eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu przy Parku Wodnym Aguadrom Sp. z o.o. ul. Kłodnicka 95A, 41 - 706 Ruda Śląska - z podziałem na 2 zadania

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Ruda Śląska: Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu przy Parku Wodnym Aguadrom Sp. z o.o. ul. Kłodnicka 95A, 41 - 706 Ruda Śląska - z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 26542 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: AQUADROM Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 95A, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquadrom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny: Podmiot o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu przy Parku Wodnym Aguadrom Sp. z o.o. ul. Kłodnicka 95A, 41 - 706 Ruda Śląska - z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu przy Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. ul. Kłodnicka 95A, 41 - 706 Ruda Śląska - z podziałem na 2 zadania (tj. zadania 3 i 4 opisane w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9-11 do SIWZ), obejmujące: 1. Podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektrycznej budynkowej. 2. Podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci OSD zgodnie z Warunkami wydanymi przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice wraz z: a) Opracowaniem schematu układu pomiarowego oraz telemechanicznego w uzgodnieniu z TAURON Dystrybucja S.A. Kraków. b) Wykonaniem układu pomiarowego i telemechanicznego, odebranym protokolarnie przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków. 3. Budowę konstrukcji wsporczej pod montaż instalacji fotowoltaicznej. 4. Wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych. 5. Wykonanie robót brukarskich. 6. Wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 7. Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie czynności eksploatacyjnych. W ramach Zadania 3 należy wykonać system fotowoltaiczny na konstrukcji wsporczej wiat parkingowych o mocy min. 97 kWp, o minimalnej sprawności celki 19,1 %, uzysku rocznym energii min. 92 300,00 kWh oraz powierzchni czynnej paneli min. 808,3 m2. W zakres Zadania 3 wchodzi w szczególności: 1. budowa instalacji fotowoltaicznej, która obejmuje: - panele fotowoltaiczne wykonane w technologii monokrystalicznej. Zainstalowane panele wykonane z połączonych ze sobą dwóch tafli szkła, pomiędzy którymi umieszczone są ogniwa fotowoltaiczne. Zastosowane panele wykonane w formie bezramkowej (brak ramki na obwodzie modułu) należy skierować zgodnie z orientacją stanowisk postojowych. System fotowoltaiczny należy podłączyć do sieci elektrycznej budynkowej poprzez specjalny falownik PV w taki sposób, aby dostarczać energię na potrzeby własne budynku. Całość instalacji należy połączyć zgodnie z systemem fotowoltaicznym, - podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci OSD, które należy wykonać zgodnie z Warunkami wydanymi przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice wraz z: opracowaniem schematu układu pomiarowego oraz telemechanicznego w uzgodnieniu z TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice, wykonaniem układu pomiarowego i telemechanicznego, odebranym protokolarnie przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice., 2. wykonanie układu pomiarowego energii netto i brutto wraz z systemem inwerterów, w ramach którego należy wykonać skrzynkę połączeniowo-zabezpieczającą, którą należy połączyć wewnętrzną magistralą danych z inwerterem w celu monitorowania poszczególnych sekcji paneli. 3. budowa konstrukcji wsporczej pod montaż instalacji fotowoltaicznej, w ramach której należy wykonać i zabudować ocynkowaną konstrukcję wiat wsporczych pod instalację fotowoltaiczną o konstrukcji kratowej słupowo - wiązarowej, 4. wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych polegających na: - demontażu 3 szt. słupów oświetleniowych, - demontażu istniejącej kostki brukowej, - wykonaniu wykopów pod konstrukcję wsporczą dla instalacji fotowoltaicznej, - wykonaniu zbrojenia oraz stóp fundamentowych, 5. wykonanie robót brukarskich, polegających na odbudowie nawierzchni z kostki brukowej (144 m2 gr. 8 cm) wraz z odbudową podbudowy, 6. wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 7. przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie czynności eksploatacyjnych. W ramach Zadania 4 należy wykonać system fotowoltaiczny na konstrukcji wsporczej wiat parkingowych o mocy min. 87,8 kWp, o minimalnej sprawności celki 19,1 %, uzysku rocznym energii min. 84 600,00 kWh oraz powierzchni czynnej paneli min. 731,66 m2. W zakres Zadania 4 wchodzi w szczególności: 1. budowa instalacji fotowoltaicznej, która obejmuje: - panele fotowoltaiczne wykonane w technologii monokrystalicznej. Zainstalowane panele wykonane z połączonych ze sobą dwóch tafli szkła, pomiędzy którymi umieszczone są ogniwa fotowoltaiczne. Zastosowane panele wykonane w formie bezramkowej (brak ramki na obwodzie modułu) należy skierować zgodnie z orientacją stanowisk postojowych. System fotowoltaiczny należy podłączyć do sieci elektrycznej budynkowej poprzez specjalny falownik PV w taki sposób, aby dostarczać energię na potrzeby własne budynku. Całość instalacji należy połączyć zgodnie z systemem fotowoltaicznym, - podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci OSD, które należy wykonać zgodnie z Warunkami wydanymi przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice wraz z: opracowaniem schematu układu pomiarowego oraz telemechanicznego w uzgodnieniu z TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice, wykonaniem układu pomiarowego i telemechanicznego, odebranym protokolarnie przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice., 2. wykonanie układu pomiarowego energii netto i brutto wraz z systemem inwerterów, w ramach którego należy wykonać skrzynkę połączeniowo-zabezpieczającą, którą należy połączyć wewnętrzną magistralą danych z inwerterem w celu monitorowania poszczególnych sekcji paneli. 