eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Naprawa sztucznych nawierzchni lotniskowych, Nr sprawy 15/INFR/12

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Mirosławiec: Naprawa sztucznych nawierzchni lotniskowych, Nr sprawy 15/INFR/12
Numer ogłoszenia: 265108 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299 , 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, faks 0-67 2505920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12kl.sp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa sztucznych nawierzchni lotniskowych, Nr sprawy 15/INFR/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany masy zalewowej w nawierzchni z płyt LWS płaszczyzny przedhangarowej oraz naprawa pęknięć szczelinowych i wypiętrzeń asfaltowej drogi samochodowej, na lotnisku w Jednostce Wojskowej 3299, 78-651 Mirosławiec. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. Wymiana masy zalewowej szczelin dylatacyjnych płaszczyzny z płyt betonowych typu LWS długości 3620m i w 820szt (0,15x 0,25) uchwytów montażowych. 2. Naprawa odłamanych krawędzi i naroży płyt LWS łącznej powierzchni 30m2. 3. Naprawa pęknięć szczelinowych asfaltowych drogi objazdowej o łącznej długości 1250m. 4. Naprawa uszkodzonego dywanika asfaltowego drogi objazdowej: (garby poprzeczne i zapadnięcia) o łącznej powierzchni 100m2. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu, na którym realizowane będzie zamówienie, po uprzednim (celem ustalenia terminu wizji) skontaktowaniu się z p. Mieczysławem Stąporkiem, tel. fax. 67 25 05 424..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca należycie wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na naprawie sztucznych nawierzchni lotniskowych, na których odbywa się naziemny ruch statków powietrznych (jak Np. DS., DK, CPPC, PPS), o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, (w ramach jednego zamówienia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku do wykazania w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie dysponowania osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniąc funkcję (wykonując czynności) kierownika robót budowlanych, posiadającą: uprawnienia wymagane prawem budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wymienione w art. 14 ustawy z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. 2010, Dz.U. Nr 243, poz. 1623) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. 2010, Dz.U. Nr 243, poz. 1623) .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku do wykazania w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania, co do terminu wystawienia dokumentu odnoszą się odpowiednio do terminu złożenia oświadczenia. 2. Poza wymienionymi powyżej oświadczeniami Wykonawcy muszą złożyć także: 1) Formularz ofertowy. Poza innymi informacjami Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w jakim zakresie powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli dotyczy Wykonawcy). 2) Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo), jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. Należy wskazać zakres umocowania. 3) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja, a także spółki cywilne) winni przedłożyć oświadczenie dotyczące wskazania pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie musi jednoznacznie wynikać z treści oferty - np. z treści umowy wiążącej Wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnictwa przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą, przy czym treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy wyłącznie warunków, które Zamawiający opisał w SIWZ). Z dokumentu (-ów) wynikać musi, kto komu przekazuje zasoby, jakie zasoby konkretnie zostaną przekazane oraz, że zostaną one udostępnione Wykonawcy, co najmniej na okres realizacji zamówienia. Jeżeli warunek nie został opisany w SIWZ, Wykonawca nie musi udowadniać Zamawiającemu, nawet jeśli będzie polegał na zasobach innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza, w uzasadnionych przypadkach, zmianę osoby wyznaczonej w ofercie do kierowania robotami budowlanymi, pod warunkiem, że nowa osoba będzie posiadała wymagane w SIWZ uprawnienia; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli wystąpią utrudnienia w dostępie do miejsca wykonania robót, z powodów leżących po stronie Zamawiającego, mające istotny wpływ na wykonanie zadania, a także w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady) mających istotny wpływ na wykonanie zadania o okres w dniach - maksymalnie 10. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia z powodu działania siły wyższej tj. zdarzenia lub zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniałyby wykonanie zobowiązania wynikającego z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12kl.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec), Kontakt: Renata Kozłowska tel.fax. 67 25 05 662.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 12:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Jednostka Wojskowa 3299 Mirosławiec (Kancelaria jawna)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.