eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa przedszkola przy ulicy Sztolniowej w dzielnicy Boguszowice Stare

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Rybnik: Budowa przedszkola przy ulicy Sztolniowej w dzielnicy Boguszowice Stare
Numer ogłoszenia: 267896 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedszkola przy ulicy Sztolniowej w dzielnicy Boguszowice Stare.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola przy ulicy Sztolniowej w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres zamówienia: 1) Przygotowanie terenu budowy, w tym: - ogrodzenie i oznakowanie placu budowy z zapewnieniem bezkolizyjnego dojścia do szkoły, - zorganizowanie zaplecza budowy obejmującego m.in. biuro budowy, zaplecze pracownicze, - zaplecze sanitarne, punkt pierwszej pomocy, drogi dojazdowe, place manewrowe i składowe, - stanowiska produkcji pomocniczej, - wykonanie tymczasowych przyłączy energii elektrycznej i wody. 2) Roboty rozbiórkowe i demontażowe zbędnych elementów zagospodarowania, w tym: - rozbiórka nawierzchni, - karczowanie samosiejek, - rozbiórka murków i schodów terenowych, - demontaż słupów oświetleniowych wraz z okablowaniem, - demontaż ogrodzenia i elementów małej architektury. 3) Przebudowa kolidujących sieci i budowa nowych przyłączy, w tym: - przebudowa kanalizacji sanitarnej, - przebudowa kanalizacji deszczowej, - przebudowa sieci ciepłowniczej, - budowa przyłącza wodociągowego, - budowa przyłącza kanalizacja sanitarnej i deszczowej, - budowa przyłącza ciepłowniczego, - budowa przyłącza gazu, - budowa przyłącza elektrycznego, - budowa przyłącza miejskiej sieci szerokopasmowej. 4) Budowa przedszkola, w tym: - roboty ziemne i fundamentowe, - roboty w zakresie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych, - roboty konstrukcyjne w zakresie wznoszenia ścian i stropów wraz z wykonaniem nadproży oraz wieńców, rdzeni i podciągów żelbetowych, - roboty dekarskie, - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych, - instalacja piorunochronna, - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych, - roboty w zakresie stolarki zewnętrznej i wewnętrznej, - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, - roboty elewacyjne. 5) Dostawa i montaż wyposażenia, w tym: - wyposażenie strefy wejściowej, - wyposażenie bloku kuchennego, - wyposażenie sal zajęć, - oznakowanie i wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż. 6) Wykonanie udogodnień dla osób niepełnosprawnych mogących korzystać z obiektu, a wykraczających poza minimalne wymagania wynikające z warunków technicznych, w tym: - obniżenie krawężników przy wejściach na ciągi piesze z drogi dojazdowej i zastosowanie bruku betonowego w strefie tych wejść z grzybkami ostrzegawczymi, - zabudowanie wybranych urządzeń placu zabaw, przystosowanych do zabaw integracyjnych, - uzupełnienie informacji wizualnej tekstem napisanym w Braille, - zastosowanie pochylni terenowych w ciągach komunikacyjnych pomiędzy budynkiem, tarasem a placem zabaw, - zastosowanie nakładek antypoślizgowych na schodach terenowych, - zastosowanie naklejanych na przeszkleniach drzwi w ciągach komunikacyjnych intensywnie kolorowych aplikacji. 7) Zagospodarowanie terenu, w tym: - droga dojazdowa i plac manewrowy, - stanowiska parkingowe, - ciągi ruchu pieszego, - schody i pochylnie terenowe, - murki oporowe, - tarasy z desek kompozytowych, - plac zabaw wraz z wyposażeniem, - trawniki, - ogrodzenie. 8) Zakres robót uzupełniających, w tym: - zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej prowadzonych robót, - zapewnienie nadzoru realizowanego przez właścicieli sieci zewnętrznych, w przypadku przebudowy tych sieci lub ich kolizji z realizowanymi robotami, - zapewnienie uzyskania odbioru urządzeń ciśnieniowych przez UDT, - wykonanie prób szczelności instalacji hydraulicznych wraz z przygotowaniem protokołów, - sporządzenie protokołu z badania skuteczności wentylacji mechanicznej, - wykonanie badania jakości wody pod kątem bakteriologicznym i fizyko-chemicznym, - przeprowadzenie inspekcji TV kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - sporządzenie protokołu skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - sporządzenie protokołu rezystancji izolacji obwodów, - sporządzenie protokołu pomiarów natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, - sporządzenie protokołu badania instalacji piorunochronnej, - odtworzenie kamieni granicznych w przypadku ich zniszczenia podczas robót, - naprawa drogi wewnętrznej, w przypadku jej uszkodzenia w wyniku prowadzenia zintensyfikowanego transportu związanego z realizacją budowy, - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 200.000 PLN (dwieście tysięcy PLN).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane każda polegająca na budowie obiektu kubaturowego o wartości co najmniej 4.000.000 PLN zł (cztery miliony PLN) brutto każda. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, c) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, i kanalizacyjnych. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o Art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Gwarancja - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne), 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na odkrycie w trakcie budowy niezinwentaryzowanych elementów budowli lub instalacji podziemnych kolidujących z budowanym obiektem, 4) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 2 pkt 2 wzoru umowy SIWZ, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu o wartość wynikającą z protokołów konieczności. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to jest finansowane z budżetu miasta oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL na lata 2014-2020. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 31 sierpnia 2016 roku, w tym: - do 27 lipca 2016 r., wykonanie robót budowlanych wraz z przygotowaniem i przekazaniem Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej i rozliczeniowej, - udział w czynnościach odbiorowych prowadzonych przez organy wymienione w art. 56 ustawy Prawo budowlane (Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna) i PINB oraz rozliczenie zadania i podpisanie końcowego protokołu odbioru robót w terminie do 5 tygodni od daty zakończenia robót budowlanych. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. całość robót konstrukcyjnych w zakresie fundamentów, ścian nośnych, nadproży, rdzeni i podciągów żelbetowych oraz stropów. Zastrzeżenie, nie jest skuteczne w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10% ceny (z podatkiem VAT) podanej w ofercie. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.