eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach. Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Ryglice: Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach. Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice.
Numer ogłoszenia: 263646 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach. Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice tj.: Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach: - odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach, - wyposażenie nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach w pojemniki do gromadzenia stałych odpadów komunalnych - dzierżawa pojemników przez Wykonawcę na okres trwania umowy, - dostarczanie do nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) worków do selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych. Gospodarstwa domowe: Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi 872,00 Mg/12 miesięcy, przy czym szacuje się, że stopień segregacji wyniesie około 32,00%, w związku z tym odpady segregowane stanowić będą około 279,00 Mg/12 miesięcy, natomiast niesegregowane (zmieszane) i pozostałe po segregacji około 593,00 Mg/12 miesięcy. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach: Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi około 34,64 Mg/12 miesięcy 1)Zbiórka niesegregowanych (zmieszanych) stałych odpadów komunalnych oraz odpadów pozostałych po segregacji - w tym odpadów kuchennych ulegających biodegradacji(w przypadku osób prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych): - odpady gromadzone będą w pojemnikach na kółkach, koloru czarnego o pojemności 120 l; - pojemniki zabezpiecza (dzierżawi) Wykonawca; - częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: *1 raz w miesiącu z wszystkich gospodarstw domowych prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2016 r. do 31.03.2016 r. i od 01.11.2016 r. do 31.12.2016 r., co dwa tygodnie w okresie od 01.04.2016 r. do 31.10.2016 r. w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że około 94% (około 2 489) gospodarstw domowych prowadziło będzie selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych, *1 raz w miesiącu z wszystkich gospodarstw domowych, które nie prowadzą selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2016 r. do 31.03.2016 r. i od 01.11.2016 r. do 31.12.2016 r., co dwa tygodnie w okresie od 01.04.2016 r. do 31.10.2016 r., w których zamieszkuje 1, 2 i 3 osoby, w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie Gminy Ryglice będzie około 4% (około 94) takich gospodarstw domowych, *2 razy w miesiącu z wszystkich gospodarstw domowych nie prowadzących selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2016 r. do 31.03.2016 r. i od 01.11.2016 r. do 31.12.2016 r., co dwa tygodnie w okresie od 01.04.2016 r. do 31.10.2016 r., w których zamieszkuje 4 osoby i więcej, w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie Gminy Ryglice będzie około 2% (około 51) takich gospodarstw domowych; Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych: - odbiór na zgłoszenie pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach odpowiedzialnego za funkcjonowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, wszystkich odpadów komunalnych dostarczonych do Punktu. Szacuje się, iż odbiór odpadów następować będzie w okresie od 01.01.2015r. do 31.03.2015r. oraz w okresie od 01.11.2016 r. do 31.12.2016 r. - 1 raz w miesiącu, zaś w okresie od 01.04.2016 r. do 31.10.2016 r. - 2 razy w miesiącu. Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice: - segregowanych i pozostałych po segregacji z Urzędu Miejskiego w Ryglicach, ul. Rynek 9, - niesegregowanych z imprez okolicznościowych organizowanych na terenie Gminy Ryglice, - niesegregowanych z płyty rynku i ulic w miejscowości Ryglice, oraz z centrów wsi i ulic w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice, - niesegregowanych z przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice, - niesegregowanych z Cmentarza Komunalnego w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada, - segregowanych zgromadzonych w pojemnikach typu dzwon: szkło, tworzywa sztuczne, rozmieszczonych na terenie Gminy Ryglice, - segregowanych i pozostałych po segregacji z placu targowego w Ryglicach, przy ul. Tarnowskiej. Szacunkowa ilość stałych odpadów komunalnych przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi:61,00 Mg/12 miesięcy, w tym: - Urząd Miejski w Ryglicach: około3,00 Mg/rok, w tym: papier, tekstylia - około 2,00 Mg/rok; szkło - około 0,25 Mg/rok, tworzywa sztuczne, metale - około 1,00 Mg/rok, pozostałe po segregacji - około 1,50 Mg/rok; - imprezy okolicznościowe organizowane na terenie Gminy Ryglice: około 1,50 Mg/rok; - płyta rynku i ulice w miejscowości Ryglice, oraz z centra wsi i ulice w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice oraz przystanki komunikacyjne zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice: około 8,00 Mg/rok; - Cmentarz Komunalny w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada: około 45,00 Mg/rok; - pojemniki typu dzwon zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice: szkło - około 2,00 Mg/rok, tworzywa sztuczne - około 1,00 Mg/rok, - plac targowy przy ul. Tarnowskiej w Ryglicach: około 0,50 Mg/rok, w tym: papier, tekstylia - około 0,10 Mg/rok; szkło - około 0,10 Mg/rok, tworzywa sztuczne, metale - około 0,05 Mg/rok, pozostałe po segregacji - około 0,25 Mg/rok. