Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-07
Wrocław: Zakup mieszanki kamiennej na realizację zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 22 etap II, Nadleśnictwo Węgliniec.
Numer ogłoszenia: 265412 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu , ul. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3252562, faks 071 3261396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mieszanki kamiennej na realizację zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 22 etap II, Nadleśnictwo Węgliniec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup: mieszanki kamiennej niesortowanej o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5mm w ilości 5 250 ton mieszanki kamiennej niesortowanej o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63mm w ilości 6 820 ton wraz z deklaracją zgodności z dokumentami odniesienia wymienionymi w punkcie 3.4 na realizację zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 22 etap II, Nadleśnictwo Węgliniec. Miejsce, w którym znajduje się modernizowana droga: 3.2. Materiał będzie odbierany sukcesywnie wg potrzeb staraniem i kosztem Zamawiającego, pojazdem który wskaże Zamawiający. 3.3. W celu ograniczenia kosztów transportu w myśl prawidłowej polityki ekonomicznej Zamawiający wymaga aby punkt wagowy kopalni lub miejsce składowania kamienia wraz z punktem wagowym znajdowały się w odległości nie większej niż 55 km od miejsca budowy drogami dopuszczonymi dla pojazdów o ładowności powyżej 18 ton. Wykonawcy, którzy nie posiadają składu lub wyrobiska w obrębie wskazanego terenu, a zamierzają brać udział w postępowaniu muszą kosztem i staraniem własnym wykonać składowisko kamienia na wyżej wskazanym terenie. Wykonawca zapewnia wagę i stały załadunek kamienia na podstawiany przez Zamawiającego środek transportu. Zawilgocenie kruszywa nie może przekraczać 12%. 3.4. Każda partia wydanego materiału powinna posiadać wystawioną przez Wykonawcę Deklarację zgodności z dokumentami odniesienia jak: Polska Norma, Świadectwo Jakości, Aprobata Techniczna, ew. Certyfikat dopuszczający do stosowania materiału w drogownictwie. 3.5. W związku z realizacją zmówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, w myśl którego: Zamawiający gwarantuje zakup: 4500 ton mieszanki kamiennej niesortowanej o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5mm 5500 ton mieszanki kamiennej niesortowanej o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63mm natomiast pozostałą ilość tj. odpowiednio 750 ton mieszanki kamiennej niesortowanej o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5mm 1320 ton mieszanki kamiennej niesortowanej o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63mm zakupiona zostanie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji rozliczane będzie w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie wykonawcy z uwzględnieniem rzeczywiście dostarczonych ilości. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy zmieni się proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz oferty zawierający postanowienia według wzoru - załącznik nr 1, Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 25 ust 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru- załącznik nr 5 do SIWZ); Deklarację zgodności z dokumentami odniesienia jak Polska Norma, Świadectwo Jakości, Aprobata Techniczna, ew. Certyfikat dopuszczający do stosowania oferowany materiał w drogownictwie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
12.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali państwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy, nagłej zmiany zakresu robót przez inwestora. 12.2 Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 12.3 Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy oraz art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
ul. Czajkowskiego 11/13
51-171 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2015 godzina 13:00, miejsce: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ul. Czajkowskiego 11/13 51-171 Wrocław Sekretariat (pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-050/2024, Remont Domu Studenckiego T-9 Politechniki Wrocławskie przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu
- KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI
- Naprawa i malowanie elewacji od strony dziedzińca z częściową wymianą okien w budynku UMWD we Wrocławiu przy Wyb. J. Słowackiego 12-14
- Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w ramach zadania pn. "Budowa myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Składzie Jastrzębie".
- Modernizacja obiektu UMW, ul. Strzegomska 148, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemia oraz instalacji poziomów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pracami wykończeniowymi.
- Obsługa ratownicza w sezonie letnim 2024 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk oraz strefy rekreacyjnej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.