Szubin: dostawa opału do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin w okresie grzewczym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 264106 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji , ul. Kcyńska 12A, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3842152, 3842454, faks 052 3842152, 3842454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa opału do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin w okresie grzewczym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin wg następującego wyszczególnienia: Zadanie nr 1 Zamówienie dotyczy dostawy węgla kamiennego gruby o wartości kalorycznej minimum 26.000 J/kg na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin. Zespół Szkół w Rynarzewie - 110 ton Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji (Stadion Miejski w Szubinie) - 15 ton Zadanie nr 2 Zamówienie dotyczy dostawy oleju opałowego - PN-C-96024 na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin. Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie - 40.000 l Szkoła Podstawowa w Królikowie - 30.000 l Zadanie nr 3 Zamówienie dotyczy dostawy miału węglowego o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin. Zespół Szkół w Rynarzewie - 130 ton Zadanie nr 4 Zamówienie dotyczy dostawy węgla ekogroszek o wartości kalorycznej minimum 26.000J/kg, granulacie 5-25 mm i niskim pęczeniu na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin. Zespół Szkół w Kowalewie - 70 ton Szkoła Podstawowa w Chomętowie - 15 ton Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji (OSiR, ul. Mostowa 14) - 25 ton Zamawiający dopuszcza składanie ofert na całość zamówienia lub też na poszczególne zadania. Ustalona cena dostawy opału stałego w wysokości brutto zł/tonę nie podlega zmianie do końca sezonu grzewczego , tj. 30 kwietnia 2015r., natomiast cena oleju opałowego jest równa cenie oleju opałowego brutto producenta w dniu sprzedaży, plus stała marża brutto dla Dostawcy lub upust brutto..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia oceni na podstawie wykazu - załącznik nr 2 do SIWZ wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca mysi wykazać, że w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę opału do placówek użyteczności publicznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oceni na podstawie wykazu - załącznik nr 3 do SIWZ pojazdów. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez przedstawienie w wykazie minimum jednego pojazdu przystosowanego do transportu opału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oceni na podstawie wykazu - załącznik nr 3 do SIWZ pojazdów. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez przedstawienie w wykazie minimum jednego pojazdu przystosowanego do transportu opału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Dostawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy, jeżeli Dostawca mocuje pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie
ul. Kcyńska 12 a
89-200 Szubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 10:00, miejsce: MIejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie ul. Kcyńska 12 a 89-200 Szubin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamówienie dotyczy dostawy węgla kamiennego gruby o wartości kalorycznej minimum 26.000 J/kg na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy węgla kamiennego gruby o wartości kalorycznej minimum 26.000 J/kg na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin. Zespół Szkół w Rynarzewie - 110 ton Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji (Stadion Miejski w Szubinie) - 15 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamówienie dotyczy dostawy oleju opałowego - PN-C-96024 na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy oleju opałowego - PN-C-96024 na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin. Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie - 40.000 l Szkoła Podstawowa w Królikowie - 30.000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamówienie dotyczy dostawy miału węglowego o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy miału węglowego o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin. Zespół Szkół w Rynarzewie - 130 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zamówienie dotyczy dostawy węgla ekogroszek o wartości kalorycznej minimum 26.000J/kg, granulacie 5-25 mm i niskim pęczeniu na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy węgla ekogroszek o wartości kalorycznej minimum 26.000J/kg, granulacie 5-25 mm i niskim pęczeniu na okres grzewczy 2014/2015 do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin. Zespół Szkół w Kowalewie - 70 ton Szkoła Podstawowa w Chomętowie - 15 ton Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji (OSiR, ul. Mostowa 14) - 25 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.