eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Dostawa materiałów biurowych wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Jasło: Dostawa materiałów biurowych wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle
Numer ogłoszenia: 265875 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410, faks 013 4483189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Koperty C6 SK białe, zaklejane na długim boku, samoklejące, bez okien, gramatura papieru min. 80 g/m2 (opakowanie 1000 szt.) - 2 opak., 2. Koperty C4 HK białe, zaklejane na krótkim boku, samoprzylepne z paskiem, nadające się pod nadruk, gramatura papieru min. 90 g/m2 (opakowanie 250 szt.) - 2 opak., 3. Koperty B4 HK białe, zaklejane na krótkim boku, samoprzylepne z paskiem, nadające się pod nadruk, gramatura papieru min. 100 g/m2 (opakowanie 250 szt.) - 2 opak., 4. Koperty B5 HK białe, zaklejane na krótkim boku, samoprzylepne z paskiem, nadające się pod nadruk, gramatura papieru min. 90 g/m2 (opakowanie 500 szt.) - 2 opak., 5. Teczka wiązana A4 biała, bezkwasowa do archiwizacji, ph > 7.0, sztywna, karton dobrej jakości, niełamliwy, gramatura karton min.290 g/m2, szerokość zakładek 11 cm, wym. teczki: wys. 32,5cm , szer. 23,5cm - teczka ma być wytrzymała, na dużą ilość dokumentów, bezkwasowość musi być potwierdzona certyfikatem - 1000 szt., 6. Teczka wiązana A4 biała, bezkwasowa do archiwizacji, ph > 7.0, sztywna, karton dobrej jakości, niełamliwy, gramatura karton min.320 g/m2, szerokość wewnętrznych zakładek 14 cm, z czego załamania na zakładce wynoszą 5 cm; wym. teczki: wys. 32 cm, szer. 25cm z czego na wierzchniej części teczki 5 cm załamania - teczka ma być wytrzymała, na dużą ilość dokumentów, bezkwasowość musi być potwierdzona certyfikatem - 500 szt., 7. Skoroszyt zawieszany biały 1/2 A4, z metalową zawieszką karton dobrej jakości, niełamliwy, sztywny, karton 300 g/m2 - 100 szt., 8. Skoroszyt z oczkami biały 1/2 A4, karton dobrej jakości, niełamliwy, sztywny karton 300 g/m2 - 100 szt., 9. Koszulki foliowe wykonane z folii polipropylenowej przeźroczystej groszek o grubości ok. 0,05 mm, otwierane z góry, europerforacja umożliwiająca wpięcie do każdego typu segregatora, antystatyczne (opakowanie 100 szt.) - 150 opak., 10. Fastykuły A4, kolorowe, tektura niełamliwa, gruba, wytrzymała o gramaturze 1320 g/m2 - 100 szt., 11. Segregator 2 - ringowy, A4/50, twarda oprawa pokryta folią z polipropylenu, z mechanizmem dźwigniowym, niklowanym, mocowanym nitami, z metalowym zaciskiem unieruchamiającym dokumenty, z okutymi dolnymi krawędziami ścian, z okutym w ścianie grzbietu otworem oraz kieszonką foliową na wymienną etykietę, różne kolory - 100 szt., 12. Segregator 2 - ringowy A4/75 twarda oprawa pokryta folią z polipropylenu, z mechanizmem dźwigniowym, niklowanym, mocowanym nitami, z metalowym zaciskiem unieruchamiającym dokumenty, z okutym w ścianie grzbietu otworem oraz kieszonką foliową na wymienną etykietę, różne kolory - 200 szt., 13. Dziurkacz metalowy o dużej wytrzymałości Wyposażony we wskaźnik środka strony oraz listwę formatową; średnica otworu 6 mm, rozstaw otworów 80 mm, dziurkuje do 40 kartek - 2 szt., 14. Zszywacz długoramienny; ładowanie zszywek od góry, obudowa i części mechaniczne wykonane z metalu, dwa sposoby zszywania, na zszywki 26/6 mm i 24/6 mm, zszywa do 25 kartek, głębokość zszywania 300 mm, wyposażony w ogranicznik głębokości wsuwania papieru, listwa ogranicznika regulowana do