eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa paliw płynnych, dla Inspekcji Transportu Drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Łódź: Dostawa paliw płynnych, dla Inspekcji Transportu Drogowego
Numer ogłoszenia: 265400 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Trasnportu Drogowego , ul. Łagiewnicka 54/56, 91-851 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6398068, 6398069, faks 042 6398102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://witd.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych, dla Inspekcji Transportu Drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych, na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi określonych w Tomie II do SIWZ. Dostawa paliwa - olej napędowy ON - 66.000 litrów Dostawa paliwa - benzyna bezołowiowa E-95 - 23.000 litrów Przedmiot zamówienia został opisany następującym kodem CPV: 09134100-8 - olej napędowy 09132100-4 - benzyna bezołowiowa 4. Podział zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia. 4.1. Zamówienia wariantowe. 4.1.1. Wykonawca winien złożyć ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.1.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4.2. Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje skorzystania z prawa do udzielania z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamówienia uzupełniającego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy. 2. Zakup przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy sukcesywnie i wg potrzeb Zamawiającego, po cenach jednostkowych obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonych rabatów. 3. Wykonawca musi dysponować minimum 1 stacją paliw czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia na terenie m. Łodzi, oddaloną od siedziby Zamawiającego w promieniu nie większym niż 2 km oraz dysponować minimum 1 stacją paliw czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia na terenie m. Piotrkowa Trybunalskiego, Łowicza i Sieradza, oddaloną od oddziału Zamawiającego w promieniu nie większym niż 4 km. 4. Zamawiający będzie dokonywał zakupu paliw na terenie m. Łodzi, m. Piotrkowa Trybunalskiego, m. Łowicza, m. Sieradza. Wykaz stacji określa Formularz nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje również przypadki tankowania samochodów na terenie całej Polski. W związku z powyższym Wykonawca dołączy do oferty wykaz swoich stacji paliw na terenie całego kraju. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do stacji paliw. Wykonawca zapewni możliwość tankowania samochodów Zamawiającego na każdej ze swoich stacji. 6. Zamawiający wymaga wystawienia kart paliwowych, zapewniających bezgotówkowy zakup paliwa, przypisanych do numeru rejestracyjnego pojazdu. 7. Karty paliwowe, powinny spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom. 8. W przypadku kart paliwowych, Wykonawca wyda karty na podstawie wniosku o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa. 9. Wykonawca gwarantuje paliwa najwyższej jakości i bez zanieczyszczeń, spełniające polskie normy dla paliw płynnych, w szczególności: a) dla oleju napędowego PN-EN 590:2013-12 i PN-EN 590:2013-12 AC:2014 b) dla benzyny bezołowiowej PN-EN 228:2013-04 10. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą zbiorczymi fakturami wystawionymi dwa razy w miesiącu. Ustalone są następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15 dnia miesiąca i od 16-tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca załączy do faktury rozliczenie zawierające sumę wszystkich tankowanych rodzajów paliw z rozbiciem dla każdego samochodu Zamawiającego z podaniem dat tankowania oraz obowiązujących w tych dniach cen paliw, pomniejszonych o udzielony rabat dla każdego rodzaju paliwa. Termin płatności przelewem 21 dni, od daty doręczenia faktury Vat. 11. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych, na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi: - olej napędowy ON - 66.000 litrów - benzyna bezołowiowa E-95 - 23.000 litrów 12. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 09134100-8 - olej napędowy. - 09132100-4 - benzyna bezołowiowa; 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zarówno ofert częściowych jak i ofert wariantowych. 14. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt7. Ustawy Pzp..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje skorzystania z prawa do udzielania z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamówienia uzupełniającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1. Warunki Ogólne: 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.2.1. Doświadczenie Wykonawcy: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającą na dostawie paliw płynnych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto oraz, że dostawa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1.: 7.1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. 7.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 7.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.4 Aktualny odpis koncesji na prowadzenie działalności w zakresie handlu paliwami płynnymi. 7.1.5 oświadczenie o przynależności Wykonawców do tej samej grupy kapitałowej - Formularz nr 8 do SIWZ, w przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca obligatoryjnie zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem nr 4. Dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Rabat - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://witd.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi ul. Łagiewnicka 54/56 , 91-463 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi ul. Łagiewnicka 54/56 , 91-463 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.