eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Bytów w latach 2016-2017.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-16

Ogłoszenie nr 26433 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Bytów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Bytów w latach 2016-2017.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020,

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów, krajowy numer identyfikacyjny 77097949900000, ul. ul. 1-go Maja  15, 77100   Bytów, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 822 20 11, e-mail urzad@bytow.com.pl, faks 59 822 25 92.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.bytow.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski, 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Bytów w latach 2016-2017.
Numer referencyjny: OR.271.1.2017.IS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót związanych z modernizacją oświetlenia wewnętrznego i termomodernizacją następujących budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Bytów w latach 2016-2017 : - budynku Szkoły Podstawowej w Gostkowie, - budynku Szkoły Podstawowej w Pomysku Wielkim, - budynku Przedszkola nr 1 w Bytowie.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45330000-9, 45214210-5, 45300000-0, 45420000-7, 45262100-2, 45310000-3, 45331200-8, 31527200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Wartość robót ustala się w wysokości: Dla części I : do kwoty 286.066,97 zł netto. Dla części II : do kwoty 122.881,90 zł netto. Dla części III : do kwoty 277.738,15 zł netto. Dla części IV : do kwoty 123.657,86 zł netto. Warunki, na jakich zostaną one udzielone: a) wykonanie robót w trakcie trwania umowy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z przedmiotem zamówienia, b) wykonanie robót polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z przedmiotem zamówienia w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu: - z przyczyn uzasadnionych społecznie, - w przypadkach uzasadnionych technologią, - w przypadkach uzasadnionych warunkami miejscowymi. W przypadku, gdy zaistnieje potrzeba wykonania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP podstawą do negocjacji cen będzie, wycena robót sporządzona w oparciu o ceny jednostkowe z Wycenionego Przedmiaru Robót, a w przypadku ich braku w oparciu o nakłady R, M, S z powszechnie obowiązujących katalogów oraz stawki i narzuty nie wyższe od średnich wartości cen określonych w powszechnie stosowanych cennikach np. Sekocenbud dla województwa pomorskiego dla okresu, którego zmiana dotyczy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Część I : zakończenie do 31.10.2017r., Część II : zakończenie do 31.10.2017r., Część III: rozpoczęcie 01.03.2017 r., zakończenie prac wewnętrznych do 14.08.2017 r., pozostałe do 31.10.2017 r. Część IV: zakończenie 14.08.2017r.,