różnych formatów, posiada skalę centymetrową i calową - 1 szt., 15. Tusz do stempli czerwony, pojemnik z aplikatorem ułatwiającym nasączanie, uniwersalny tusz wodny do stempli ręcznych i samotuszujących z gumową i polimerową płytką stemplującą; pojemność 25 ml, NORIS lub równoważny - 10 szt., 16. Płytka CD-R o pojemności 700 MB - 100 szt., 17. Płytka DVD-R o pojemności 4,7 GB - 50 szt., 18. Długopisy na sprężynce, stojące, sprężynką połączone z samoprzylepną podstawką utrzymującą długopis w pozycji pionowej, dla stron (białe z podstawą kwadratem o wymiarach 6x6 cm) - 30 szt., 19. Taśma klejąca szara 48 mm x 50 m pakowa (akrylowa), brąz - 5 szt., 20. Taśma klejąca dwustronna 25 mm x 10 m (szerokość x długość) - 1 szt., 21. Rolka do kasy offset biała 57 mm, dł. 30 m, papier bezpyłowy, bezdrzewny, bezchlorowy - 50 szt., 22. Pudła archiwizacyjne 100 mm, karton, mocne i trwałe, z otworem na palec na grzbiecie - 10 szt., 23. Pudła archiwizacyjne 150 mm, mocne i trwałe, z otworem na palec na grzbiecie - 10 szt., 24. Pudło z wiekiem do transportu i przechowywania dokumentów; wymiary (mm): 330 x 330 x 330; pudło z wiekiem i polami do opisu; materiał: 3-warstwowa tektura falista, szara - pH < 6.0, gramatura 450g/m2 - 50 szt., 25. Pudło do transportu i przechowywania dokumentów; ładowność do 30 kg; wymiary (mm): 510 x 290 x 340; pudło klapowe z podwójnym dnem i polami do opisu; materiał: 5-warstwowa tektura falista, szara - pH < 6.0; gramatura 660g/m2 - 50 szt., 26. Wąsy do segregatora - mechanizm skoroszytowy wykonany z kolorowego polipropylenu i metalowych uchwytów, pozwala spiąć luźne materiały i dokumenty, które następnie można umieścić w segregatorze - 100 szt., 27. Tacki na dokumenty, bezbarwne, mocne i stabilne, wykonane z trwałego polistyrenu, kompatybilne - możliwość łączenia w pionie i kaskadowo - 20 szt., 28. Druk Spis spraw, Wydawnictwa Akcydensowe, Kn-4 lub równoważny tzn. z identycznymi zapisami, wielkością, jakością i wyglądem rubryk - 10 bloczków, 29. Druk Karta urlopowa 2/3 A6 - druk jednostronny, na papierze offsetowym. Karta urlopowa 2/3 A6 oprawiona jest w bloczek 40 k. - 10 bloczków, 30. Karta Roczna ewidencja czasu pracy, Wyd. Hetman K-16 lub równoważne tzn. z identycznymi zapisami, wielkością, jakością i wyglądem rubryk - 10 arkuszy, 31. Druk Wniosek o zaliczkę, druk dwustronny, format A6, offsetowy, bloczek min. 40 kartek - 5 szt., 32. Druk Rozliczenie zaliczki druk dwustronny, format A6, offsetowy, bloczek min. 40 kartek - 5 szt., 33. Karta drogowa SM 101, format A5, Papier offsetowy, druk dwustronny, bloczek min. 80 kartek - 5 bloczków, 34. Miesięczna karta eksploatacyjna SM 113, format A5, Papier offsetowy, druk dwustronny, bloczek min. 80 kartek - 5 szt., 35. Druk Polecenie przelewu ZUS, Wpłata gotówkowa, 2 odcinkowy, Format A6,papier samokopiujący bloczek 80 kartek Druk jednostronny oryginał + kopia - 5 bloczków, 36. Druk Polecenie przelewu Podatki, Wpłata gotówkowa, 2 odcinkowy, Format A6,papier samokopiujący bloczek 80 kartek Druk jednostronny oryginał + kopia - 5 bloczków, 37. Druk Zamówienie ogólne, format A5, papier samokopiujący, druk jednostronny, bloczek 80 kartek - 3 bloczki, 38. Etykiety samoprzylepne, kolor biały, klej trwały do drukarek laserowych, atramentowych oraz kopiarek rozmiar 210x148 mm, 2 sztuki na stronie, opakowanie 100 stron - 3 opak., 39. Podpórki do akt (zastawki do akt); wykonane z mocnej blachy stalowej, lakierowane - co gwarantuje