eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › BUDOWA WIELORODZINNEGO ZESPOŁU MIESZKANIOWEGO PRZY ULICY STRZELCÓW BYTOMSKICH W PYSKOWICACH - II ETAP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Tarnowskie Góry: BUDOWA WIELORODZINNEGO ZESPOŁU MIESZKANIOWEGO PRZY ULICY STRZELCÓW BYTOMSKICH W PYSKOWICACH - II ETAP
Numer ogłoszenia: 265152 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, faks (032) 380 90 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z 100% udziałem gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WIELORODZINNEGO ZESPOŁU MIESZKANIOWEGO PRZY ULICY STRZELCÓW BYTOMSKICH W PYSKOWICACH - II ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa jednego 24-rodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Strzelców Bytomskich w Pyskowicach wraz z niezbędną infrastrukturą oraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego budynku. Inwestycja stanowi realizację II etapu przedsięwzięcia obejmującego budowę zespołu dwóch budynków mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej. Teren inwestycji zlokalizowany jest w sąsiedztwie Urzędu Miejskiego przy ul. Strzelców Bytomskich. Szczegółowy zakres infrastruktury technicznej II etapu zawierają rysunki: I. Projekt zagospodarowania terenu - uzbrojenie terenu II. Projekt zagospodarowania terenu - zbiorcza plansza uzbrojenia Budynek został zaprojektowany z częściowym podpiwniczeniem, przeznaczonym na komórki gospodarcze dla mieszkańców budynku, wózkownie i suszarnie. Projektowany obiekt to budynek V kondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem oraz z użytkowym poziomem poddasza przeznaczony na cele mieszkalne, wielorodzinne. Budynek o konstrukcji tradycyjnej w mieszanym układzie konstrukcyjnym, ze ścianami konstrukcyjnymi murowanymi i elementami wylewanymi w szalunkach na placu budowy. Komunikację wewnętrzną obiektu zapewniają 2 klatki schodowe, oraz korytarze wewnętrzne. Zgodnie z zapisem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zaprojektowano obsługę komunikacyjną obiektu w nawiązaniu do istniejącej ulicy Strzelców Bytomskich. Dojścia i dojazdy przewidziane dla obsługi mieszkańców zlokalizowane zostały od strony ulicy Strzelców Bytomskich. W poziomie piwnic ściany murowane z bloczków betonowych typu M6, ściany nadziemia (zewnętrzne, wewnętrzne konstrukcyjne i działowe) murowane z ceramicznych pustaków poryzowanych typu POROTHERM. Ściany zewnętrzne z POROTHERU 44 EKO+DRYFIT na zaprawie termicznej, ściany klatek schodowych i ściany pomiędzy mieszkaniami powinny mieć odpowiednio zwiększoną izolacyjność akustyczną. Należy zastosować pustaki z wkładką akustyczną lub pustaki o odpowiedniej grubości. Stropy żelbetowe typu FILIGRAN, dach drewniany krokwiowo-kleszczowy kryty dachówką ceramiczną np. Braas. Balkony żelbetowe płytowe wspornikowe oraz żelbetowe daszki nad balkonami wykonane również w technologii stropów filigran. Ciepła woda użytkowa i ogrzewanie z indywidualnych kotłów gazowych z zamkniętą komorą spalania zlokalizowanych w mieszkaniach. Miejsca parkingowe w ilości 26 zostały wykonane w I etapie i nie wchodzą w zakres II etapu. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a) budowę budynku mieszkalnego 24 rodzinnego wraz z przyległym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu. b) przyłącza wodno-kanalizacyjne, oświetlenie terenu w zakresie umożliwiającym funkcjonowanie budynku zgodnie z przeznaczeniem. Budynek realizowany w technologii tradycyjnej z zastosowaniem elementów prefabrykowanych i monolitycznej konstrukcji poziomu piwnic. I. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe dla budynku to: - ławy fundamentowe żelbetowe z betonu C20/25 (B25) - XC1, stalL BST500S FYK=500MPA KLASY B (A-IIIN)., - posadowienie segmentów mieszkalnych na żelbetowych stopach i ławach fundamentowych wylewanych na placu budowy w zakresie określonym w projekcie konstrukcyjnym, - ściany piwnic należy wykonać jako murowane z bloczków betonowych M6 na zaprawie cementowej klasy m5 o grubości 24cm, - ściany zewnętrzne o grubości 44 cm z pustaków ceramicznych poryzowanych szlifowanych POROTHERM 44 EKO+DRYFIX klasy 10 murowane na zaprawie cienkowarstwowej poliuretanowej do murowania na sucho Porotherm Dryfix (Aprobata techniczna ITB AT-15-8223/2010). Współczynnik przenikania U=0,23 W/m2K (bez tynku), - ściany wewnętrzne konstrukcyjne z pustaków ceramicznych poryzowanych AKU 25/37, 5 klasy 20 na zaprawie cementowo-wapiennej klasy 5, - ścianki działowe wewnętrzne z pustaków ceramicznych gr. 8-11,5 cm na zaprawie cementowo-wapiennej klasy M3, - stropy typu FILIGRAN o łącznej grubości wraz z nadbetonem min. 18cm, - konstrukcja dachu drewniana krokwiowo-kleszczowa. Dach kryty dachówką ceramiczną np. Braas, - balkony żelbetowe płytowe - wspornikowe oraz żelbetowe daszki nad balkonami wykonane w technologii stropów filigran, kotwione w stropie za pośrednictwem termicznie izolowanych łączników balkonowych schock isokorb k50-cv30-v6-h180. Balkony w narożnikach wewnętrznych kotwione w stropie za pośrednictwem łączników balkonowych schock isokorb k30-cv30-v8-h180 oraz q10+q10-h180, - słupy żelbetowe z betonu C20/25 (B25) - XC1 zbrojone stalą BST500S FYK=500MPA klasy