eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gierzwałd › Wykonanie projektu technicznego budowy kanalizacji sanitarnej na trasie Gierzwałd, Kitnowo, Szczepankowo, Dylewo i Glądy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Gierzwałd: Wykonanie projektu technicznego budowy kanalizacji sanitarnej na trasie Gierzwałd, Kitnowo, Szczepankowo, Dylewo i Glądy
Numer ogłoszenia: 266698 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183372 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie, Gierzwałd 33, 14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6472052, faks 089 6472150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu technicznego budowy kanalizacji sanitarnej na trasie Gierzwałd, Kitnowo, Szczepankowo, Dylewo i Glądy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace projektowej i nadzór autorski dla zadania: Wykonanie projektu technicznego budowy kanalizacji sanitarnej na trasie Gierzwałd, Kitnowo, Szczepankowo, Dylewo iGlądy. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) wykonanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do celów projektowych; 2) uzyskanie map do celów projektowych; 3) wykonanie projektu technicznego budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla terenu wg załączonej mapy poglądowej (załącznik nr 8 do SIWZ) dla miejscowości Dylewo, Glądy, Szczepankowo i Kitnowo dooczyszczalni ścieków w Gierzwałdzie; 4) wykonanie kosztorysów Inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 5) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozrzedzeniem Ministra Infrastruktury dnia 02 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202 z 2004 r. poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, 6) wykonanie planu BIOZ, 7) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień, w tym, uzgodnień od właścicieli gruntów przez które przebiegać będzie inwestycja. 8) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu uzgodnień z właścicielami gruntów oraz kompletnej dokumentacji projektowej przed złożeniem w Starostwie Powiatowym w Ostródzie wniosku o pozwolenie na budowę. 9) Zamawiający zastrzega sobie czternastodniowy termin (14 dni) na zapoznanie się przedłożoną dokumentacją i skierowanie do wykonawcy ewentualnych uwag lub wskazówek. 10) Uzyskanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Ostródzie. 11) Dokumentację należy przygotować w formie papierowej i elektronicznej w formacie pdf. (6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej). 12) Dokumentacja winna zostać opracowana w sposób pozwalający na przeprowadzenie na jej podstawie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robot budowlanych zgodnie z ustawą z 2 dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami) tzn. wykonawca dokumentacji winien unikać w opisie używania nazw producentów, znaków towarowych lub parametrów jednoznacznie wskazujących na konieczność zastosowania materiałów ub urządzeń tylko jednego producenta. 13) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych na zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Inwestycji Kompleks-Bud, ul. Królowej Jadwigi 18C/4, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194586,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.