eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rychliki › Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy Zespole Szkół w Rychlikach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Rychliki: Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy Zespole Szkół w Rychlikach
Numer ogłoszenia: 264808 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 14-411 Rychliki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 248-81-55, faks 055 248-81-45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rychliki-ug.bip-wm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy Zespole Szkół w Rychlikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla potrzeb modernizacji oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych w Zespole Szkół w Rychlikach (gmina Rychliki, powiat elbląski) w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy Zespole Szkół w Rychlikach współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, w podziale na 14 części. Przedmiot zamówienia obejmuje również między innymi załadunek, dostarczenie, rozładunek przedmiotu umowy oraz montaż dostarczonego sprzętu we wskazanym miejscu na terenie Zespołu Szkół w Rychlikach. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt do Zespołu Szkół w Rychlikach, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dyrektorem Zespołu Szkół. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi Dyrektorowi Zespołu Szkół (lub osobie wskazanej przez Dyrektora Zespołu Szkół) co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zadaniu oraz przeprowadzenie niezbędnych prób i badań (jeżeli wymagają tego zapisy wytycznych montażu), a także uporządkowanie miejsca prowadzenia prac montażowych. Wszelkie prace lub inne czynności niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów i ofercie. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: wyposażenia do sanitariatów; rolet okiennych; zabezpieczeń grzejników; placu zabaw oraz dostawę: wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; wyposażenia kuchni; mebli i wyposażenia stałego pomieszczeń klasowych; wyposażenia wypoczynkowego; wyposażenia szatni; zabawek i wyposażenia dydaktycznego; pomocy dydaktycznych; artykułów plastycznych; wyposażenia BHP; sprzętu ICT, audio-wideo, kserokopiarki. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o charakterze zgodnym z głównym przedmiotem zamówienia w miarę posiadanych potrzeb i środków finansowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.16.10.00-8, 39.14.10.00-2, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 44.41.00.00-7, 39.51.54.00-9, 37.50.00.00-3, 39.16.21.00-6, 37.82.00.00-2, 35.10.00.00-5, 33.00.00.00-0, 39.15.00.00-8, 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 37.53.00.00-2, 45.11.27.23-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 Ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 Ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rychliki-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rychliki, 14-411 Rychliki 86.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rychliki, 14-411 Rychliki 86.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO SANITARIATÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia do sanitariatów dla dzieci, w tym: zestaw dekoracyjny na ścianę typu fala, nakładki na sedes, zestawy WC (miska ustępowa ze spłuczką i deską), umywalki z syfonem i baterią, zestawy prysznicowe z brodzikiem, podesty do toalet i umywalek, wieszaki na ręczniki papierowe, lustra, podajniki na mydło, szczotki do WC, wymiana drzwi wejściowych do toalet..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach w tym: odkurzacze, pojemniki do segregacji odpadów, pralka automatyczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA WYPOSAŻENIA KUCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia kuchni, w tym: Kuchenka gazowa z piekarnikiem i butlą, chłodziarko-zamrażarka, zmywarka z wyparzaczem, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny, sokowirówka, mikser z miską, wyciskarka do owoców, szafki na naczynia, blaty robocze, zestawy sztućców, zestawy stołowe, zestawy kubeczków do napojów, zestawy przyborów kuchennych, zestawy garnków, zestawy patelni, zestaw oświetlenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA STAŁEGO POMIESZCZEŃ KLASOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia stałego pomieszczeń klasowych, w tym: zestawy mebli przedszkolnych, regałów, biblioteczek, pojemników, biurek, krzesełek dziecięcych, stolików przedszkolnych, ozdób ściennych, wykładziny dywanowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ ROLET OKIENNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż rolet okiennych - 9 szt. ok. 26,6m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia wypoczynkowego, w tym: leżaczków dziecięcych z prześcieradłem, poduszką i śpiworem, wózków do przewożenia leżaczków, puf.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DOSTAWA WYPOSAŻENIA SZATNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia szatni, w tym: zestawy szafek dla dzieci, wieszaki na plecaki, woreczki gimnastyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOSTAWA ZABAWEK I WYPOSAŻENIA DYDAKTYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zabawek i wyposażenia dydaktycznego, w tym: zabawek, gier, zabawek do piasku, przeznaczonych dla przedszkolaków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych wspierających rozwój dzieci w wieku przedszkolnym, w tym gry edukacyjne, zestawy klocków, itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów plastycznych dla dzieci, w tym: kolorowe papiery, brystole, bibuły, kredki, farby, itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: DOSTAWA WYPOSAŻENIA BHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia bhp, w tym: apteczek, gaśnic, osłon na gniazdka 230V..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.10.00.00-5, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ ZABEZPIECZEŃ GRZEJNIKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zabezpieczeń grzejników w pomieszczeniach klasowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU ICT, AUDIO-WIDEO, KSEROKOPIARKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu audio-video w tym: komputer przenośny z oprogramowaniem, tablica interaktywna, projektor krótkoogniskowy, urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) z obsługą sieci WLAN, radioodtwarzacz z CD, aparat fotograficzny cyfrowy, laminarka z zestawem folii, kamera, konsola z kontrolerem ruchu i wyposażeniem do zabaw ruchowych i głosowych, zestaw nagłośnieniowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ORGANIZACJA PLACU ZABAW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja placu zabaw, w tym dostawa i montaż zabawek, bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.00.00-2, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.