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice: - Urząd Miejski w Ryglicach - 1 raz w tygodniu; - imprezy okolicznościowe organizowane na terenie Gminy Ryglice - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym, od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego - szacuje się około 2 odbiorów stałych odpadów komunalnych w 2016 r.; - płyta rynku i ulice w miejscowości Ryglice, oraz centra wsi i ulice w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice - 1 raz w tygodniu; - przystanki komunikacyjne zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice - 1 raz w tygodniu; - Cmentarz Komunalny w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym, od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego (szacuje się, że w okresie od 01.01.2016 r. do 31.03.2016 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz w m-cu, w okresie od 01.04.2016 r. do 30.09.2016 r. - odbiór następował będzie co najmniej 1 raz w m-cu, w okresie od 01.10.2016 r. do 30.11.2016 r. - odbiór następował będzie co najmniej 1 raz w tygodniu, w miesiącu grudniu 2016 r. przewiduje się co najmniej 2 odbiory); - pojemników typu dzwon zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zapełnienia pojemnika w danej miejscowości na terenie Gminy Ryglice (szacuje się, że w okresie od 01.01.2016 r. do 31.05.2016 r. oraz od 01.10.2016 r. do 31.12.2016 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz na dwa miesiące, w okresie od 01.06.2016 r. do 30.09.2016 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz w m-cu). - plac targowy w Ryglicach - 1 raz w tygodniu. Uwaga (dot. cz. I i II): 1) Ilość wytworzonych stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Ryglice nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (ograniczanie ilości wytwarzanych stałych odpadów komunalnych oraz zróżnicowanie liczby osób czasowo przebywających na terenie Gminy Ryglice). Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór każdej ilości odpadów objętych przetargiem (również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi) - wówczas obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu w miesięcznym raporcie informacji, o miejscu odbioru tego rodzaju worków tj. lokalizacji pojemnika przy którym dostawiono odebrane worki. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 2)Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: wzorach umów oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryglice..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2, 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: a) dot. Części I: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), b) dot. Części II: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: Wadium do przetargu ZP.271.1.15.2015, Cz. . . . . Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice na Dzienniku Podawczym - pok. nr 10, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie: a) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Gminy Ryglice (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualnego zezwolenie na transport odpadów obejmującego Gminę Ryglice wydanego na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie art. 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport, albo zezwolenie na zbieranie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, polegające na odbiorze odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, o łącznej masie: - 700 Mg- dot. Części I, - 40 Mg- dot. Części II. Zamawiający uzna za dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi m. in. dokumenty potwierdzające odbiór odpadów komunalnych np. sprawozdanie M-09 o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów, sprawozdanie G-06 potwierdzające obrót surowcami wtórnymi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi pojazdami do wykonania zamówienia : Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach: 1. Nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Ryglice: -dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, - jeden pojazd do zbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (tj. samochód ciężarowy o umożliwiający odbiór stałych odpadów komunalnych z trudno dostępnych terenów), -jeden pojazd z funkcją HDS lub inną umożliwiającą odbiór stałych odpadów komunalnych segregowanych z pojemników typu dzwon. 2. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych: - jeden pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych zbieranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, - jeden samochód ciężarowy typu hakowiec przystosowany do przewozu odpadów w kontenerach. Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice: -jeden pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - jeden pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, - jeden pojazd z funkcją HDS lub inną umożliwiającą odbiór stałych odpadów komunalnych segregowanych z pojemników typu dzwon - jeden samochód ciężarowy typu hakowiec przystosowany do przewozu odpadów w kontenerach. Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych wyżej wymienione powinny spełniać normy dopuszczalnej emisji spalin - co najmniej Euro 4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, polegające na odbiorze odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, o łącznej masie: - 700 Mg- dot. Części I, - 40 Mg- dot. Części II. Zamawiający uzna za dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi m. in. dokumenty potwierdzające odbiór odpadów komunalnych np. sprawozdanie M-09 o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów, sprawozdanie G-06 potwierdzające obrót surowcami wtórnymi. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty,3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,4)Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddaniami mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać: a)jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału, 5) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - ASPEKT ŚRODOWISKOWY - norma emisji spalin Euro 5 lub wyższa - 8

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: 1) zmiany stawek opłat za przyjęcie odpadów w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych; 2) zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi; 3) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów; 4) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 5) zmiany wysokości stawki podatku VAT za świadczenie usług wynagrodzenie brutto ulega zmniejszeniu tak, aby dotychczasowe wynagrodzenie netto należne Wykonawcy nie uległo zmianie. 2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, Dziennik Podawczy - pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice tj.: Część I. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach: - odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) na terenie Gminy Ryglice oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach, - wyposażenie nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach w pojemniki do gromadzenia stałych odpadów komunalnych - dzierżawa pojemników przez Wykonawcę na okres trwania umowy, - dostarczanie do nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) worków do selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych. Gospodarstwa domowe: Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi 872,00 Mg/12 miesięcy, przy czym szacuje się, że stopień segregacji wyniesie około 32,00%, w związku z tym odpady segregowane stanowić będą około 279,00 Mg/12 miesięcy, natomiast niesegregowane (zmieszane) i pozostałe po segregacji około 593,00 Mg/12 miesięcy. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach: Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi około 34,64 Mg/12 miesięcy 1)Zbiórka niesegregowanych (zmieszanych) stałych odpadów komunalnych oraz odpadów pozostałych po segregacji - w tym odpadów kuchennych ulegających biodegradacji(w przypadku osób prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych): - odpady gromadzone będą w pojemnikach na kółkach, koloru czarnego o pojemności 120 l; - pojemniki zabezpiecza (dzierżawi) Wykonawca; - częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: *1 raz w miesiącu z wszystkich gospodarstw domowych prowadzących selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2016 r. do 31.03.2016 r. i od 01.11.2016 r. do 31.12.2016 r., co dwa tygodnie w okresie od 01.04.2016 r. do 31.10.2016 r. w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że około 94% (około 2 489) gospodarstw domowych prowadziło będzie selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych, *1 raz w miesiącu z wszystkich gospodarstw domowych, które nie prowadzą selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2016 r. do 31.03.2016 r. i od 01.11.2016 r. do 31.12.2016 r., co dwa tygodnie w okresie od 01.04.2016 r. do 31.10.2016 r., w których zamieszkuje 1, 2 i 3 osoby, w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie Gminy Ryglice będzie około 4% (około 94) takich gospodarstw domowych, *2 razy w miesiącu z wszystkich gospodarstw domowych nie prowadzących selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2016 r. do 31.03.2016 r. i od 01.11.2016 r. do 31.12.2016 r., co dwa tygodnie w okresie od 01.04.2016 r. do 31.10.2016 r., w których zamieszkuje 4 osoby i więcej, w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego - szacuje się, że na terenie Gminy Ryglice będzie około 2% (około 51) takich gospodarstw domowych; Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych: - odbiór na zgłoszenie pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach odpowiedzialnego za funkcjonowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, wszystkich odpadów komunalnych dostarczonych do Punktu. Szacuje się, iż odbiór odpadów następować będzie w okresie od 01.01.2015r. do 31.03.2015r. oraz w okresie od 01.11.2016 r. do 31.12.2016 r. - 1 raz w miesiącu, zaś w okresie od 01.04.2016 r. do 31.10.2016 r. - 2 razy w miesiącu. Uwaga: 1) Ilość wytworzonych stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Ryglice nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (ograniczanie ilości wytwarzanych stałych odpadów komunalnych oraz zróżnicowanie liczby osób czasowo przebywających na terenie Gminy Ryglice). Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór każdej ilości odpadów objętych przetargiem (również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi) - wówczas obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu w miesięcznym raporcie informacji, o miejscu odbioru tego rodzaju worków tj. lokalizacji pojemnika przy którym dostawiono odebrane worki. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 2)Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: wzorze umowy oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryglice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. ASPEKT ŚRODOWISKOWY - norma emisji spalin Euro 5 lub wyższa - 8

