eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › remont w budynku dydaktyczno-żywieniowym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-05-19

POZYCJA 26359

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Polkowice: remont w budynku dydaktyczno-żywieniowym

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gimnazjum Nr 1 w Polkowicach, do kontaktów: Elżbieta Kich-Wiśniewska, ul. Ociosowa 3, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8456943, fax 076 8456943, e-mail: gim@gim1.polkowice.pl, www.gim1.polkowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Copla Polska sp. z o.o., Andrzej Jarmołowski, ul. Ciechanowska 52, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8483863, fax 076 8483866, e-mail: info@copla.pl, www.copla.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Copla Polska sp. z o.o., Andrzej Jarmołowski, ul. Chocianowska 52, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8483863, fax 076 8483866, e-mail: info@copla.pl, www.copla.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont w budynku dydaktyczno-żywieniowym. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Część pierwsza zamówienia dotyczy wykonania robót remontowych budowlanych w budynku dydaktyczno-żywieniowym. Druga część zamówienia dotyczy wymiany instalacji elektrycznej w budynku dydaktyczno-żywieniowym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gimnazjum nr 1 w Polkowicach, ul. Ociosowa 3, 59-101 Polkowice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Część pierwsza zamówienia dotyczy wykonania robót remontowych budowlanych w budynku dydaktyczno-żywieniowym. Druga część zamówienia dotyczy wymiany instalacji elektrycznej w budynku dydaktyczno-żywieniowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 03.07.2006; data zakończenia: 30.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część pierwszą zamówienia, 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część drugą zamówienia, 4.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część pierwszą i drugą zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - są uprawnieni do występowania w podmiocie prawnym - wykażą i udokumentują co najmniej trzema referencjami wystawionymi i podpisanymi przez inwestora należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich zakresu, daty, miejsca oraz wartości wykonanych robót - udzielą minimum trzyletniej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, - przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - przedłożą w formie informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzenie płynności finansowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - skierują do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy/robót, który jest aktualnym członkiem Izby Budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno- budowlanej w przypadku składania oferty na część pierwszą zamówienia, -skierują do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy/robót, który jest aktualnym członkiem Izby Budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej w przypadku składania oferty na część drugą zamówienia, -skierują do realizacji niniejszego zamówienia kierowników budowy/robót, którzy są aktualnymi członkami Izby Budowlanej, posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno- budowlanej i branży elektrycznej w przypadku składania oferty na część pierwszą i drugą zamówienia - przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - uiszczą wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.06.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.06.2006, godzina 12:30, sekretariat Gimnazjum Nr 1 ul. Ociosowa 3, Polkowice.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.