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części I, II, III Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 2 roboty budowlane (zadania) polegające na termomodernizacji budynków (przez termomodernizację Zamawiający rozumie m in. docieplenie dachów, stropodachów, ścian budynków, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji c.o.) o wartości każdego zadania min. 300.000,00 zł brutto. Dla części IV Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 2 roboty budowlane (zadania) polegające na wymianie oświetlenia o wartości każdego zadania min. 20.000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty należy dołączyć: 1) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2) Zamawiający wymaga również załączenia do oferty szczegółowych kosztorysów ofertowych, które posłużą Zamawiającemu do weryfikacji kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych inwestycji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść na każdą część zamówienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Termomodernizacja część ... . Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy ( dla części I,II,i III zamówienia)w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a) terminu zakończenia realizacji robót na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany projektu budowlanego w trakcie trwania prac budowlanych, b) terminu zakończenia realizacji robót na wniosek Zamawiającego w razie wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu rzeczowego, c) terminu zakończenia realizacji robót na wniosek Zamawiającego w razie zlecenia robót dodatkowych i uzupełniających niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, d) technologii wykonania robót (zmiany rozwiązań projektowych i materiałowych), na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, e) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia, f) zwiększenie wynagrodzenia w przypadku zmiany technologii wykonania robót przewidzianej w pkt. b i d Termin realizacji zadania może ulec przedłużeniu nie więcej niż czas trwania okoliczności wymienionych powyżej. Podstawą do wnioskowania przez Wykonawcę zmian do umowy są stosowne wpisy zamieszczone w dzienniku budowy. Zmiana postanowień zawartej umowy w zakresie w/w może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/03/2017, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gostkowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Naprawa ścian, nadproży i więźby dachowej zgodnie z załączoną oceną stanu technicznego i projektem termomodernizacji, 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku szkoły płytami izolacyjnymi z pianki fenolowej o grubości 8cm metoda lekką-mokrą z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową oraz robotami towarzyszącymi typu np. obsadzenie podokienników, rozbiórka rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych, montaż instalacji odgromowej, wymiana drzwi wejściowych na PCV; 3. Ocieplenie ścian zewnętrznych części nowszej budynku szkoły (łącznik, budynek edukacyjno-biurowy, budynek sali gimnastycznej) płytami styropianowymi o grubości 15cm metoda lekką-mokrą z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową oraz robotami towarzyszącymi typu np. obsadzenie podokienników, montaż instalacji odgromowej, rozbiórka rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych, wymiana drzwi wejściowych na PCV; 4. Ocieplenie stropu nad nieogrzewanym strychem płytami z wełny mineralnej o grubości 24 cm 5. Ocieplenie dachu nad częścią ogrzewaną poddasza - część starsza budynku płytami z wełny mineralnej o grubości 24 cm; 6. Ocieplenie stropodachu pełnego łącznika, budynku edukacyjno-biurowego, sali gimnastycznej płytami z wełny mineralnej o grubości 20 cm i pokrycie dachu blachą wraz z robotami towarzyszącymi typu np. wymiana pokrycia dachowego, obróbki blacharskie rozbiórka rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych, montaż wyrzutni dachowych oraz wyłazów dachowych; 7. Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV z mikrowentylacją, skrzydła uchylno-rozwierne z rozszczelnieniem ręcznym o współczynniku przenikania Umax=0,9W/m2/K, szyba float, miękko powłokowa, przestrzeń wypełniona gazem - argon, profil wielokomorowy. 8. Montaż nawiewników okiennych higrosterowanych; 9. Modernizacja systemu grzewczego, w tym m.in. wykonanie nowej instalacji c.o. i c.w.u. oraz kotłowni zgodnie z projektem budowlanym. Roboty nie obejmują części instalacji c.o., która została wykonana w pomieszczeniach 26a, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38. 10. Część mieszkalna: ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku szkoły płytami izolacyjnymi z pianki fenolowej o grubości 8cm metoda lekką-mokrą z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową oraz robotami towarzyszącymi typu np. obsadzenie podokienników, rozbiórka rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych, montaż instalacji odgromowej, wymiana drzwi wejściowych na PCV; 11. Ocieplenie stropodachu nad częścią mieszkalną płytami z wełny mineralnej gr. 24cm; 12. Ocieplenie fundamentów części nowej szkoły, wykonanie cienkowarstwowej wyprawy na dobudówkach, wykonanie kominów z cegły klinkierowej oraz obróbka kominów blachą na budynku edukacyjno-biurowym, wykonanie opasek z płyt betonowych wokół budynków. 13. Wykonanie działań wynikających z "Inwentaryzacji ptaków i nietoperzy w budynkach Szkoły Podstawowej im. Gen, Józefa Wybickiego w Gostkowie oraz ocena oddziaływania planowanej termomodernizacji na siedliska gatunków chronionych i propozycja działań kompensujących".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45214210-5, 45300000-0, 45420000-7, 54262100-2, 45331200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
okrs gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pomysku Wielkim

