Olsztyn: Nadzór inwestorski nad remontem zabytkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w miejscowości Kierpajny Wielkie 10, gm. Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 26405 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad remontem zabytkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w miejscowości Kierpajny Wielkie 10, gm. Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją remontu zabytkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w miejscowości Kierpajny Wielkie 10, gm. Pieniężno. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawowanie nadzoru nad ww. zadaniem, które polega na: - remoncie dachu polegający na wymianie zużytych elementów więźby, krokwi, deskowania, łat, wymianie dachówki, wykonaniu obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, remont instalacji odgromowej, - wykonaniu stałego wejścia na dach do obsługi kominów, wykonanie stopni i ław kominiarskich, - otynkowaniu i przemurowaniu spękanych kominów, - usprawnieniu wentylacji grawitacyjnej w lokalach mieszkalnych, - naprawie pęknięć w ścianach zewnętrznych, tynków z malowaniem elewacji budynku, - wymianie zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej, - naprawie tynków wewnętrznych klatki schodowej łącznie z ich malowaniem, - wykonaniu opaski wokół budynku, - naprawie schodów zewnętrznych, - wymianie uszkodzonych podłóg wewnętrznych, - remoncie budowlanym i konserwatorskim werandy drewnianej, - remoncie zejść zewnętrznych do piwnicy, wykonaniu kominów dymowych w lokalach mieszkalnych (kuchnie), - wzmocnieniu istniejących belek stropowych nad I p. w części środkowej budynku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Projekt budowlany - branża budowlana i instalacja odgromowa, b) Projekt wykonawczy - architektura, c) Program prac konserwatorskich i restauratorskich elewacji dworu, d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana i elektryczna (instalacja odgromowa). 4. Dokumentacja ta jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem www.anr.gov.pl/zamówienia/publiczne/przetargi/olsztyn . 5. W ramach pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), w tym w szczególności: 1) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej 2) Informowania Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonywania zadania 3) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacja projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci, przyłączy, urządzeń, konstrukcji, nawierzchni 5) Kontroli prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót 6) Weryfikacji zakresu wykonanych etapów robót pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, wartością określoną w ofercie i stanem faktycznym. 7) Sprawdzania faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także pełnego rozliczenia finansowego realizowanego zadania. 8) Organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwołanych przez Zamawiającego i ich protokołowanie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować inspektorem nadzoru robót ogólnobudowlanych: a) posiadającym uprawnienia budowlane do nadzorowania przedmiotowych robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskimi przepisami Prawa Budowlanego, b) posiadającym uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, c) posiada min. 2 - letnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 11 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 165 poz. 987). Posiadane przez w/w inspektora nadzoru uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 , poz. 1278;). Zamawiający uzna Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, jako spełniające przedmiotowy warunek . Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie wykazu osób oraz oświadczenia (Załącznik Nr 5 i 6 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6, pok. nr 328 - odpłatnie - opłata 50 zł + koszty wysyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. nr 103 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1528N relacji Witramowo-Żelazno od km 2+350 do 2+370km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
- Dostawy oleju spożywczego na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Olsztynie
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Implanty słuchowe do zakotwiczenia w kości skroniowej wraz z procesorami dźwięku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.