eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Bydgoszcz: 81/P/2014
Numer ogłoszenia: 263758 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego-pełnomocnik Zamawiającego Miasta Bydgoszcz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 81/P/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla nieruchomości przy ul. Nowej 8, Szubińskiej 55, Pięknej 27, Ugory 18, Żeglarskiej 69 I i II, Łokietka 32, Gdańskiej 37, Piotra Skargi 10 (oficyna), Grunwaldzkiej 49 i Gdańskiej 130 (oficyna - 2) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. WYKONAŁ co najmniej: warunek dla wszystkich zadań : - 2 (słownie: dwa) projekty budowlane dotyczące remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum : warunek dla wszystkich zadań : - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie USŁUG ma wskazać tylko zamówienia polegające na wykonaniu projektu budowlanego obejmującego remont obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1/1 lub 1/2 do SIWZ (odpowiednio do zadania)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku frontowego i dwóch oficyn z uwzględnieniem wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontem klatek schodowych w budynkach przy ul. Nowa 8, Nowa- Oficyna 1, Nowa 8 - Oficyna 2 Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie charakterystyki energetycznej budynków 3) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 4) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 5) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 6) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarz oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 szt., kosztorys podzielić na części: docieplenie budynku frontowego, docieplenie oficyny nr 1, docieplenie oficyny nr 2, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (front, OF1, OF2), remont klatek schodowych (front, OF1, OF2). - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD 1 szt.,z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Szubińskiej 55 z uwzględnieniem wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontem klatki schodowej. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku 3) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 4) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 5) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji i uzyskanie opinii Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 6) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD 1 szt., kosztorys należy podzielić na części: docieplenie ściany frontowej, docieplenie ściany od strony podwórza, wymiana stolarki otworowej, remont klatki schodowej. - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD 1 szt.,z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Pięknej 27 z uwzględnieniem wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontem klatki schodowej (budynek znajduje się pod ochroną konserwatorską). Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku 3) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 4) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 5) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 6) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: docieplenie ściany frontowej, docieplenie ściany od strony podwórza, wymiana stolarki otworowej, remont klatki schodowej. - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym: CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Ugory 18 z uwzględnieniem wymiany otworowej oraz remontem klatki schodowej (budynek znajduję się pod ochroną konserwatorską). Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku 3) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 4) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 5) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 6) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym: CD/DVD, 1 egz. kosztorys należy podzielić na części: docieplenie ściany frontowej, docieplenie ściany od strony podwórza, wymiana stolarki otworowej, remont klatki schodowej. - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu ściany szczytowej (docieplenia ściany wraz z kolorystyką, z demontażem istniejącego docieplenia) oraz wykonanie izolacji ściany fundamentowej wraz z opaską betonową budynku przy ul. Łokietka 32 Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 2) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 3) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzyskanie opinii Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 4) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynku przy ul. Gdańskiej 37 obejmującej: - remont ściany frontowej, w tym renowacji i częściowego odtworzenia elementów wystroju architektonicznego i docieplenia ściany od strony podwórza oraz ścian szczytowych z kolorystyką, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, w uzgodnieniu z Miejskim Konserwatorem Zabytków - wymianę obróbek blacharskich znajdujących się na elewacji włącznie z parapetami zewnętrznymi, - remont schodów wejściowych do budynku - wykonanie izolacji ścian fundamentowych wraz z opaskami Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 3) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: remont ściany frontowej, docieplenie ściany od strony podwórza, docieplenie ścian szczytowych, wymiana stolarki otworowej, wymiana obróbek blacharskich, remont schodów wejściowych, wykonanie izolacji ścian fundamentowych z opaskami. - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 7: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na docieplenie przegród budowlanych parterowych budynków mieszkalnych przy ul. Żeglarskiej 69 I i Żeglarskiej 69 II. Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia inwestycyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 3) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: docieplenie budynku Żeglarska 69 I oraz docieplenie budynku Żeglarska 69 II. - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 8: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na docieplenie dla budynku oficyny mieszkalnej przy ul. Piotra Skargi 10 , obejmującej: - docieplenie ściany od strony podwórka - docieplenie ścian szczytowych - docieplenie części elewacji tylnej od strony ulicy Piotra Skargi 8 - remont galerii - wykonanie izolacji pionowej fundamentów Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 3) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: docieplenie ściany od strony podwórka, docieplenie ścian szczytowych, docieplenie części elewacji tylnej, remont galerii, wykonanie izolacji pionowej fundamentów - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 9: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na docieplenie ściany od strony podwórka oraz ścian szczytowych budynku przy ul. Grunwaldzkiej 49 (front), z uwzględnieniem takiego sposobu wykonania izolacji termicznej ściany szczytowej graniczącej z nieruchomością przy ul. Grunwaldzkiej 47, aby nie zachodziła konieczność najmu terenu pod wykonanie docieplenia (właściciele nie wyrażają zgody na powyższe). Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 3) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: docieplenie ściany od strony podwórka, docieplenie ścian szczytowych - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz. z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 81/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 10: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego - oficyny 2 przy ul. Gdańskiej 130 wraz z wymiana drzwi wejściowych do budynku i okien strychowych Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 3) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: docieplenie ścian budynku, wymiana drzwi wejściowych, wymiana okienek strychowych. - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz. z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.