trwałą, odporną na zarysowania powłokę lakierniczą, wysokość 15,5 cm, stabilne dzięki długiemu języczkowi 14+4 cm oraz gumowym podkładkom - 4 szt., 40. Rozdzielacz do archiwum wykonany ze sztywnej tektury dopuszczonej do kontaktu z dokumentami; szerokość: 10 cm, długość: 38 cm - 100 szt., 41. Sztywna podkładka do pisania na papier format A4, posiadająca dodatkowo okładkę, miejsce na długopis oraz kieszeń na jej wewnętrznej stronie. Wykonana z tektury pokrytej folią PVC. Wyposażona w sprężysty mechanizm zaciskowy służący do utrzymywania kartek papieru nieruchomo na klipie - 2 szt., 42. Papier A4 o gramaturze 80 g/m2, wysoki stopień bieli, typu Bond lub równoważny (500ark/ryza) - 2 ryzy, 43. Smycz z klipsem i identyfikatorem; możliwość włożenia etykiet od góry, identyfiktator z przezroczystego, sztywnego tworzywa wyposażona w metalowy klips i agrafkę smycz kolor czarny, niebieski - 30 szt., 44. Rejestr dzienników ewidencji i teczek; format A4; książka ok. 100 stron; zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. (Dz. U. 2011.276.1631) w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych - 2 szt., 45. Dziennik ewidencyjny; format A4; książka ok. 100 stron; zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. (Dz. U. 2011.276.1631) w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych - 6 szt., 46. Książka doręczeń przesyłek miejscowych; format A4; książka ok. 100 stron; zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. (Dz. U. 2011.276.1631) w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych - 2 szt., 47. Wykaz przesyłek nadanych; format A4; książka ok. 100 stron; zgodne z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. (Dz. U. 2011.276.1631) w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych - 2 szt., 48. Rejestr wydanych przedmiotów; zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. (Dz. U. 2011.276.1631) w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych - 2 szt., 49. Druk Arkusz Spisu z natury, samokopia, Wydawnictwa Akcydensowe Gm - 140/s lub równoważny tzn. z identycznymi zapisami, wielkością, jakoscią i wyglądem rubryk - 5 bloczków, 50. Korektor do maszyny Optima SP-28 - 2 szt., 51. Kaseta barwiąca Optima SP-28 - 2 szt., 52. Poduszka zastępcza czerwona pasująca do pieczątki COLOP Printer 30 - 10 szt., 53. Poduszka zastępcza czerwona pasująca do pieczątki COLOP Printer 20 - 5 szt., 54. Listwy do bindowania (grzbiety) wsuwane, z jedną zaokrągloną końcówką, możliwość oprawienia listwą do 40 kartek - 20 szt., 55. Taśma do metkownicy biała (2,5x1,2 cm) - 100 szt., 56. Listwy do bindowania (grzbiety) wsuwane, z jedną zaokrągloną końcówką, możliwość oprawienia listwą do 40 kartek - 20 szt., 57. Grzbiety plastikowe do bindowania; średnica 10 mm; do oprawienia 65 kartek - 100 szt., 58. Grzbiety plastikowe do bindowania; średnica 8 mm; do oprawienia 45 kartek - 20 szt., 59. Folia do laminatora A4/100/GLOSS/100 - 1 szt., 60. Karton A4 chromolux do bindownic, gramatura min. 250 g/m2 (niebieskie, zielone., czarne) opak. 100 szt. - 3 opak., 61. Folia do bindowania (opakowanie 100 szt.) 150 microns - 3 opak..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. Duet-Papier s. c. Andrzej Stachaczyński, Wojciech Warywoda, ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5626,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5626,60 / Oferta z najwyższą ceną: 6886,15

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.