eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Naprawa systemów zabezpieczenia technicznego na terenie JW 4228 Kłaj Sygn. 41 INFR 14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Kraków: Naprawa systemów zabezpieczenia technicznego na terenie JW 4228 Kłaj Sygn. 41 INFR 14
Numer ogłoszenia: 263804 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140157 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811, Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa systemów zabezpieczenia technicznego na terenie JW 4228 Kłaj Sygn. 41 INFR 14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na naprawie zamontowanych (doprowadzeniu do pełnej sprawności) systemów zabezpieczenia technicznego tj. systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) i telewizji przemysłowej (CCTV) na terenie JW 4228 Kłaj. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z: Normą Obronną NO-04-A004-1 2010 Normą Obronną NO-04-A004-2 2010 Normą Obronną NO-04-A004-4 2010 Normą Obronną NO-04-A004-5 2010 Normą Obronną NO-04-A004-7 2010 Polską Normą PN 93/E-08390/14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu zamówienia do 20%. Zamawiający zamierza udostępnić obiekt do wizji lokalnej w dniu 04.07.2014 r. godz. 12:00. Termin będzie realizowany w przypadku otrzymania pisemnego wniosku o dokonanie wizji przesłanego na adres Zamawiającego tj. Jednostka Wojskowa 3811, ul. Krakowska 2 Rząska, 30-901 Kraków, fax: +48 (12) 455 51 65 lub mail: szp2@35wog.mil.pl do dnia 03.07.2014r. godz. 15:00. W wizji lokalnej może uczestniczyć każdy zainteresowany Wykonawca. Wykonawca (osoby reprezentujące Wykonawcę) zainteresowani wizją lokalną będą zobowiązane przed jej dokonaniem przedstawić: - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej koncesji MSW w zakresie ochrony osób i mienia, przyznanej Wykonawcy (którego reprezentują); - aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228) - wystawione na osobę dokonującej wizji lokalnej ze strony Wykonawcy; - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa lub aktualne pisemne upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1, art. art. 21 ust. 1, art. 21. ust. 4 - wystawione na osobę dokonującej wizji lokalnej ze strony Wykonawcy; - imienne upoważnienie do przeprowadzenia wizji lokalnej wystawione przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia. Po zakończonej wizji lokalnej osoba jej dokonująca jest zobowiązana podpisać protokół - zał. nr 19 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 71.35.60.00 - Usługi techniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEMICO-2 Wiesław Kapica sp. j., ul. Grenadierów 13A, 20-331 Lublin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 231211,69

  • Oferta z najniższą ceną: 231211,69 / Oferta z najwyższą ceną: 231211,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.