eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń sanitariatów (damskich i męskich) zlokalizowanych na I i II piętrze w siedzibie ZIOTP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Warszawa: Remont pomieszczeń sanitariatów (damskich i męskich) zlokalizowanych na I i II piętrze w siedzibie ZIOTP
Numer ogłoszenia: 263630 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego , ul. Nowowiejska 28a, 02-010 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 874 328, faks 261 874 329.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziotp.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitariatów (damskich i męskich) zlokalizowanych na I i II piętrze w siedzibie ZIOTP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń sanitariatów (damskich i męskich) zlokalizowanych na I i II piętrze w siedzibie ZIOTP przy ulicy Nowowiejskiej 28A w Warszawie. 2. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) demontaż wszystkich urządzeń i wyposażenia zespołu sanitariatów, rozbiórki częściowej ścian wraz ze skuciem okładzin ściennych i posadzek; 2) demontaż starej i ułożeniu nowej glazury na ścianach; 3) dokonanie napraw podłoży pod posadzkę wraz z ułożeniem nowych posadzek z terakoty; 4) naprawie powierzchni sufitów i ścian wraz z pomalowaniem farbami emulsyjnymi; 5) instalację nowych drzwi, wewnętrznie oddzielających części funkcjonalne pomieszczeń ustępów oraz nowych przegród kabin sanitarnych; 6) instalację nowej armatury wodnej wraz z urządzeniami do podgrzewania wody oraz nowej ceramiki sanitarnej (sedesów, umywalek itp.) wraz z ich armaturą; 7) wbudowanie nowych elementów instalacji elektrycznej oraz nowego osprzętu, w tym gniazd przyłączenia do sieci 230V, włączników oświetlenia; 8) instalację nowych opraw oświetleniowych wraz z ich osprzętem; 9) i inne - niezbędne do korzystania zgodnego z przeznaczeniem. 3. Zamawiający wymaga wykonania robót w następującej kolejności: 1) pomieszczenia sanitariatów damskich i męskich znajdujących się na I piętrze w siedzibie ZIOTP; 2) po zakończeniu robót, o których mowa w pkt 1) powyżej - pomieszczenia sanitariatów damskich i męskich znajdujących się na II piętrze w siedzibie ZIOTP. 4. Wszystkie urządzenia i materiały użyte przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu niniejszej Umowy muszą przed ich montażem uzyskać akceptację Zamawiającego. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa: 1) projekt koncepcyjny - Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ; 2) parametry równoważne dla urządzeń i materiałów wskazanych projekcie koncepcyjnym, o którym mowa w ppkt 1) powyżej - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium, które należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. do dnia 20.10.2015 roku, przed godziną 10:00. 2. Wysokość wadium wynosi 5.000,00 zł(słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w siedzibie Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego,w Kasie - pokój 103 c. Kasa czynna jest w dni powszednie w godzinach 7:30 - 15:30. 5. Dokument stanowiący wadium musi reprezentować nieodwołalną, bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz zawierać unormowania zdefiniowane w art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w formie, o której mowa w ust. 4, poprzez załączenie do oferty lub złożenie w inne miejsce niż do Kasy. 7. Wadium w postaci pieniądza należy wnieść dokonując przelewu bankowego na konto: Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego numer: 44 1130 1017 0020 1467 5720 0007 prowadzonego przez Bank Gospodarstwa Krajowego z adnotacją: Wadium ZIOTP - NCB/157/2015 - Remont pomieszczeń sanitariatów (damskich i męskich) zlokalizowanych na I i II piętrze w siedzibie ZIOTP. 8. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpłynięcia pieniędzy na konto Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego lub datę złożenia wadium w Kasie w siedzibie Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w innej formie niż w pieniądzu. Wniesienia wadium w postaci pieniądza należy dokonać z takim wyprzedzeniem, aby pieniądze wpłynęły na konto w wymaganym w SIWZ terminie. 9. Termin ważności wadium wniesionego w innej formie niż w pieniądzu nie może być krótszy od terminu ważności oferty pod rygorem wykluczenia Wykonawcy. 10. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w tym zakresie od Wykonawcy, aby wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej dwa zamówienia (roboty) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania.Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie dwóch zamówień (robót) obejmujących remont łazienki/łazienek na kwotę min. 100.000,00 złotych brutto każda - potwierdzone dowodami, że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w tym zakresie od Wykonawcy, aby wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, w tym resortowych, mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy albo Zamawiającego, skutkujących niemożnością realizacji przedmiotu umowy, 2) działania lub zaniechania osób trzecich albo organów administracji, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy i czyniących niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie, 3) opóźnienia w przeprowadzaniu kontroli przez instytucje zewnętrzne, 4) konieczności rezygnacji z części prac lub zmiany w kolejności i terminach wykonywania czynności i prac, 5) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 6) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2. W przypadkach, wymienionych w pkt 1 ppkt. 1)-7)powyżej, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy, 2) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności wskazanych w pkt. 1 ppkt 5)-7), 3) zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, iż nie spowoduje to zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, który powinien zawierać: opis proponowanej zmiany i jej uzasadnienie, koszt zmiany oraz jej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, czas realizacji zmiany oraz jej wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziotp.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytucja Gospodarki Budżetowej - Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego ul. Nowowiejskiej 28A 02-010 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytucja Gospodarki Budżetowej - Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego ul. Nowowiejskiej 28A 02-010 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.