B (A-IIIN). Otulina zbrojenia głównego c nom=3cm, - izolacja posadzki w pomieszczeniach sanitarnych (łazienka, wc), - izolacja balkonów, - izolacja termiczna ścian zewnętrznych, - ceramiczne płytki podłogowe w komórkach lokatorskich, pomieszczeniach technicznych i klatce schodowej, - ściany ciągów komunikacyjnych - tynki wewnętrzne gipsowe zatarte na gładko, dwukrotnie malowane, - tynk mozaikowy do wysokości 1,60 m na klatkach schodowych i korytarzach, - balkony oraz tarasy wykafelkowane oraz otynkowane od spodu, - okna PCV z szybami o współczynniku k=1,10, - drzwi zewnętrzne k=1,10, - w oknach na poziomie parteru należy zastosować zamykanie na klucz, - tynki wewnętrzne gipsowe, - tynki zewnętrzne systemowe. Technologia wykonania przewiduje wykonanie: a) obrzutki z zaprawy cementowej b) dwuwarstwowego tynku zasadniczego Porotherm TO (po 20mm) c) wykończeniowego tynku Porotherm Uniwersal d) cienkowarstwowego tynku silikatowego o uziarnieniu 3 mm, - malowanie numeru pocztowego oraz logo MTBS Sp. z o. o. na elewacji budynku, - wewnętrzna instalacja RTV SAT, DVBT i teletechniczna - kompletna instalacja wewnętrzna wraz z rozprowadzeniem po wszystkich lokalach mieszkalnych w budynku, kompletna antena zbiorcza przystosowana do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej oraz cyfrowej telewizji satelitarnej, zamontowana na realizowanym budynku, - wewnętrzna instalacja domofonowa, - sterowanie oświetlenia na klatce schodowej czujnikami ruchu oraz czujnikami zmierzchowymi, - ilość lamp oświetleniowych - 1 sztuka, przyłączenie zgodnie z załącznikiem nr 8 - plan zagospodarowania terenu z zakresem wykonania zewnętrznej instalacji elektrycznej, - do każdej komórki lokatorskiej z rozdzielnic głównych w piwnicy budynku należy wykonać indywidualny obwód, który zasili instalację oświetlenia danej komórki lokatorskiej z sieci zalicznikowej lokatora. Obwód zasilania boksu należy w rozdzielnicy RG zabezpieczyć wyłącznikiem nadprądowym B10. Przewody zasilające boksy wykonać przewodem YDY 3x1,5. Obwody należy przeprowadzić na odcinku korytarza piwnicy w korytku kablowym metalowym perforowanym z pokrywą, a w komórce lokatorskiej na tynku w rurach instalacyjnych typu RL16 na tynku. Po zakończeniu realizacji należy sporządzić projekt powykonawczy instalacji zasilania komórek lokatorskich, - należy założyć dostarczenie oraz montaż skrzynek na listy przynależnej dla każdego z mieszkań oraz jedną dla potrzeb administracyjnych, tj. 25 sztuk, 1. Dane techniczno-użytkowe projektowanego budynku. - Powierzchnia całkowita netto budynku: 1.540,40 m2 - Powierzchnia całkowita budynku: 1.992,00 m2 - Budynek składa się w sumie z 24 mieszkań o łącznej powierzchni 1.166,60 m2, w tym: a) 16 mieszkań 2-pokojowych o łącznej pow. 827,60 m2 b) 2 mieszkania 3-pokojowych o łącznej powierzchni 131,20 m2 c) 6 mieszkań 1-pokojowych o łącznej powierzchni 207,80 m2 - Kubatura budynku: 5.635,00 m3 2. Przedmiotem zamówienia podstawowego objęte są następujące elementy stanu wykończeniowego lokali mieszkalnych wewnętrznego i zewnętrznego. - tynki wewnętrzne gipsowe zatarte na gładko, - stolarka okienna PCV, zestaw szybowy jednokomorowy o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K; W oknach należy zamontować (u producenta lub na budowie) nawiewniki higrosterowane w górnym ramieniu skrzydła okiennego - ściany przygotowane pod malowanie - stolarka drzwiowa wewnętrzna - drzwi wewnętrzne 3. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest wykonanie robót wykończeniowych oraz wyposażenie lokalu mieszkalnego nr 3 /pod klucz/ zlokalizowanego na parterze o powierzchni użytkowej 46,70 m2: - posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych - panele podłogowe w pokojach; płytki ceramiczne z izolacją w kuchni, łazience i wc; płytki ceramiczne w przedpokoju; - okładziny ścienne - płytki ceramiczne w kuchni, łazience i wc; - montaż wyposażenia łazienki i wc w urządzenia sanitarne - umywalka łazienkowa z półpostumentem na stelażu, umywalka łazienkowa z postumentem na stelażu, miska ustępowa na stelażu, wanna z obudowaniem, kabina prysznicowa z obudowaniem. W związku z powyższym dodatkowo należy podać: - koszt położenia 1 m2 wraz zakupem materiału, posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych: a) panele podłogowe w pokojach; b) płytki ceramiczne z izolacją w kuchni, łazience i wc; c) płytki ceramiczne w przedpokoju; - koszt wykonania 1 m2 wraz z zakupem materiału, okładziny ściennej: a) płytki ceramiczne w kuchni, łazience i wc. - koszt zakupu i montażu wyposażenia łazienki i wc w urządzenia sanitarne: a) umywalka łazienkowa z półpostumentem na stelażu; b) umywalka łazienkowa z postumentem na stelażu; c) miska ustępowa na stelażu; d) wanna z obudowaniem; e) kabina prysznicowa z obudowaniem..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości do 50% wartości całości zamówienia. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu zakresu zamówienia podstawowego tj. wykonanie robót wykończeniowych oraz wyposażenie lokalu mieszkalnego nr 3 /pod klucz/ zlokalizowanego na parterze o powierzchni użytkowej 46,70 m2, w zakresie o którym mowa w Rozdziale III pkt. 1.3 siwz, na wykończenie pozostałych mieszkań.