eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uzdowo › Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS 9- osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim - Wyrównywanie różnic między regionami II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Uzdowo: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS 9- osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim - Wyrównywanie różnic między regionami II
Numer ogłoszenia: 26708 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie , Uzdowo 18/19, 13-214 Uzdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 696 54 16, faks 0-23 696 55 56.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizayjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS 9- osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim - Wyrównywanie różnic między regionami II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS 9- osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim - Wyrównywanie różnic między regionami II Samochód osobowy typu minibus (kombi) rok prod. 2012, Wersja 9-osobowa, (8+1) z przystosowaniem 1 miejsca do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Układ siedzeń 3+3+3, siedzenie podwójne obok kierowcy kanapa lub fotele w części pasażerskiej demontowane oparcie fotela przy drzwiach przesuwnych składane Regulowany fotel kierowcy. Przestrzeń pasażerska w pełni przeszklona. Drzwi tylne przeszklone otwierane o kąt 180 0 Drzwi przesuwne w części pasażerskiej z prawej strony. Min. 1 okno w części pasażerskiej otwierane. Całkowita długość pojazdu maksymalnie do 5300 mm. Maksymalna wysokość pojazdu 2000mm Maksymalna szerokość pojazdu z lusterkami 2250 mm Rozstaw osi minimum 3400 mm. Wspomaganie układu kierowniczego, ABS, ESP Hamulce tarczowe przód i tył. Kolumna kierownicy z regulacją w co najmniej jednej płaszczyźnie. Fabryczne ogrzewanie całego pojazdu (przód i tył) Oświetlenie przestrzeni pasażerskiej, Podsufitka materiałowa, wyłożenie ścian bocznych elementami z tworzywa sztucznego, podłoga wyłożona matą antypoślizgową. Lakier metalizowany. Kolor lakieru inny niż biały i czarny. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg. Pojemność zbiornika minimum 90 L Wysokoprężny o mocy minimum 100 KM. doładowany z bezpośrednim wtryskiem Common Rail Pojemność skokowa od 1950cm3 do 2200cm3 Norma spalania - minimalnie Euro 5 Napęd na przednią oś. Skrzynia biegów manualna minimum 5 biegowa + wsteczny. Silnik, podzespoły mechaniczne i elektroniczne bez limitu kilometrów minimum 2 lata. Perforacja blach minimum 10 lat. Na powłokę lakierniczą minimum 2 lata. Komplet opon na okres letni - 4 szt. (felgi + opony) wraz z kołpakami. Komplet opon na okres zimowy - 4 szt. (felgi+opony). Pełnowymiarowe koło zapasowe. Klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy i przestrzeni pasażerskiej. Alarm antywłamaniowy + immobiliser. Centralny zamek zdalnie sterowany, Dywaniki podłogowe w kabinie kierowcy. Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie, trzecie światło stop. Komputer pokładowy. Instalacja radiowa z głośnikami -min 4 Radioodtwarzacz fabryczny CD MP3 Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc. Siedzenie szybko demontowane w trzecim rzędzie. Atestowane mocowania dla 1 wózka inwalidzkiego, zamocowane wzdłuż pojazdu, Komplet pasów do mocowania 1 wózka. Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku. Najazdy teleskopowe aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu inf. o przewozie osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym Homologacja lub dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu (badanie techniczne, oświadczenie wykonawcy, KRS).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.44.00 - Minibusy 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Dopuszcza się zmiany umowy polegające na: zmianie postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności tzw. siły wyższej tj. wydarzeń i okoliczności nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezależnych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które uniemożliwiają jednej ze stron wywiązanie się z postanowień zawartej umowy lub powodują rażącą stratę dla którejkolwiek ze stron umowy. W przypadku, gdy którakolwiek ze stron nie jest w stanie wywiązać się ze swych zobowiązań umownych w związku z okolicznościami siły wyższej - druga strona powinna być poinformowana na piśmie, w terminie do 7 dni od momentu zaistnienia tych okoliczności, pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsuzdowo.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie Uzdowo 18/19 13-214 Uzdowo sekretariat.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie Uzdowo 18/19 13-214 Uzdowo sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.