eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 24 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Gliwice: Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 24 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach.
Numer ogłoszenia: 265438 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229752 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach, ul. Wrocławska 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2311885 wew. 240, faks 032 2317623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 24 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 24 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach. 1. Ilości ON dostarczone do poszczególnych jednostek przedstawiamy następująco: a) KM PSP Gliwice, ul. Wrocławska 1 - 9 500 l, b) JRG PSP Gliwice - Łabędy, ul. Mechaników 3 - 6 000 l, c) JRG PSP Knurów, ul. 1 - go Maja 2a - 4 500 l, d) JRG PSP Pyskowice, ul. Szpitalna 4 - 4 000 l. *UWAGA - dostawa realizowana w ciągu jednego dnia roboczego - do 10 - ciu dni od daty podpisania umowy 2. Dostawa o której mowa w p - cie 1 będzie realizowana na pisemne ( faksem ) lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku) w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia konieczności wykonania zamówienia . 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać ustalonym standardom normy PN-EN 590 - olej napędowy do silników z zapłonem samoczynnym (paliwo Diesel ). 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani częściowych i nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna nastąpić jednorazowo ( w ciągu jednego dnia roboczego ), w terminie do 10 dni od dnia podpisania Umowy do Zamawiającego na wskazane adresy Komendy Miejskiej PSP i podległych JRG w określonych powyżej ilościach, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy stosowne świadectwa co do jakości przedmiotu zamówienia i kartę charakterystyki produktu. 7. Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przeładowywanego paliwa posiadały stosowne certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny dostawcy do zbiornika odbiorcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20 - Paliwo do silników diesla (EN 590) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROSPED K. Matura, W. Haręża sp.j., ul. Dworska 6, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94168,80

  • Oferta z najniższą ceną: 94168,80 / Oferta z najwyższą ceną: 97120,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.