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 109.000,00 zł (słownie: sto dziewięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 29.10.2015 r. do godz. 1000 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem /Wadium - budowa II Etap ul. Strzelców Bytomskich, Pyskowice/. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie, omyłki, o której mowa w art 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego zrealizowanego w technologii tradycyjnej, częściowo podpiwniczonego, co najmniej 24 rodzinnego z co najmniej czterema kondygnacjami. Za zakończenie roboty budowlanej należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz wykonanych, głównych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (zgodnie załącznikiem nr 3 do Formularza Oferty) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: Wystarczające będzie wskazanie w wykazie oraz złączenie dowodów dotyczących usług w liczbie i w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wyżej opisanego warunku wiedzy i doświadczenia. Dowodami o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych robót ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. UWAGA: W przypadku, gdy Zamawiający - Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w załączniku nr 3 do Formularza Oferty zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej wykonanie budowy budynku w stanie surowym, zamkniętym. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ofertą: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Formularza Oferty;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy) - 1 osoba - instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektro-energetycznych (kierownik robót elektrycznych - 1 osoba - instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo-kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych) - 1 osoba - drogowej bez ograniczeń (kierownik robót drogowych) - 1 osoba W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ofertą: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w pkt 2.3.1.), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Formularza Oferty; b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia - zawarte w załączniku nr 4 do Formularza Oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100). W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100) W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) Opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. UWAGA: Jeżeli wykonawca wskazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 2.4., polega na zasobach innych pomiotów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów, o których mowa w tym punkcie, dotyczących tych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony /Formularz Oferty/ (załącznik Nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje treść bez żadnych zastrzeżeń (zawarte w treści /Formularza Oferty/). 3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 6 do Formularza Oferty. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej dla robót stanowiących przedmiot zamówienia. Przez szczegółowy kosztorys ofertowy należy rozumieć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych, dla metody szczegółowej sporządzania kosztorysu ofertowego. Rozporządzenie nie jest aktem prawnym aktualnie obowiązującym, niemniej jednak Zamawiający wymaga sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego zgodnie z zasadami opisanymi w wyżej wskazanym rozporządzeniu. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w szczegółowym kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do szczegółowego kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Szczegółowy kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy - egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty). 6. Oświadczenie o zobowiązaniu się do odpłatnego korzystania z usług świadczonych przez zamawiającego w zakresie między innymi: najmu lokalu, telefonu itp., według skalkulowanych stawek na podstawie ponoszonych kosztów przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do Formularza Oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, należy dołączyć do oferty kopię potwierdzenia nadania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. nr 202 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty. 9. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji. UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ. UWAGA: Ocena spełnienia warunków udziału wykonawców w przedmiotowym postępowaniu dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. /spełnia nie spełnia/); niespełnienie chociażby jednego z postawionych warunków z pkt 1 i pkt 2 niniejszego Rozdziału (XI) SIWZ, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. UWAGA: W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie: - średni kurs NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowy Unii Europejskiej, lub - średni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego po dniu opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, jeżeli dniem opublikowania jest sobota.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry sekretariat, pokój 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.