To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Gierzwałd: Wykonanie projektu technicznego budowy kanalizacji sanitarnej na trasie Gierzwałd, Kitnowo, Szczepankowo, Dylewo i Glądy
Numer ogłoszenia: 266698 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183372 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie, Gierzwałd 33, 14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6472052, faks 089 6472150.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu technicznego budowy kanalizacji sanitarnej na trasie Gierzwałd, Kitnowo, Szczepankowo, Dylewo i Glądy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace projektowej i nadzór autorski dla zadania: Wykonanie projektu technicznego budowy kanalizacji sanitarnej na trasie Gierzwałd, Kitnowo, Szczepankowo, Dylewo iGlądy. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) wykonanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do celów projektowych; 2) uzyskanie map do celów projektowych; 3) wykonanie projektu technicznego budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla terenu wg załączonej mapy poglądowej (załącznik nr 8 do SIWZ) dla miejscowości Dylewo, Glądy, Szczepankowo i Kitnowo dooczyszczalni ścieków w Gierzwałdzie; 4) wykonanie kosztorysów Inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 5) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozrzedzeniem Ministra Infrastruktury dnia 02 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202 z 2004 r. poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, 6) wykonanie planu BIOZ, 7) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień, w tym, uzgodnień od właścicieli gruntów przez które przebiegać będzie inwestycja. 8) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu uzgodnień z właścicielami gruntów oraz kompletnej dokumentacji projektowej przed złożeniem w Starostwie Powiatowym w Ostródzie wniosku o pozwolenie na budowę. 9) Zamawiający zastrzega sobie czternastodniowy termin (14 dni) na zapoznanie się przedłożoną dokumentacją i skierowanie do wykonawcy ewentualnych uwag lub wskazówek. 10) Uzyskanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Ostródzie. 11) Dokumentację należy przygotować w formie papierowej i elektronicznej w formacie pdf. (6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej). 12) Dokumentacja winna zostać opracowana w sposób pozwalający na przeprowadzenie na jej podstawie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robot budowlanych zgodnie z ustawą z 2 dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami) tzn. wykonawca dokumentacji winien unikać w opisie używania nazw producentów, znaków towarowych lub parametrów jednoznacznie wskazujących na konieczność zastosowania materiałów ub urządzeń tylko jednego producenta. 13) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych na zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Obsługi Inwestycji Kompleks-Bud, ul. Królowej Jadwigi 18C/4, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76875,00
Oferta z najniższą ceną: 76875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194586,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Opracowanie dokumentacji na budowę kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w Odrowążu
- Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat.6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach MOPR w budynkach przy ul. Malmeda 8, Mieszka I 8c, Bema 2, Swobodnej 24.
- Remont zabytkowej kapliczki w Brzózie Królewskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.