eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa urządzeń laboratoryjnych do Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 6 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Otwock: Dostawa urządzeń laboratoryjnych do Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 6 części
Numer ogłoszenia: 264700 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 273 16 04, faks 22 273 16 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń laboratoryjnych do Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 6 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowych urządzeń laboratoryjnych. Zamówienie składa się z 6 niżej wymienionych części, z których każda stanowi dostawę, wraz z usługą, określonego urządzenia laboratoryjnego i jest traktowana jako odrębne zamówienie. Część Nr 1 - Autosampler do chromatografii HPLC - 1 szt. Część Nr 2 - Komora jonizacyjna - 1 szt. Część Nr 3 - Rozbudowa zestawu chromatograficznego HPLC o dozownik automatyczny- 1 szt. Część Nr 4 - Moduł kontroli pompy izokratycznej 515 - 1 szt. Część Nr 5 - Termostat do kolumn - 1 szt. Część Nr 6 - Automatyczny podajnik próbek ciekłych do chromatografu gazowego GC - 1 szt. Zamawiane urządzenia laboratoryjne muszą spełniać wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i inne warunki określone indywidualnie dla każdego urządzenia w jego części opisowej . Opis i specyfikacje techniczne zamawianych urządzeń laboratoryjnych zamieszczono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.30.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części niniejszego zamówienia. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia w następujących wysokościach: NUMER CZĘŚCI/NAZWA CZĘŚCI/Wymagane wadium (w PLN) Część Nr 1 - Autosampler do chromatografii HPLC - 1 szt. 1 500,00; Część Nr 2 - Komora jonizacyjna do pomiaru aktywności radionuklidów - 1 szt. 900,00; Część Nr 3 - Rozbudowa zestawu chromatograficznego HPLC o dozownik automatyczny - 1 szt. 1 200,00; Część Nr 4 - Moduł kontroli pompy izokratycznej 515 - 1 szt. 250,00; Część Nr 5 - Termostat do kolumn - 1 szt. 350,00 Część Nr 6 - Automatyczny podajnik próbek ciekłych do chromatografu gazowego GC - 1 szt. 600,00. 3. Wykonawca wnosi wadium w formie dowolnie wybranej spośród niżej wymienionych, dopuszczonych w ustawie Pzp: 3.1 w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Raiffeisen Bank Polska Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: Wadium: Nr sprawy 18/P/2014 Dostawa urządzeń laboratoryjnych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 6 części. Część/Części Nr, Nazwa/y Części (wpisać numer/ry i nazwę/y części, której/ych wadium dotyczy) 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 15.09.2014 r. do godz. 11:00. Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 3.2 - 3.5: w kasie Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania całości zamówienia oraz poszczególnych jego części nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla urządzeń stanowiących określone części zamówienia Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawców wiedzy i doświadczenia w takim zakresie jak ten, który zapisano w specyfikacjach technicznych dla tych części zamówienia. Za Wykonawcę zdolnego do należytego wykonania określonej części zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu dwóch dostaw wraz z usługą w takim zakresie jak ten, który zapisano w specyfikacji technicznej dla tej części zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców oferujących urządzenia, dla których w specyfikacjach technicznych nie zapisano obowiązku posiadania wiedzy i doświadczenia, potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu nie dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla urządzeń stanowiących określone części zamówienia, Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania montażu, instalacji, uruchomienia, walidacji, kwalifikacji i innych, określonych w specyfikacjach technicznych tych urządzeń czynności oraz przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, zgodnie z odpowiednimi zapisami w specyfikacjach technicznych dla tych części zamówienia. Za Wykonawcę zdolnego do należytego wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania montażu, instalacji, uruchomienia, walidacji, kwalifikacji i innych, określonych w specyfikacjach technicznych tych urządzeń czynności oraz przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, zgodnie z odpowiednimi zapisami w specyfikacjach technicznych dla tych części zamówienia i osoby te zostaną przewidziane do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców oferujących urządzenia, dla których w specyfikacjach technicznych nie zapisano obowiązku przeprowadzenia ww. czynności, potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Pełną specyfikację techniczną oferowanego/ych urządzenia/ń 2. Certyfikaty wymagane w specyfikacjach technicznych dla oferowanych urządzeń A.16 Inne dokumenty wymagane w specyfikacjach technicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Formularz cenowy (wymagany dla urządzeń złożonych z elementów o różnej stawce podatku VAT) - Załącznik Nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7, budynek Nr 24, Pokój Nr 114 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 11:00, miejsce: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7 budynek Nr 24 Pokój 122 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa - Autosampler do chromatografii HPLC - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego autosamplera do systemu HPLC Shimadzu, wraz z usługą, spełniającego parametry opisane szczegółowo w specyfikacji technicznej zamieszczonej w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa - Komora jonizacyjna do pomiaru aktywności radionuklidów - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowej komory jonizacyjnej do pomiaru aktywności radionuklidów, wraz z usługą, spełniającej parametry opisane szczegółowo w specyfikacji technicznej zamieszczonej w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa - Rozbudowa zestawu chromatograficznego HPLC o dozownik automatyczny - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego dozownika automatycznego, koniecznego do rozbudowy istniejącego zestawu HPLC, wraz z usługą, spełniającego parametry opisane szczegółowo w specyfikacji technicznej zamieszczonej w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa - Moduł kontroli pompy izokratycznej 515 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego modułu kontroli pompy 515 przez oprogramowanie Empowerver 3 (będące w posiadaniu Zamawiającego), wraz z usługą, spełniającego parametry opisane szczegółowo w specyfikacji technicznej zamieszczonej w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa - Termostat do kolumn - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego termostatu do kolumn, wraz z usługą, spełniającego parametry opisane szczegółowo w specyfikacji technicznej zamieszczonej w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa - Automatyczny podajnik próbek ciekłych do chromatografu gazowego GC - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego automatycznego podajnika próbek ciekłych do chromatografu gazowego GC, wraz z usługą, spełniającego parametry opisane szczegółowo w specyfikacji technicznej zamieszczonej w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.