eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Uhruska › Menadż ra projektu pn. Dolina Bugu - bezgraniczne możliwości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Wola Uhruska: Menadż ra projektu pn. Dolina Bugu - bezgraniczne możliwości
Numer ogłoszenia: 264932 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142717 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Uhruska, ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie, tel. 082 5915003, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Menadż ra projektu pn. Dolina Bugu - bezgraniczne możliwości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zarządzaniem realizacją projektu Dolina Bugu - bezgraniczne możliwości współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województw Lubelskiego na lata 2007-2013. Zakres obowiązków menadżera projektu obejmuje: 1) kierowanie w imieniu Zamawiającego realizacją kontraktu, zgodnie z wymogami przewidzianymi dla projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa lubelskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa VII Kultur , Turystyka i Współpraca międzyregionalna, działanie: 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, 2) przygotowanie Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia dla przetargów nieograniczonych niezbędnych do zrealizowania projektu obejmujących następujące kontrakty a) adaptacja starorzecza, roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, wartość powyżej 14 tys. O, b) adaptacja budynku tzw. Pompki wraz zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, wartość powyżej 14 tys. EU , c) adaptacja (remont) wieży kościelnej w Hańsku na wieżę widokową roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, wartość powyżej 14 tys. O, d) opracowanie i oznakowanie szlaków turystycznych: kajakowego i rowerowego wraz zagospodarowaniem turystycznym (tablice, wiaty i zadaszenia, wieże ambony widokowe, miejsca postojowe) w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, wartość powyżej 14tys. E O, e) monitoring wizyjny terenów objętych zagospodarowaniem, przewodnik multimedialny w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie program funkcjonalno-użytkowego, wartość powyżej 14 tys. RO, f) zakup i dostawa sprzętu wodnego, wartość powyżej 14 tys. RO; 3) przygotowanie zapytań ofertowych i wybór wykonawców : a) promocja projektu zgodnie z wytycznymi dla projektów realizowanych ramach RPO WL, wartość poniżej 14 tys. E O, b) nadzór inwestorski wartość poniżej 14 tys. E O; 4) uzgodnienie z wyłonionymi wykonawcami robót harmonogramów realizacji nadzór nad terminowością realizacji robót; 5) nadzór bieżący realizacji robót w miejscu ich realizacji; 6) nadzór i kontrolę nad prawidłowością rzeczową i finansową realizacji Projektu; 7) przygotowanie i udział w przekazaniu placów budowy dla poszczególnych zadań 8) przygotowanie protokołów odbioru robót i udział w odbiorach robót (częściowych i końcowy ); 9) prowadzenie i przechowywanie bieżącej dokumentacji kontrakt 10) przygotowanie dokumentacji do Urzędu Marszałkowskiego - wnioski o płatność (sprawozdawcze i rozliczeniowe oraz o zaliczkę) zgodnie z umową o dofinansowanie projektu oraz odpowiednimi wytycznymi 11) przygotowanie wniosków o zmianę umowy o dofinansowaniu projektu zgodnie z wytycznymi; 12) przekazanie dokumentacji kontraktu zamawiającemu po zakończeniu realizacji kontraktu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2012.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Sławiński, ul. Adama Asnyka 28, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183270,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.