eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska w 2009 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-18

Dąbrowa Tarnowska: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 264076 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska , ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422101, faks 014 6424233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usłaugi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska w leśnictwach: Waryś, Bielcza, Biadoliny w zakresie określonym w załącznikach 1a, 1b i 1c..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 351.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: Część zamówienia nr 1 - 4030 zł.- Część zamówienia nr 2 - 3845 zł,- Część zamówienia nr 3 - 2795 zł,- Część zamówienia nr 4 - 220 zł.-

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia, tj. prowadzą działalność gospodarczą. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: a) Właściciel firmy usługowej lub przynajmniej jeden z zatrudnionych w niej pracowników legitymuje się co najmniej średnim wykształceniem leśnym (odpis lub kserokopia świadectwa ukończenia co najmniej średniej szkoły leśnej), lub b) w okresie ostatnich 3 lat wykonali usługi z zakresu prac leśnych tj. w dziale użytkowania i zagospodarowania lasu o wartości minimum 50 tys. zł w sposób należyty. Jeśli usługi te wykonywane były wyłącznie w innej jednostce, należy załączyć dodatkowo pisemną informację kierownika jednostki, że usługi zostały wykonane należycie. Dodatkowa informacja nie dotyczy tych Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat wykonywali usługi w zakresie gospodarki leśnej na rzecz Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska. c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj: dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia): - Pozyskanie drewna : pilarki spalinowe - minimum 1 sztuka o mocy min. 2kW na 2 500 m3 drewna, którego dotyczy oferta, - Zrywka drewna: minimum 1 ciągnik zrywkowy np. LKT lub podobnego typu na każde 6 000 m3 drewna którego dotyczy oferta, lub minimum 1 ciągnik rolniczy przystosowany do zrywki w sposób zgodny z przepisami na każde 3 000 m3 drewna , którego dotyczy oferta, lub minimum 1 koń na każde 1 500 m3 drewna, którego dotyczy oferta. Sprzęt specjalistyczny potrzebny do wykonania prac wchodzących w część zamówienia wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. d) dysponują sprzętem do pozyskania drewna i środkami do zrywki drewna oraz technologią prac pozwalającą na zminimalizowanie szkód w lesie (zrywka drewna na pozycjach przedrębnych, ochrona nalotów i podrostów, itp.) oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi, jak również osobami uprawnionymi do pracy ciągnikami rolniczymi i zrywkowymi. e) dysponują minimum 3 osobami, w tym: 2 operatorami pilarek spalinowych i 1 operatorem ciągnika rolniczego ze sprzętem zawieszanym, będącymi w stanie wziąć udział w akcjach nadzwyczajnych w czasie minimum 1 godziny od momentu zawiadomienia o konieczności podjęcia akcji ratowniczej np. pożar (nie dotyczy części zamówienia nr 12 i 13 - Leśnictwo Szkółkarskie). f) W szczególności Zamawiający wymaga aby minimum 50% personelu przewidzianego do realizacji prac w zakresie pozyskania drewna i pielęgnacji lasu z zastosowaniem pilarki spalinowej posiadało minimum 1-roczny staż pracy w charakterze pilarza i związane było z wykonawcą w sposób stały (zatrudnienie w ramach umowy o pracę, właściciel lub współwłaściciel firmy wykonujący ww czynności przez okres min. 1 roku). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają na rachunku bankowym środki w wysokości co najmniej 5 tys. zł - wymagane oświadczenie oferenta. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (udokumentować na piśmie): -każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 ustawy, -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. -oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. -w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, z wyjątkiem przypadku gdy ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzeże w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 4. Zgodnie z art. 23 ust. 4 Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5 .Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 2) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, z aktualnością jak dla dokumentu z pkt.1 (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczy osób fizycznych, wspólników lub urzędujących członków organu zarządzającego i podmiotów zbiorowych. 3) Zaświadczenia z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca, nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5) Sprawozdanie finansowe za 2007 rok (z opinią biegłego jeżeli podlega ono badaniu zgodnie z ustawa o rachunkowości) a Wykonawca nie zobowiązany do sporządzania sprawozdania (bilansu) własną informację sporządzoną przez głównego księgowego lub właściciela firmy zawierającą zysk, obroty oraz zobowiązania i należności za 2007 rok. 6) Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP. 7) Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON. 8) Wypełnione formularze cenowe (załącznik nr 2a, 2b, 2c). 9) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3). 10) Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia oraz wykaz osób i Wykonawców występujących wspólnie, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 4), wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi: - kwalifikacje (przy czym świadectwa i zaświadczenia ukończenia kursu pilarza wydane po roku 1998 winny odpowiadać wytycznym Zarządzenia nr 41 Dyrektora Generalnego LP z dnia 2 lipca 1998 roku), - zdolność do wykonywania prac (aktualne badania lekarskie dopuszczające do wykonywania tych prac w terminie obowiązywania umowy), 11) Wykaz i wartość wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, z potwierdzeniem, że zostały one wykonane należycie (referencje - wg. pkt 8.b) - (załącznik nr 5). 12) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 6) oraz wykaz osób jakimi dysponuje Wykonawca w celu realizacji Zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 13) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada na rachunku bankowym środki w wysokości co najmniej 5 tys. zł. 14) Polisy lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 Ustawy (załącznik nr 7). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1-4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe Dokumenty należy złożyć w języku polskim. 4. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. 5. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy (pkt 15), 2) każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi przedłożyć w ofercie dokumenty wymienione w pkt 1-7 w celu potwierdzenia spełnienia warunku, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3) przedłożenie w ofercie dokumentów o których mowa w pkt 8-14 przez jednego lub kilku z Wykonawców ale w zakresie potwierdzającym łącznie spełnianie warunków - jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia, że wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia posiadają uprawnienia do wykonania warunków SIWZ, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, zaś jakikolwiek zapis w umowie konsorcjum o wyłączeniu lub ograniczeniu odpowiedzialności któregokolwiek z nich wobec Zamawiającego, jest wobec Zamawiającego prawnie bezskuteczny, 5) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia; do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika; wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub z każdym Wykonawcą oddzielnie, w zależności od treści zawieranej umowy, 6) na ofercie w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Waryś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, melioracji, bieżących remontów dróg leśnych w leśnictwie Waryś wg załączników nr 1a, 1b i 1c do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 351.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśnictwo Bielcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, melioracji, bieżących remontów dróg leśnych w leśnictwie Bielcza wg załączników nr 1a, 1b i 1c do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 351.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leśnictwo Biadoliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, melioracji, bieżących remontów dróg leśnych w leśnictwie Biadoliny wg załączników nr 1a, 1b i 1c do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 351.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leśnictwo Biadoliny - pielęgnacja upraw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu pielęgnacji upraw leśnych w leśnictwie Biadoliny wg załącznika nr 1b do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 351.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.