eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Prace remontowe pomieszczeń w budynku C3 (III piętro) Politechniki Łódzkiej, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Przyrządów Półprzewodnikowych i Optoelektronicznych Al. Politechniki 11 w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Łódź: Prace remontowe pomieszczeń w budynku C3 (III piętro) Politechniki Łódzkiej, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Przyrządów Półprzewodnikowych i Optoelektronicznych Al. Politechniki 11 w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 264332 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki , ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl, www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe pomieszczeń w budynku C3 (III piętro) Politechniki Łódzkiej, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Przyrządów Półprzewodnikowych i Optoelektronicznych Al. Politechniki 11 w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe pomieszczeń w budynku C3 (III piętro) Politechniki Łódzkiej, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Przyrządów Półprzewodnikowych i Optoelektronicznych Al. Politechniki 11 w Łodzi, w tym roboty remontowe ogólnobudowlane, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana instalacji sanitarnych wod.-kan. i wentylacja mechaniczna. Powierzchnia pomieszczeń - 301,22 m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - do zakresu wykonywanych robót

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane zabezpieczenie oferty przez wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez załączenie do oferty oświadczenia zgodnego z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż: w okresie ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia na łączną kwotę co najmniej 500000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym wartość co najmniej jednego z zamówień musi wynosić co najmniej 300000 zł brutto i dotyczyć robót wielobranżowych budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych wod.-kan. i wentylacji. Wyszczególnienie ww wykonanych zamówień Wykonawca przedstawi w Załączniku nr 4 do SIWZ z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem odpowiadających im dokumentów zawierających poświadczenia inwestorów, że roboty te zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone. W przypadku obiektywnego braku możliwości uzyskania poświadczenia inwestora, wykonawca przedstawi inne dowody należytego wykonania robót. W przypadku, gdy Zamawiający był podmiotem na rzecz którego Wykonawca wykonywał wcześniej roboty budowlane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń wymienionych powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów lub podmioty występują wspólnie, przy spełnieniu niniejszego warunku, należy udokumentować doświadczenie tych podmiotów wg Załącznika nr 4a w stopniu proporcjonalnym do przewidzianej do wykonania dla tych podmiotów części zamówienia na podstawie wartości kosztorysowej tych robót w kosztorysie ofertowym (2 zamówienia na łączną kwotę ...%x500000 zł brutto w tym jedno co najmniej ... %x300000 zł brutto). Potwierdzeniem spełnienia warunku jest również załączenie do oferty oświadczenia zgodnego z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez załączenie do oferty oświadczenia zgodnego z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca winien dysponować osobami na stanowiskach produkcyjnych posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje w wykonywaniu robót budowlanych odpowiedniej branży. Branża budowlana - co najmniej 5 osób Branża elektryczna - co najmniej 3 osoby, przy czym wymagane jest dysponowanie osobami, które posiadają świadectwa kwalifikacyjne co najmniej na poziomie wynikającym z rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 lipca 2005 r. (Dz. U. 2005 r. nr 141, poz. 1189) w tym w zakresie dozoru (D)- 1 osoba, w zakresie eksploatacji (E) - 2 osoby. Branża instalacji wod.-kan., c.o. i wentylacja - co najmniej 2 osoby Wykonawca winien dysponować osobami do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi: 1) uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami ustawy Prawa Budowlanego w zakresie kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej branży 2) aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa dla osób posiadających uprawnienia wymienione w punkcie 1). Informacje dotyczące warunku wykonawca przedstawi w Załączniku nr 5 do SIWZ Potwierdzeniem spełnienia warunku jest również załączenie do oferty oświadczenia zgodnego z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że na czas obowiązywania umowy będzie on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000,00 zł Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez oświadczenie zgodne z treścią Załącznika 8 Potwierdzeniem spełnienia warunku jest również oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Będą to zmiany korzystne dla Zamawiającego (zastosowanie materiałów o lepszych parametrach, bardziej nowoczesne technologie) 2. Wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy (np: roboty ujawnione po dokonaniu odkrywek, niezbędne zmiany dokumentacji, zdarzenia, na które podmioty uczestniczące w realizacji zadania inwestycyjnego nie mają wpływu) w tym: I. Możliwość zmiany terminów może nastąpić w następujących przypadkach: a) jednostka nadrzędna ograniczy środki finansowe na kontynuację zadania i zachodzi konieczność jego etapowania. b) z przyczyn spowodowanych siłą wyższą, jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności * klęski żywiołowe, akty terroryzmu, działania wojenne, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej * warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów * nagłych przerw w dostawie energii elektrycznej * innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca; c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki miejscowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych * błędne dane w dokumentacji archiwalnej ujawnione po dokonaniu odkrywki * odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki dotyczące stanu technicznego remontowanych elementów ujawnione w trakcie remontu; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności * wstrzymanie robót przez Zamawiającego * konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót * odmowa lub opóźnienie wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji remontu. II. Możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia w stosunku do treści umowy i oferty w następujących sytuacjach: * zmiany obowiązujących regulacji prawnych np: zmiana stawki podatku VAT. III. Możliwość zmiany danych stron i osób reprezentujących * strony przewidują możliwość dokonania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy nastąpiła zmiana danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami Stron * w zakresie zmiany przedstawicielstwa Wykonawcy lub Zamawiającego, z informacją i akceptacją obu stron wyrażoną na piśmie. IV. Możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcje techniczne w budownictwie biorących udział w realizacji zamówienia * strony przewidują zmiany na stanowiskach kierownika budowy, robót branżowych po stronie Wykonawcy oraz inspektorów nadzoru po stronie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach przy zachowaniu kwalifikacji osób na tym samym poziomie. V. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane okolicznościami: * zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu * w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych; *zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy (jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia); * powierzenie części zamówienia podwykonawcy lub zmiana zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie spełnił warunki udziału w postępowaniu i nie zadeklarował udziału podwykonawców lub zadeklarował inny zakres na etapie składania ofert * gdy zaistnieje inna przyczyna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy. VI. Możliwość zmiany przy wystąpieniu oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. VII. Konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda zamawiającego oraz projektanta) z uwzględnieniem warunków a) roboty zamienne polegają na tym, że wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia podstawowego w sposób odmienny od określonego w umowie; b) roboty zamienne nie powodują zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia wykonawcy zawartego w ofercie; c) roboty zamienne nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy; d) konieczność wykonania robót zamiennych zachodzi w sytuacji, gdy: * materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi; * w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego; * w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma); * w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót. Warunki zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego z uzasadnieniem np.: prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót; Zmiany i uzupełnienia umowy, o których mowa w ust. 3 zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian i uzupełnień podpisanych przez Strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Biuro Administracyjno- Techniczne Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-537 Łódź, Bud. A 12, parter, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro Administracyjno-Techniczne Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-537 Łódź, Bud. A 12, parter, pokój nr 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.