eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Olecko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Olecko: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Olecko
Numer ogłoszenia: 264890 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208220 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 520 21 68, faks 087 520 25 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Olecko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest w szacunkowej ilości 163,00 Mg z nieruchomości położonych na terenie Gminy Olecko. Zakres usługi obejmuje: a) Demontaż płyt azbestowo- cementowych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na terenie Gminy Olecko według przekazanego przez Urząd Miejski w Olecku pisemnego wykazu stanowiącego załącznik Nr 1 do projektu umowy; b) Załadunek i transport odpadów zawierających azbest i ich utylizacja na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów; c) Demontaż i usuwanie wyrobów zawierających azbest w terminach ustalonych z właścicielami nieruchomości wg harmonogramu stanowiącego załącznik Nr 2 do projektu umowy;Wykonawca jest zobowiązany zgłosić zamiar przystąpienia do wykonywania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac;Po zakończeniu prac Wykonawca wystawi stosowne oświadczenia dla właścicieli nieruchomości oraz Zamawiającego, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a teren prac został prawidłowo oczyszczony z odpadów azbestowych;Z czynności demontażowych zostaną spisane protokoły zawierające informacje: - imię i nazwisko osoby/osób od której zostały usunięte wyroby azbestowe, - datę demontażu i odbioru wyrobów azbestowych, - ilość zdemontowanych odpadów w Mg. Protokoły zostaną podpisane przez Wykonawcę, właściciela nieruchomości oraz Zamawiającego.Wykonawca sporządzi karty odbioru odpadów z nieruchomości i przekaże właścicielowi nieruchomości, a kopie Zamawiającemu.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowody unieszkodliwienia odpadów ze składowiska tj. karty przekazania odpadów na składowisko. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) oraz z zachowaniem przepisów prawa budowlanego i bhp. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów naprawy ewentualnych zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO- EKO SERWIS Sp. z o.o., Bierzewice 62, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89099,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96226,96

  • Oferta z najniższą ceną: 96226,96 / Oferta z najwyższą ceną: 122120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.