eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Ząbkowice Śląskie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych.
Numer ogłoszenia: 267794 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239024 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych, których wykaz, szczegółowe parametry i ilość określa załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów. Do produkcji materiałów eksploatacyjnych nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych materiałów eksploatacyjnych i artykułów, pod warunkiem, posiadania parametrów nie gorszych niż wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Materiały eksploatacyjne muszą być w pełni kompatybilne ze sprzętem biurowym, w którym będą eksploatowane, zapewniając jednocześnie pełną funkcjonalność tego sprzętu. 5. W przypadku stwierdzenia wady, obniżenia jakości, wydajności, stwierdzenia uszkodzenia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych oraz jeśli materiał nie sygnalizuje w prawidłowy sposób stanu zużycia materiału, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest wymienić bezpłatnie na nowy materiał, wolny od wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia pełnej odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu biurowego będącego w posiadaniu Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 7. W przypadku uszkodzenia sprzętu biurowego będącego w posiadaniu Zamawiającego, w którym zastosowanie będą miały materiały eksploatacyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający zleci dokonanie ekspertyzy przyczyny uszkodzenia w autoryzowanym serwisie producenta uszkodzonego urządzenia i powiadomi Wykonawcę o zaistniałym uszkodzeniu (w przypadku uzyskania pisemnej opinii uszkodzenia sprzętu biurowego przez wadliwy materiał eksploatacyjny). Wykonawca po uzyskaniu informacji o zaistniałym uszkodzeniu sprzętu biurowego, zobowiązany jest dokonać stosownej zapłaty za naprawę oraz wykonaną ekspertyzę w autoryzowanym serwisie, w terminie do 7 dni od daty zakończenia naprawy oraz dostarczyć bezpłatnie nowy materiał eksploatacyjny do naprawionego urządzenia. 8. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Na opakowaniu zewnętrznym logo i nazwę producenta, opis zawartości i oznaczenia sprzętu biurowego, dla którego materiał jest przeznaczony. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego na okres nie krótszy niż 10 miesięcy od daty dostawy. 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz złoży w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. 11. Ilości wykazane w załączniku nr 1 do SIWZ są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 12. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.14.00.00 - Maszyny liczące i rachunkowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 33.71.19.00 - Mydło 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.51.40.00 - Bielizna toaletowa i kuchenna 39.52.56.00 - Ścierki do naczyń 39.71.34.31 - Akcesoria do odkurzaczy 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28A, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131023,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135351,09

  • Oferta z najniższą ceną: 135351,09 / Oferta z najwyższą ceną: 135351,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.