3. budowa konstrukcji wsporczej pod montaż instalacji fotowoltaicznej, w ramach której należy wykonać i zabudować ocynkowaną konstrukcję wiat wsporczych pod instalację fotowoltaiczną o konstrukcji kratowej słupowo - wiązarowej, 4. wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych polegających na: - demontażu 3 szt. słupów oświetleniowych, - demontażu istniejącej kostki brukowej, - wykonaniu wykopów pod konstrukcję wsporczą dla instalacji fotowoltaicznej, - wykonaniu zbrojenia oraz stóp fundamentowych, 5. wykonanie robót brukarskich, polegających na odbudowie nawierzchni z kostki brukowej (144 m2 gr. 8 cm) wraz z odbudową podbudowy, 6. wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 7. przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie czynności eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 - 11 do SIWZ. Wykonawca przygotowując ofertę winien brać pod uwagę cały zakres robót ujęty w dokumentacji projektowej (Zadanie nr 3 i Zadanie nr 4). Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na co najmniej: -Panele fotowoltaiczne - 5 lat (60 miesięcy), -Falowniki - 5 lat (60 miesięcy), -Pozostałe elementy - 5 lat (60 miesięcy). licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 70 000,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), zgodnie z pkt 12 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowalną polegającą na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej w przestrzeni miejskiej z wykorzystaniem ogniw o sprawności celki minimum 19,00 % i zainstalowanej mocy min 150 kW oraz wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. tj. dysponują co najmniej poniższymi osobami, które zostaną wyznaczone przez wykonawcę na: 1. Kierownika Budowy, o co najmniej następujących kwalifikacjach (łącznie): a) uprawniania do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), oraz b) doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie) co najmniej jednej roboty budowlanej jako kierownik budowy w ramach której wykonano instalację fotowoltaiczną w przestrzeni miejskiej o sprawności min 19,00% i wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto. 2. Kierownika robót, posiadającego co najmniej (łącznie): a) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz b) doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie) co najmniej jednej roboty budowlanej jako kierownik budowy lub robót w ramach której wykonano instalację fotowoltaiczną w przestrzeni miejskiej o sprawności min. 19,00 % i wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto, 3. Kierownika robót - posiadającego co najmniej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), 4. Kierownika robót - posiadającego co najmniej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). 5. Kierownik robót - posiadającego co najmniej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 1409 ze zm.). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r. nr 63 poz. 394 ze zm.). Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. 1. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 zł. 2. dysponuje środkami finansowymi lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na panele fotowoltaiczne - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w przypadkach: 1.1. zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 1.2. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 1.3. gdy opóźnienie w realizacji robót nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy - w takim przypadku zmiana terminu realizacji nastąpi o okres niezawinionego opóźnienia w realizacji robót, który to okres zobowiązany jest udowodnić Wykonawca, 1.4. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; 1.5. konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o czas niezbędny do ich usunięcia. 1.6. wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonanie robót 2. Zmiana pozostałych elementów umowy tj: 2.1. zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2.2. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, gdy zmiany te uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania. 3. Dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że: 3.1. spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; 3.2. wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia), 3.3. Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego. 4. Dopuszcza się wprowadzenie zmiany osób wskazanych w wykazie osób załączonym do oferty na osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu co najmniej takim jak były wymagany w SIWZ,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.aquadrom.pl/pw/zamowienia-publiczne/postepowania-o-udzielen
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Aquadrom Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 95 A, 41-706 Ruda Śląska, w sekretariacie Zarządu (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Aquadrom Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 95 A, 41-706 Ruda Śląska, w sekretariacie Zarządu (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.