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II. Odbieranie, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Ryglice: - segregowanych i pozostałych po segregacji z Urzędu Miejskiego w Ryglicach, ul. Rynek 9, - niesegregowanych z imprez okolicznościowych organizowanych na terenie Gminy Ryglice, - niesegregowanych z płyty rynku i ulic w miejscowości Ryglice, oraz z centrów wsi i ulic w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice, - niesegregowanych z przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice, - niesegregowanych z Cmentarza Komunalnego w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada, - segregowanych zgromadzonych w pojemnikach typu dzwon: szkło, tworzywa sztuczne, rozmieszczonych na terenie Gminy Ryglice, - segregowanych i pozostałych po segregacji z placu targowego w Ryglicach, przy ul. Tarnowskiej. Szacunkowa ilość stałych odpadów komunalnych przewidziana do zbiórki, transportu i zagospodarowania wynosi:61,00 Mg/12 miesięcy, w tym: - Urząd Miejski w Ryglicach: około3,00 Mg/rok, w tym: papier, tekstylia - około 2,00 Mg/rok; szkło - około 0,25 Mg/rok, tworzywa sztuczne, metale - około 1,00 Mg/rok, pozostałe po segregacji - około 1,50 Mg/rok; - imprezy okolicznościowe organizowane na terenie Gminy Ryglice: około 1,50 Mg/rok; - płyta rynku i ulice w miejscowości Ryglice, oraz z centra wsi i ulice w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice oraz przystanki komunikacyjne zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice: około 8,00 Mg/rok; - Cmentarz Komunalny w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada: około 45,00 Mg/rok; - pojemniki typu dzwon zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice: szkło - około 2,00 Mg/rok, tworzywa sztuczne - około 1,00 Mg/rok, - plac targowy przy ul. Tarnowskiej w Ryglicach: około 0,50 Mg/rok, w tym: papier, tekstylia - około 0,10 Mg/rok; szkło - około 0,10 Mg/rok, tworzywa sztuczne, metale - około 0,05 Mg/rok, pozostałe po segregacji - około 0,25 Mg/rok. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryglice: - Urząd Miejski w Ryglicach - 1 raz w tygodniu; - imprezy okolicznościowe organizowane na terenie Gminy Ryglice - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym, od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego - szacuje się około 2 odbiorów stałych odpadów komunalnych w 2016 r.; - płyta rynku i ulice w miejscowości Ryglice, oraz centra wsi i ulice w poszczególnych sołectwach w Gminie Ryglice - 1 raz w tygodniu; - przystanki komunikacyjne zlokalizowane na terenie Gminy Ryglice - 1 raz w tygodniu; - Cmentarz Komunalny w miejscowości Ryglice przy ul. 11 listopada - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym, od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego (szacuje się, że w okresie od 01.01.2016 r. do 31.03.2016 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz w m-cu, w okresie od 01.04.2016 r. do 30.09.2016 r. - odbiór następował będzie co najmniej 1 raz w m-cu, w okresie od 01.10.2016 r. do 30.11.2016 r. - odbiór następował będzie co najmniej 1 raz w tygodniu, w miesiącu grudniu 2016 r. przewiduje się co najmniej 2 odbiory); - pojemników typu dzwon zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice - odbiór stałych odpadów komunalnych następował będzie w kolejnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zapełnienia pojemnika w danej miejscowości na terenie Gminy Ryglice (szacuje się, że w okresie od 01.01.2016 r. do 31.05.2016 r. oraz od 01.10.2016 r. do 31.12.2016 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz na dwa miesiące, w okresie od 01.06.2016 r. do 30.09.2016 r. - odbiór następował będzie nie częściej niż 1 raz w m-cu). - plac targowy w Ryglicach - 1 raz w tygodniu. Uwaga: 1) Ilość wytworzonych stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Ryglice nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (ograniczanie ilości wytwarzanych stałych odpadów komunalnych oraz zróżnicowanie liczby osób czasowo przebywających na terenie Gminy Ryglice). Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór każdej ilości odpadów objętych przetargiem (również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi) - wówczas obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu w miesięcznym raporcie informacji, o miejscu odbioru tego rodzaju worków tj. lokalizacji pojemnika przy którym dostawiono odebrane worki. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 2)Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: wzorze umowy oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ryglice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. ASPEKT ŚRODOWISKOWY - norma emisji spalin Euro 5 lub wyższa - 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.