eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Warsztaty aktywizacji zdrowotnej - organizacja wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji, przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-Nowe możliwości.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Gorzów Wielkopolski: Warsztaty aktywizacji zdrowotnej - organizacja wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji, przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-Nowe możliwości.
Numer ogłoszenia: 266084 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220654 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp., ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7330-458, faks 0-95 7330-459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty aktywizacji zdrowotnej - organizacja wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji, przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-Nowe możliwości..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji dla dwóch grup łącznie (49 osób) tj.: Grupa I - 31 osób niepełnosprawnych + 2 opiekunów Grupa II - 8 osób niepełnosprawnych + 8 osób stanowiących otoczenie Beneficjentów Ostatecznych. Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VII. Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie; Tytuł: Nowe umiejętności - nowe możliwości Podstawowe informacje o uczestnikach: Grupa I) Beneficjenci Ostateczni Projektu - 31 osób niepełnosprawnych + 2 opiekunów Grupa II) Beneficjenci Ostateczni Projektu - 8 osób niepełnosprawnych + 8 osób stanowiących otoczenie Beneficjentów Ostatecznych Wymagania minimalne dotyczące czasu trwania: Wyjazd zdrowotny z elementami rehabilitacji dla obu grup musi trwać pięć (5) dni. Wymagania minimalne dotyczące wyżywienia uczestników: Grupa I, Grupa II Wykonawca musi zapewnić dla wszystkich uczestników całodzienne wyżywienie - minimum 3 posiłki dziennie, w tym śniadanie, dwudaniowy ciepły obiad i kolację. Bez ograniczeń musi być zapewniony dostęp do kawy, herbaty oraz napojów zimnych. Transport uczestników: Grupa I i Grupa II Wykonawca musi zapewnić uczestnikom przewóz klimatyzowanym(i) autokarem(ami) z Gorzowa Wlkp. spod siedziby Zamawiającego, do ośrodka i z powrotem (do Gorzowa Wlkp. pod siedzibę Zamawiającego). Ponadto zapewni autokar(autokary) do przewozu uczestników w trakcie oferty turystycznej. Z uwagi na liczbę uczestników dowóz może odbywać się dwoma autokarami, jednak odjazd i przyjazd musi mieć miejsce w tym samym czasie i z tego samego miejsca. Wyjazd z Gorzowa Wlkp. musi mieć miejsce w godzinach porannych, powrót do Gorzowa Wlkp. w godzinach popołudniowych (między 1500 a 1900). Minimalny zakres przedmiotowy: Grupa I i Grupa II Wykonawca zapewni na swój koszt, dla każdego uczestnika badania lekarskie na początku i na końcu pobytu, a w trakcie całego pobytu stałą opiekę pielęgniarską a także umożliwi korzystanie z opieki lekarskiej (§12 ust. 1 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.05.2003). Każdy z uczestników (w tym otoczenie oraz opiekunowie, łącznie 49 osób) musi mieć zapewnione co najmniej 3 indywidualne zajęcia rehabilitacyjne dziennie zgodnie z zaleceniami lekarskimi przez pięć dni pobytu (łącznie 15 zabiegów indywidualnych dla jednego uczestnika w ciągu wyjazdu). Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników ofertę turystyczną poza miejscem zakwaterowania, w granicach Rzeczpospolitej Polskiej, przez co najmniej dwa dni w trakcie pobytu wraz z opieką przewodnika turystycznego (koszty związane z realizacją oferty turystycznej np. przejazd, bilety wstępu obciążają Wykonawcę, a miejsca do których zostaną dowiezieni uczestnicy wyjazdu muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Oferta turystyczna nie może mieć miejsca w czasie podróży z Gorzowa Wlkp. na miejsce realizacji zamówienia oraz w drodze powrotnej. Wykonawca pokrywa także koszty związane z zapłatą tzw. opłaty klimatycznej. Zajęcia rehabilitacyjne i oferta turystyczna nie mogą odbywać się w tym samym czasie. Wymagania dotyczące ubezpieczenia: Grupa I i Grupa II Wszyscy uczestnicy wyjazdu muszą być objęci ubezpieczeniem grupowym NNW dostosowanym do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. Koszty ubezpieczenia musi zapewnić i pokryć Wykonawca. Wymagania dotyczące budynków, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia: Grupa I i Grupa II Ośrodek rehabilitacyjny musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy dla osób niepełnosprawnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.05.2003 w sprawie turnusów rehabilitacyjnych Dz. U. z 2003 Nr 100, poz. 926 ze zm. Ośrodek musi znajdować się nie dalej niż 0,5 kilometra od morza, w województwie zachodniopomorskim, lecz nie dalej niż ok. 300 km od miasta Gorzowa Wlkp. Każdy pokój musi mieć węzeł sanitarny (łazienka wyposażona w ciepłą wodę, wannę lub natrysk, wc), oddzielne łóżka, szafę na odzież. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pokoje muszą znajdować się w miejscu dostępnym dla osób niepełnosprawnych ruchowo (w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) i być dostosowane do ich potrzeb. W tym samym budynku musi znajdować się jadalnia/stołówka (przygotowana do spożywania posiłków, wyposażona w stoły i krzesła) oraz oddzielnie kuchnia. Wszyscy uczestnicy muszą być zakwaterowani w pokojach jedno lub dwu osobowych, znajdujących się w jednym budynku. Grupa I - Zakwaterowanie w pokojach musi uwzględniać następujący podział, na podgrupy oraz płeć osób biorących udział, 31 osób niepełnosprawnych zakwaterowanych w pokojach jedno lub dwu osobowych - 2 opiekunów w pokojach jednoosobowych Grupa II Wszyscy uczestnicy (16 osób) powinni być zakwaterowani w pokojach 2 osobowych, znajdujących się w jednym budynku. Każdy Beneficjent Ostateczny (8 osób) będzie znajdował się w pokoju ze swoim otoczeniem (8 osób). Pozostałe zobowiązania i postanowienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy oraz informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń, 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu konsultacji lekarskich oraz odbytych zajęć rehabilitacyjnych stanowiącej dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin, 3) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie. Wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 5)Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się, najpóźniej w dniu wyjazdu, w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą. Wydruk z rejestracji na w/w stronie Wykonawca zobligowany jest przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania, 8) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt.3, 9) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, 10) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego, 11) Celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu systemowego, 12) W zakresie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań, 13) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, o której mowa pkt. 10, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę, 14) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty, 15) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane jest zadanie Aktywna integracja współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITDOP Witold Dopierała, ul. Plac Słoneczny 21g/5, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24598,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48804,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.