eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Druk oraz dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji w projekcie Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST - 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Kraków: Druk oraz dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji w projekcie Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 265282 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie , ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293 75 60, faks 12 293 75 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msap.uek.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk oraz dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji w projekcie Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji w projekcie Systemowe wsparcie procesów zarządzania w jst. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania - części: Zadanie 1. Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji nt. Studium o środowisku planowania w jednostkach samorządu terytorialnego 350 egzemplarzy; Szczegółowe wymagania dotyczące druku publikacji - okładka 4+0 pełny kolor, folia matowa, karton jednostronnie powlekany gramatura 250 g - środek 2+2 czarny i Pantone wybrany przez Zamawiającego, papier chorus lux 115 gram - 200 stron składu +- 40 stron, oprawa klejona + grzbiet - format, w pionie: 280x205 - introligatornia: klejenie - nakład 350 egz. - publikacja będzie posiadała numer ISBN. Zadanie 2. Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji nt. Analiza instytucjonalna miasta na prawach powiatu z oceną realizacji standardów kontroli zarządczej Metoda Planowania Rozwoju Instytucjonalnego PRI 180 egzemplarzy; Szczegółowe wymagania dotyczące druku publikacji - Okładka: 4+0 pełny kolor, karton jednostronnie powlekany 250g folia matowa. - Środek: 2+2 czarny i Pantone wybrany przez Zamawiającego, papier chorus lux 115 gram - Objętość: 140 stron składu +- 40 stron - Format 290 x 205 mm po przycięciu, czyli układ poziomy grzbiet na krótszej krawędzi - Introligatornia: klejenie. - Nakład: 180 sztuk. - publikacja będzie posiadała numer ISBN..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał należycie: - wydruk co najmniej 10 publikacji, przy czym każda z nich miała objętość min. 150 stron.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia; oraz załączniki: 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy umowa spółki jednoznacznie wskazuje na sposób reprezentowania spółki; 4. Potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy istotne postanowienia umowy stanowiące zał. Nr 5 do SIWZ; W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć: 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Pzp z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ; 6. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msap.uek.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków, pok. 24..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków, pok. 24..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji nt. Studium o środowisku planowania w jednostkach samorządu terytorialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji nt. Studium o środowisku planowania w jednostkach samorządu terytorialnego 350 egzemplarzy; Szczegółowe wymagania dotyczące druku publikacji - okładka 4+0 pełny kolor, folia matowa, karton jednostronnie powlekany gramatura 250 g - środek 2+2 czarny i Pantone wybrany przez Zamawiającego, papier chorus lux 115 gram - 200 stron składu +- 40 stron, oprawa klejona + grzbiet - format, w pionie: 280x205 - introligatornia: klejenie - nakład 350 egz. - publikacja będzie posiadała numer ISBN..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji nt. Analiza instytucjonalna miasta na prawach powiatu z oceną realizacji standardów kontroli zarządczej Metoda Planowania Rozwoju Instytucjonalnego PRI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji nt. Analiza instytucjonalna miasta na prawach powiatu z oceną realizacji standardów kontroli zarządczej Metoda Planowania Rozwoju Instytucjonalnego PRI 180 egzemplarzy; Szczegółowe wymagania dotyczące druku publikacji - Okładka: 4+0 pełny kolor, karton jednostronnie powlekany 250g folia matowa. - Środek: 2+2 czarny i Pantone wybrany przez Zamawiającego, papier chorus lux 115 gram - Objętość: 140 stron składu +- 40 stron - Format 290 x 205 mm po przycięciu, czyli układ poziomy grzbiet na krótszej krawędzi - Introligatornia: klejenie. - Nakład: 180 sztuk. - publikacja będzie posiadała numer ISBN..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.