eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Roboty uzupełniające elektryczne i drogowe przy budowie tunelu foliowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Rudka: Roboty uzupełniające elektryczne i drogowe przy budowie tunelu foliowego
Numer ogłoszenia: 264947 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka, ul. Olendzka 31, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 85 7305800, faks 85 7394265.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające elektryczne i drogowe przy budowie tunelu foliowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty uzupełniające elektryczne i drogowe przy budowie tunelu foliowego. Informacje ogólne: a) Nazwa zadania : Roboty uzupełniające elektryczne i drogowe przy budowie tunelu foliowego. b) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. c) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną w pkt. 3 obejmujące następujący zakres robót: 1. elektrycznych - oświetlenie zewnętrzne, wewnętrzne, monitoring, instalacja odgromowa. 2. budowlanych - roboty budowlane zewnętrzne w zakresie dróg dojazdowych i ukształtowania terenu - projektowane place płyty drogowe betonowe bez oporników betonowych 15 x 30. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych. 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego. 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia. 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych. 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych. 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych. 3. Wykaz dokumentów opisujących przedmiot zamówienia 1) Projekty: budowlany i wykonawczy branża elektryczna oraz projekt dróg i ukształtowania terenu - w zakresie projektowane place płyty drogowe betonowe. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Projekt umowy. 5) Obowiązujące normy i przepisy w tym przepisy prawa budowlanego, zamówień publicznych i ochrony środowiska. 6) Przedmiary robót jako element pomocniczy nie mający wpływu na zakres przedmiotu zamówienia oraz cenę oferowaną za jego wykonanie. 4. Postanowienia końcowe 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektowo - techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa i normami. 2) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. 4) Wykonawca zobligowany będzie do inwentaryzacji powykonawczej oraz w razie potrzeby do dokonania rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. 5) Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy). 6) Informacje na temat rozwiązań równoważnych: a) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważne z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. d) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. e) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. f) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. g) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGRO-SUR WOJCIECH SUROWIEC, ul.Kościuszki 231, 42-582 Rogoźnik, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130824,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167895,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167895,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie formalne : zamówienie spełnia warunki określone w 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późniejszymi zmianami). Uzasadnienie faktyczne: zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie inwestycyjne pod nazwą: Budowa tunelu foliowego na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego w Korycinach (umowa nr SA-2710-6/14 z dnia 07-11-2014 r.). Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego , polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające udzielono dotychczasowemu Wykonawcy umowy podstawowej tj. AGRO-SUR WOJCIECH SUROWIEC ul. Kościuszki 231, 42-582 Rogoźnik.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.