Klucze: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY KLUCZE na okres od 01.01.2014r. do 31.12.2015r.
Numer ogłoszenia: 264349 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY KLUCZE na okres od 01.01.2014r. do 31.12.2015r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY KLUCZE na okres od 01.01.2014r. do 31.12.2015r. Część 01 Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w zakresie: a. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, c. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, d. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności ustawowej i statutowej oraz posiadanego mienia. Część 02 Ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie: a. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego, b. Ubezpieczenie auto-casco (AC), c. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Szczegółowy zakres ubezpieczenia zawarty Załączniku nr 1 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia: Warunki, przedmiot, zakres i sumy ubezpieczenia.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20 %.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.51.60.00-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.51.00-5, 66.51.53.00-6, 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. w szczególności: a. są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów, b. prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 roku , poz. 950), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia, na podstawie zezwolenia określonego w art. 6 ww. ustawy.) Ocena spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: dostarczenie właściwego dokumentu - SPEŁNIA, nie dostarczenie - NIE SPEŁNIA (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: są w stanie zapewnić bieżącą obsługę, szybką reakcję w przypadku zaistnienia szkody i sprawną jej likwidację oraz dysponują odpowiednim zapleczem personalnym - co najmniej jednego likwidatora (majątkowy i komunikacyjny) Ocena spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: dostarczenie właściwego dokumentu - SPEŁNIA, nie dostarczenie - NIE SPEŁNIA (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: są w stanie zapewnić bieżącą obsługę, szybką reakcję w przypadku zaistnienia szkody i sprawną jej likwidację oraz dysponują odpowiednim zapleczem personalnym - co najmniej jednego likwidatora (majątkowy i komunikacyjny), Ocena spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: dostarczenie właściwego dokumentu - SPEŁNIA, nie dostarczenie - NIE SPEŁNIA (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, tj. w szczególności: a. posiadają, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 30.06.2013 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100 %, b. posiadają, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 30.06.2013 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%. Ocena spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: dostarczenie właściwego dokumentu - SPEŁNIA, nie dostarczenie - NIE SPEŁNIA (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę lub osobę/osoby przez niego upoważnione projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 a lub 6 b do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl link BIP Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klucze Ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pokój 305 III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Klucze Ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze Biuro podawcze Parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY KLUCZE na okres od 01.01.2014r. do 31.12.2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY KLUCZE na okres od 01.01.2014r. do 31.12.2015 Część 01 Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w zakresie: a. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, c. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, d. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności ustawowej i statutowej oraz posiadanego mienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.53.00-6, 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY KLUCZE na okres od 01.01.2014r. do 31.12.2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY KLUCZE na okres od 01.01.2014r. do 31.12.2015 Część 02 Ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie: a. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego, b. Ubezpieczenie auto-casco (AC), c. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KLUCZE
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu oraz ich małżonków, partnerów życiowych i pełnoletnich dzieci
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczenia pojazdów w zakresie OC/ZK/AC/ASS/NNW
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych i odpowiedzialności cywilnej Gminy Busko-Zdrój
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia 24 jednostek pływających Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego Marynarki Wojennej.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.