eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Zakręcone Wakacje

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Łaziska Górne: Zakręcone Wakacje
Numer ogłoszenia: 266100 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215480 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 0-32 2244 498, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakręcone Wakacje.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było zorganizowanie i przeprowadzenie wraz z przejazdem i zapewnieniem opieki 7 uczestnikom - wyjazdu integracyjnego połączonego z treningiem kompetencji i umiejętności społecznych, doradztwem zawodowym oraz zajęciami sportowo-rekreacyjnymi dla młodzieży uczestników projektu systemowego Równe szanse realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytetu VII Działania 7.1. Poddziałania 7.1.2.współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zapewniając: ośrodek znajdujący się nad polskim morzem, w odległości od linii brzegowej nie większej niż 250m,zakwaterowanie - 10 noclegów, zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w pokojach 2-3 osobowych o standardzie: każdy pokój wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe),pokoje z pełnym węzłem sanitarnym-umywalka, prysznic, WC (z całodobowym dostępem do ciepłej wody), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV, całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja, zapewnienie dodatkowego suchego prowiantu w porze wieczornej (do 21.00), w stołówce położonej na terenie ośrodka. Zamawiający dopuszcza śniadanie i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, opiekuna /wychowawcę - od momentu wyjazdu przez cały czas trwania pobytu, transport uczestników z Mikołowa do miejsca zakwaterowania i z powrotem, środek transportu winien być sprawny technicznie, z klimatyzacją, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, wykonawca poniesie wszelkie koszty opłat związanych z przejazdem przez płatne autostrady, opłaty parkingowe itp. przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych - dla 7 uczestników - ogółem 30 godzin,oradztwo zawodowe - dla 7 uczestników - ogółem 12 godzin zajęć, zapewnienie doradcy zawodowego i wykładowcy posiadających wiedzę i doświadczenie oraz wykształcenie do wykonywania określonego doradztwa, zapewnienie sali do prowadzenia zajęć, do dyspozycji uczestników wyjazdu należy udostępnić nieodpłatnie atrakcje Ośrodka - basen, boisko, salę fitness/siłownię, itp.,zajęcia sportowo - rekreacyjne, + 1 wycieczka.zapewnić nieodpłatne indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu szkolenia. Organizator wyjazdu dokonał ubezpieczenia każdego uczestnika w zakresie NNW , Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników przez czas trwania wypoczynku, za który to czas uznaje się czas od chwili wyjazdu z Mikołowa do dnia powrotu do Mikołowa, w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na podróż,kadrę gwarantującą prawidłowe wykonanie usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne 10.00.00.00 - 10.00.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VII Działania 7.1. Poddziałania 7.1.2.współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SunSnow&More Sp. z o.o., ul. Chopina 53, 70-450 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13998,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13998,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12843,22 / Oferta z najwyższą ceną: 23905,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.