eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego- zadanie nr 1-3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Przemków: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego- zadanie nr 1-3
Numer ogłoszenia: 267084 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego- zadanie nr 1-3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje: - odśnieżanie ciągów dróg (tj. jezdni, poboczy), - zwalczanie śliskości pośniegowej nawierzchni dróg oraz gołoledzi (poprzez posypywanie), - wywożenie zalegającego śniegu z pasa drogowego z terenów zabudowanych, - dyżury domowe oraz utrzymanie sprzętu (wraz z ewentualnymi naprawami) do zwalczania skutków zimy w stałej gotowości, - załadunku piaskarek mieszanką piaskowo-solną na placu składowania. Zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych ma na celu ograniczenie niebezpieczeństwa związanego z zakłóceniami ruchu drogowego wywołanego zimowymi warunkami atmosferycznymi. Zakres zadań odnośnie zimowego utrzymania dróg (ZUD), warunki utrzymania dróg według standardów ZUD, jak wykaz dróg objętych zamówieniem - wskazujący ich lokalizację zawarte zostały w załączniku nr 9 do SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na 3 części, tj.: Zadanie 1) Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych wykonana przy użyciu: - 2 szt. środków transportowych o ładowności min. 5 Mg (jako nośnika piaskarek Wykonawcy) z piaskarkami Wykonawcy oraz jako nośników pługów odśnieżnych Zamawiającego, do zwalczania śliskości i odśnieżania następujących ciągów dróg: 1001D, 1011D, 1013D, 1024D, 1127D, 1128D, 1129D, 1130D, 1131D, 1132D, 1133D, 1134D, 1135D, 1136D, 1141D, 1018D, 1150D, 1151D, 1152D, 1153D, 1201D i 1202D, 1184D, 1185D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ~119,4 km. - usuwanie wraz z wywożeniem zalegającego śniegu z terenów zabudowanych (gmina Gaworzyce i Grębocice) - na odległość ok. 5 km. Usługa wykonywana będzie sukcesywnie - na bieżąco, zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Zadanie 2) Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych wykonana przy użyciu: - 1 szt. środka transportowego o ładowności min. 5 Mg (jako nośnika piaskarki Zamawiającego) z piaskarką Zamawiającego oraz jako nośnika pługa odśnieżnego Zamawiającego, - 1 szt. nośnika (ciągnik rolniczy) z pługiem odśnieżnym Zamawiającego, do zwalczania śliskości i odśnieżania następujących ciągów dróg: 1219D, 1126D, 1137D, 1154D, 1155D, 1234D, 2272D, 1176D, 1177D, 1178D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ~46,4 km. Usługa wykonywana będzie sukcesywnie - na bieżąco, zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Zadanie 3) Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych wykonana przy użyciu: - 1 szt. środka transportowego o ładowności min. 5 Mg (jako nośnika piaskarki Zamawiającego) z piaskarką Zamawiającego oraz jako nośnika pługa odśnieżnego Zamawiającego, do zwalczania śliskości i odśnieżania następujących ciągów dróg: 1016D, 1124D, 1125D, 1138D, 1143D, 1148D, 1149D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ~38,5 km. - usuwanie wraz z wywożeniem zalegającego śniegu z terenów zabudowanych (gmina Chocianów) - na odległość ok. 5 km. Usługa wykonywana będzie sukcesywnie - na bieżąco, zgodnie z poleceniami Zamawiającego. W cenie za powyższe usługi Wykonawca zobowiązany jest wliczyć ponadto m. in. całodobowy dyżur telefoniczny - dyżur dyspozytorski, załadunek piaskarek, utrzymanie i wszelkie naprawy przekazanego przez Zamawiającego sprzętu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w rozpatrywaniu ofert jest wniesienie wadium w wysokości odpowiedniej dla części zadania na którą Wykonawca składa ofertę, tj.: - dla zadania nr 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). Dokładne szczegóły odnośnie wadium opisane zostały w pkt 9 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na: zimowym utrzymaniu dróg publicznych (tj. zadanie polegające m. in. na odśnieżaniu/ posypywaniu dróg) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz dokumentami, o których mowa w pkt 5.2.a SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalna sumę gwarancyjną w wysokości 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ tj. m.in wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Załączniki nr 2-6 do SIWZ oraz odpowiednie do tego dokumenty (zgodnie z SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kary umowne - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu wykonania zamówienia związanego: - z warunkami atmosferycznymi powodującymi konieczność utrzymania dróg i chodników w stanie przejezdności, - z brakiem konieczności kontynuowania usługi zimowego utrzymania dróg, w przypadku korzystnych warunków atmosferycznych, - z siłą wyższą; b) zmian w składzie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia (jeżeli dotyczy); c) zmian w składzie zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców w przypadku zaistnienia uzasadnionej konieczności wynikającej z uwarunkowań organizacyjnych, nie mających wpływu na wydłużenie terminu umownego realizacji zadania; d) zmiany wynagrodzenia, które zostanie m. in. odpowiednio zmniejszone w przypadku, gdy usługi objęte przedmiotem zamówienia nie zostały wykonane w całości lecz w części; e) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz rękojmi za wady (w tym gwarancji jakości); f) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie; g) zmiany sposobu rozliczenia niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pzdp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych wykonana przy użyciu: - 2 szt. środków transportowych o ładowności min. 5 Mg (jako nośnika piaskarek Wykonawcy) z piaskarkami Wykonawcy oraz jako nośników pługów odśnieżnych Zamawiającego, do zwalczania śliskości i odśnieżania następujących ciągów dróg: 1001D, 1011D, 1013D, 1024D, 1127D, 1128D, 1129D, 1130D, 1131D, 1132D, 1133D, 1134D, 1135D, 1136D, 1141D, 1018D, 1150D, 1151D, 1152D, 1153D, 1201D i 1202D, 1184D, 1185D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ~119,4 km. - usuwanie wraz z wywożeniem zalegającego śniegu z terenów zabudowanych (gmina Gaworzyce i Grębocice) - na odległość ok. 5 km. Usługa wykonywana będzie sukcesywnie - na bieżąco, zgodnie z poleceniami Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kary umowne - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych wykonana przy użyciu: - 1 szt. środka transportowego o ładowności min. 5 Mg (jako nośnika piaskarki Zamawiającego) z piaskarką Zamawiającego oraz jako nośnika pługa odśnieżnego Zamawiającego, - 1 szt. nośnika (ciągnik rolniczy) z pługiem odśnieżnym Zamawiającego, do zwalczania śliskości i odśnieżania następujących ciągów dróg: 1219D, 1126D, 1137D, 1154D, 1155D, 1234D, 2272D, 1176D, 1177D, 1178D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ~46,4 km. Usługa wykonywana będzie sukcesywnie - na bieżąco, zgodnie z poleceniami Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kary umowne - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych wykonana przy użyciu: - 1 szt. środka transportowego o ładowności min. 5 Mg (jako nośnika piaskarki Zamawiającego) z piaskarką Zamawiającego oraz jako nośnika pługa odśnieżnego Zamawiającego, do zwalczania śliskości i odśnieżania następujących ciągów dróg: 1016D, 1124D, 1125D, 1138D, 1143D, 1148D, 1149D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ~38,5 km. - usuwanie wraz z wywożeniem zalegającego śniegu z terenów zabudowanych (gmina Chocianów) - na odległość ok. 5 km. Usługa wykonywana będzie sukcesywnie - na bieżąco, zgodnie z poleceniami Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kary umowne - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.