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami z wełny mineralnej fasadowej o grubości 20 cm metodą lekką - mokrą z wyprawą tynkarską sylikatowo-sylikonową barwioną fabrycznie typ baranek 1,5 mm, z podkładem zbrojonym siatką z włókien szklanych malowaną farbą, 2. Wymiana parapetów i wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, 3. Montaż nawiewników okiennych higrosterowanych z możliwością zamknięcia ręcznego, 4. Ocieplenie ścian fundamentowych wełną mineralną o grubości 15 cm na zaprawie klejowej z podwójną warstwą siatki z włókien szklanych, wykończoną tynkiem gładkim, 5. Docieplenie stropu nad nieogrzewanym poddaszem z płyt z wełny mineralnej gr. 25 cm, z wykonaniem warstwy dociskowej betonowej o gr. 10 cm. 6. Montaż nawiewników okiennych higrosterowanych z możliwością zamykania ręcznego 7. Budowę budynku nowej kotłowni wraz z montażem nowych urządzeń (kocioł wraz z instalacją).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45214210-5, 45300000-0, 45262100-2, 45331200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Bytowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie izolacji zewnętrznej ścian z naprawą nadproża; 2. Wymiana stolarki okiennej (łącznie z parapetami i podokiennikami) na okna drewniane z zachowaniem oryginalnego wyglądu i podziału okien, skrzydła rozwieralne, uchylno-rozwieralne, z belką ślemienia, ze szprosami zewnętrznymi, z mikrowentylacją, z rozszczelnieniem ręcznym; 3. Ocieplenie posadzek w piwnicy styropianem gr. 12 cm; 4. Ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych - wełną mineralną o gr. 15 cm - poziom piwnicy: odbicie starych tynków, wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji bezciśnieniowej, wykonanie ścianek jednowarstwowych na rusztach pojedynczych z pokryciem jednostronnym, przeniesienie punktów białego montażu oraz złączek ze ścian zewnętrznych i roboty malarskie; 5. Ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych - wełną mineralną o gr. 15 cm - poziom przyziemia: wykonanie ścianek jednowarstwowych na rusztach pojedynczych z pokryciem jednostronnym, przeniesienie punktów białego montażu oraz złączek ze ścian zewnętrznych i roboty malarskie, licowanie ścian płytkami; 6. Docieplenie stropu poddasza wełną mineralną o grubości 25 cm wraz z wykonaniem nowej podłogi z desek; 7. Docieplenie poddasza mansardowego wełną mineralną o grubości 20 cm; 8. Wymiana pokrycia dachowego na budynku przedszkola: montaż okien wyłazowych, wykonanie obróbek blacharskich, rozbiórka rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych, montaż instalacji odgromowej, przemurowanie kominów z cegły klinkierowej, Wysunięty poza lico budynku okap został obudowany deskami w formie skrzynki. Należy uszkodzone i niepełnowartościowe deski wymienić z zachowaniem pierwotnej formy, montując deski odpowiedniej szerokości wzdłuż ściany zewnętrznej, Remont lukarn należy przeprowadzić w sposób analogiczny do lukarn na sąsiednim budynku urzędu miejskiego, polegający na wykonaniu pełnego deskowania i ułożeniu poszycia z blachy tytan-cynk w kolorze grafitowym. 9. Odnowienie elewacji budynku - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - elewacje budynku przedszkola zachowały historyczną formę architektoniczną m.in. w zakresie podziału, elementów sztukateryjnych, wielkości otworów. Prace remontowe przeprowadza się z zamiarem zachowania pierwotnego wyglądu, przywrócenia należytego stanu technicznego oraz podniesienia walorów estetycznych. W związku z powyższym prace budowlane obejmują m.in.: a/ naprawę wykonanych w tynku gładkim takich elementów dekoracji elewacji, jak: gzymsy, opaski wokółokienne i drzwiowe, bonie narożnikowe, kolumny; malowanie w kolorze białym, b/ naprawę i ujednolicenie faktury tynków strukturalnych w dostosowaniu do oryginalnych tynków zachowanych na północnej fasadzie budynku; malowanie w kolorze analogicznym do koloru oryginalnego zachowanego na północnej fasadzie, c/ oczyszczenie kamiennego lica cokołów z cementowej obrzutki, uzupełnienie i ujednolicenie spoin w dostosowaniu do oryginalnych spoin wypukłych zachowanych na południowej fasadzie; zabezpieczenie środkiem hydrofobowym, Prace remontowe należy prowadzić w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, co najmniej w zakresie doboru koloru, ustalenia jednolitej faktury tynków strukturalnych i rodzaju spoin. 10. Wykonanie schodów do piwnicy, 11. Renowację drzwi wejściowych do budynku; 12. Wymianę stolarki drzwiowej; 13. Wykonanie drenażu odwadniającego; 14. Wykonanie instancji c.o. i c.w.u.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45300000-0, 45420000-7, 45262100-2, 45331200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: termin realizacji: rozpoczęcie 01.03.2017 r., zakończenie prac wewnętrznych do 14.08.2017 r., pozostałe do 31.10.2017 r.


Część nr: 4    Nazwa: Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w Szkole Podstawowej nr 1 w Bytowie, Szkole Podstawowej w Pomysku Wielkim, Szkole Podstawowej w Gostkowie, Gomnazjum nr 1, Przedszkolu nr 1 w Bytowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) SP nr 1 w Bytowie: modernizacja oświetlenia wewnętrznego - wymiana starych opraw żarowych oraz świetlówek liniowych na nowoczesne oprawy z wkładami diodowymi. Modernizacja dotyczy całego oświetlenia wewnętrznego, z wyłączeniem opraw sodowych na sali gimnastycznej, b) SP w Pomysku Wielkim: modernizacja oświetlenia wewnętrznego - wymiana starych opraw żarowych, świetlówek liniowych oraz opraw sodowych na nowoczesne oprawy z wkładami diodowymi. Modernizacja dotyczy całego oświetlenia wewnętrznego, z wyłączeniem nowych opraw LED w administracji, c) SP w Gostkowie: modernizacja oświetlenia wewnętrznego - wymiana starych opraw żarowych oraz świetlówek liniowych na nowoczesne oprawy z wkładami diodowymi. Modernizacja dotyczy całego oświetlenia wewnętrznego, d) Gimnazjum nr 1 w Bytowie: modernizacja oświetlenia wewnętrznego - wymiana starych opraw żarowych oraz świetlówek liniowych na nowoczesne oprawy z wkładami diodowymi. Modernizacja dotyczy całego oświetlenia wewnętrznego z wyłączeniem opraw świetlówkowych w piwnicy oraz opraw LED zainstalowanych w pomieszczeniu administracji, e) Przedszkole nr 1 w Bytowie: modernizacja oświetlenia wewnętrznego - wymiana starych opraw żarowych oraz świetlówek liniowych na nowoczesne oprawy z wkładami diodowymi. Modernizacja dotyczy całego oświetlenia wewnętrznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45310000-3, 31527200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.