015/2016 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do siwz. Zakres usług (ilość) podana w formularzu cenowym została określona na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie sezonu 2015/2016 zimowego utrzymania dróg. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych ofert, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie. 2.Zlecanie wykonania usług podwykonawcom 1)Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. 2)Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie, podwykonawców, lub podania przez wykonawcę nazw (firm)podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału postępowaniu, których mowa w art.22 ust.1. 3)Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zmiana albo rezygnacja podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zmiana w zakresie podwykonawstwa może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany podwykonawcy Wykonawca będzie każdorazowo zobowiązany do zgłoszenia tego faktu na piśmie ze wskazaniem nazw (firmy) i adresu nowego podwykonawcy oraz części zamówienia mu powierzonej. W przypadku powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne. 3.Obowiązki i zadania Wykonawcy. 3.1.Wykonawca przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością zadeklarowaną w ofercie. Wykonawca winien przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez wykonywanie napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług technicznych ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym i w ofercie. 3.2.Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu. System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego powinien umożliwiać odczyt i analizę danych w zakresie lokalizacji pojazdu, rodzaju wykonywanej pracy z prędkością z jaką porusza się pojazd. Odczyt powinien odbywać się czasie rzeczywistym przez przeglądarkę internetową. System powinien umożliwić bezpośredni kontakt dyżurnego z operatorem. Wykonawca zobowiązany do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Brzegu do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w celu pełnego wykorzystania oprogramowania systemu . W razie utraty zasięgu system powinien zapewniać gromadzenie danych przez min. 5 godz. Po powrocie zasięgu urządzenie powinno natychmiast nawiązać połączenie z serwerem i przesłać zaległe dane. W przypadku awarii systemu- czas reakcji i czas naprawy nie dłuższy niż 24 godziny. 3.3.Dla obsługi terenu gmin : miasto Brzeg, Skarbimierz, Lubsza i Olszanka Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) na terenie bazy m. Brzeg. Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej. 3.4.Dla obsługi terenu gmin : Grodków i Lewin Brzeski Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) na terenie gminy Grodków. Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej. 3.5.Wykonawca oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą)posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo- transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne w miejscu określonym przez Zamawiającego nie później niż 0,5 godz. lub w czasie nie dłuższym 1 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od otrzymania wezwania. 3.6.Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców i maszynistów gwarantującą całodobową pracę. Ilość godzin pracy (praca, dyżur) jednej osoby-maksimum 12 godzin na dobę. 3.7.Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą). 3.8.Wykonawca zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia socjalne dla dyżurnych, Kierowców i operatorów środków sprzętowo-transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz BHP. 3.9.Wykonawca zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie dwóch osób pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i sprzętu odpowiedzialnej za prawidłowe prowadzenie robót zimowego utrzymania dróg objętych niniejszym zamówieniem. 3.10.Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia Wykonawcy należy: a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu 0,5 godz. lub 1 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od wezwania przez Zamawiającego, b/ kontrola pracy sprzętu i nośników, c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych parametrach technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie, d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy robotach zimowego utrzymania, e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy sprzętu i samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu, nr rejestracyjny samochodu, nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu zainstalowanego na samochodzie, f) rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników. 3.11.Wykonawca będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za usługi wykonane przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach powiatowych w terminie do 30 każdego miesiąca. 3.12.Usługa będzie zamawiana sukcesywnie do wysokości środków finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu. 4.Obowiązki Zamawiającego. 4.1.W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków sprzętowo-transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych, Z-ca Kierownika i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych. 4.2.Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych, Zastępcę Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych. 4.3.Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności dróg. Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie. 4.4.Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach). Oryginały dokumentów potwierdzających ilość godzin pracy i dyżurów wraz z dokumentem potwierdzającym rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji usług stanowić będą podstawę do wystawienia faktury. 4.5.Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 4.6.Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych za 1 godz. pracy sprzętu i dyżur. Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat ( 3 sezonów zimowych - 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015),przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 usługę z zakresu zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), 2) jeżeli wykonawca będzie wykazywał poleganie na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu z art.26 ust.2b - to musi wykazać wykonanie usług jak wyżej Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia wiedzy i doświadczenia na okres wykonywania zamówienia, na zasadzie spełnia ,nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi wykonywanie zamówienia : - nośniki wyposażone w urządzenia systemu monitorująco - kontrolującego - 5 szt - piaskarko-solarki - 5 szt , w tym 2 szt nowe , - pługi średnie, ciężkie - 7 szt , w tym 4 pługi dociskowe hydrauliczne, - nośniki do pługów wyposażone w urządzenia systemu monitorująco - kontrolującego - 2 szt - ładowarka do odśnieżania - 1 szt - równiarka samojezdna do odśnieżania - 1 szt - dysponuje lub będzie dysponował 2 (dwoma) placami magazynowymi: jeden na terenie gminy Brzeg, drugi na terenie gminy Grodków lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. jednostek sprzętu , placu na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na zasadzie spełnia,nie spełnia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi i doświadczonymi pracownikami - wykonawca ma do dyspozycji pracowników posiadających niezbędne doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg, którzy pracowali minimum w 2 ostatnich sezonach zimowych 2013/14, 2014/15) wymagane jest 2 koordynatorów z min. średnim wykształceniem oraz podwójna obsada kierowców, operatorów do obsługi i pracy sprzętu podanego w § 5.3.2 siwz lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na zasadzie spełnia,nie spełnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert minimum posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 200 000,00 PLN, (dwieście tysięcy złotych)na zasadzie spełnia /nie spełnia, 2) jeżeli wykonawca polega na zdolności finansowej innego podmiotu na zasadzie podanej w art.26 ust.2b ustawy Pzp należy przedłożyć informację, której mowa w § 5.3.4. pkt.1 siwz dotyczącej tego podmiotu, na zasadzie spełnia, nie spełnia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) OFERTA- wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1, 2) FORMULARZ CENOWY - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2, 3) zaakceptowany WZÓR UMOWY - zał. nr 3, 4) druk dot. podwykonawstwa - zał. nr 10, 5) pełnomocnictwo do podpisywania oferty , reprezentacji o ile prawo do podpisywania, reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin podjęcia usługi - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany stawki podatku VAT, 2)wystąpienia wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na powierzenie Podwykonawcy części zamówienia, pomimo zobowiązania w ofercie wykonania zamówienia bez podwykonawców. 2.Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego na podstawie aneksu do umowy Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za faktycznie wykonane usługi w ilości i w zakresie zależnym od warunków atmosferycznych na podstawie przedłożonych dokumentów (karty drogowe, raporty sprzętu , rozliczenie materiałów : piasku i soli drogowej), stwierdzających faktyczny czas pracy lub dyżuru sprzętu, zatwierdzonych przez obie strony według cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym Wykonawcy. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych ofert, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdpbrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul. Wyszyńskiego 23 49-300 Brzeg pokój 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul. Wyszyńskiego 23 49-300 Brzeg pokój 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.