eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › PRZEPROWADZANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, SERWISOWANIE I KONSERWACJA SYSTEMÓW PPOŻ W MUZEUM SZTUKI W ŁODZI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Łódź: PRZEPROWADZANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, SERWISOWANIE I KONSERWACJA SYSTEMÓW PPOŻ W MUZEUM SZTUKI W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 266786 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi , ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsztuki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, SERWISOWANIE I KONSERWACJA SYSTEMÓW PPOŻ W MUZEUM SZTUKI W ŁODZI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest serwis, konserwacja i przeglądy techniczne systemu ochrony przeciwpożarowej w obiekcie Muzeum Sztuki w Łodzi MS2 przy ul. Ogrodowej 19. Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe instalacje i systemy: - instalacja DSO; instalacja sygnalizacji pożaru; system sterowania i nadzoru klap dymowych; instalacja oddymiania; sterowanie instalacjami gaśniczymi; instalacja gaśnicza LPG ARGOGEN IG 100; oświetlenie awaryjne. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest serwis, konserwacja i przeglądy techniczne systemu ochrony przeciwpożarowej w obiektach Muzeum Sztuki w Łodzi przy ul. Więckowskiego 36 (MS) oraz przy ul. Przędzalnianej 72 (MPH). Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe instalacje i systemy: W obiekcie MS ul. Więckowskiego 36: instalacja DSO; instalacja sygnalizacji pożaru; system sterowania i nadzoru klap dymowych; instalacja oddymiania; oświetlenie awaryjne sprawdzenie poprawności działania, pomiar natężenia zgodnie z procedurami PN-EN 1838:2005, PN-EN 60598-2--22:2004 W obiekcie MPH przy ul. Przędzalnianej 72: instalacja sygnalizacji pożaru; system sterowania i nadzoru klap dymowych; instalacja oddymiania; oświetlenie awaryjne sprawdzenie poprawności działania, pomiar natężenia zgodnie z procedurami PN-EN 1838:2005, PN-EN 60598-2--22:2004.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 75.25.11.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. CZĘŚĆ II Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualne autoryzacje (certyfikaty) w zakresie projektowania, instalacji, uruchomienia i konserwacji systemów producenta urządzeń: a) LPG ARGOGEN IG 100 b) system sygnalizacji pożaru Schrack Seconet CZĘŚĆ II Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. CZĘŚĆ II Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. CZĘŚĆ II Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. CZĘŚĆ II Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, formularz cenowy, pełnomocnictwa (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksów pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących okolicznościach: - w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; w przypadku zmniejszenia kwoty wynagrodzenia w związku z remontami; w przypadku zmiany kwoty przeznaczonej na zamówienie z przyczyn obiektywnych, w szczególności gdy środki na lata 2015 - 2017 zostaną przyznane w niższej wysokości niż planowano; wzrost wynagrodzenia o wskaźnik inflacji lecz nie wcześniej niż od roku 2017; zmiany osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu niniejszej umowy, prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsztuki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria MSŁ, ul. Więckowskiego 36, 90 - 734 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria MSŁ, ul. Więckowskiego 36, 90 - 734 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEPROWADZANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, SERWISOWANIE I KONSERWACJA SYSTEMÓW PPOŻ W MUZEUM SZTUKI W ŁODZI W OBIEKCIE PRZY UL. OGRODOWEJ 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEPROWADZANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, SERWISOWANIE I KONSERWACJA SYSTEMÓW PPOŻ W MUZEUM SZTUKI W ŁODZI W OBIEKCIE PRZY UL. OGRODOWEJ 19 (MS2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEPROWADZANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, SERWISOWANIE I KONSERWACJA SYSTEMÓW PPOŻ W MUZEUM SZTUKI W ŁODZI W OBIEKTACH PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 36 (MS) I PRZY UL. PRZĘDZALNIANEJ 72 (MPH).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEPROWADZANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, SERWISOWANIE I KONSERWACJA SYSTEMÓW PPOŻ W MUZEUM SZTUKI W ŁODZI W OBIEKTACH PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 36 (MS) I PRZY UL. PRZĘDZALNIANEJ 72 (MPH).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.